Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 07:25

Tid: 16:00
Vejr: overskyet og halv koldt
Sted: La Sunisha Strand
Omgivelser: Nogle få mennesker og væsner
______________________________________________
Andy havde lige kommet hjem efter et par dage i udlandet, han havde glædet sig til at se Adam dog da han havde kommet hjem var det helt tomt udover de 3 dyr i deres hus. han havde derfor gået ud af huset sammen med Bubz for at gå en tur ned af stranden, han gik fra det store hvide hus og lige ned på stranden. hans nye hjem lå jo også lige ved siden af stranden, den lille hundehvalp gik fint ved siden af ham og fandt en pind som han hurtigt tog i munden. pinden var nok lige så stor som hundehvalpen, så den gik lidt mærkeligt for at holde pinden oppe. Andy fandt en smøg frem i sin lomme som han hurtigt tog i munden, og tænde selvfølgelig også for den. inden han lag sine hænder ned i lommerne, han så sig lidt omkring mens han gik videre og nød den dejlige duft af vandet og stranden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:04

Dean kom løbende nede på stranden, det var blevet en vane Dean havde fået efter han var begyndt at have styr på sit liv, han havde sin dejlige mave fremme da han ingen bluse/trøje havde på, han kom løbende i fuldt fart, dog kun i menneske fart da han fik farten af en hundehvalp. han smilede lidt da han var begyndt at kunne lugte Adam, han havde savnet ham meget, men han vidste jo ikke om Andy havde savnet ham. men man har vel altid lov til at håbe !! Dean begyndte at gå da han så det var Andy gik han lidt hurtigere og til sidst løb han hen og krammede ham og slap ham lidt efter og stillede sig stille ved siden af ham og smilede til ham "Hey længe siden " sagde han roligt. og bed sig kort i læben, "Hvordan går det" han så ned på hundehvalpen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:11

Andy gik bare i sine egen tanker mens han så ned på den lille Bubz, han fik et chok da han mærkede nogen der krammede ham og først troet han det var Adam da han mærkede kulden. han så op og hans øjne blev store som aldrig før, han var helt chokket i det over det han sagde og hvem det var der havde krammet ham. det var nok den person han aldrig havde troet at hanville se igen "D..Dean?" sagde han lidt chokket i det, og viste ikke om han kunne være glad eller flippe ud på ham. han så bare længe på ham og nikkede kort "ja det er længesiden" sagde han og så kort ned på Bubz, der lavede små knurre lyde af Dean. han vende dog sit blik op mod ham igen og trak lidt på skulderne "det går som det går" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige "hvad med dig ?" spurgte han stille og forvirret om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:29

Dean kunne ikke rigtig se på Andy om han var glad, sur eller om han blev ked og det fik dean til at gå et skid tilbage for Dean ville aldrig mere gøre ham ked af det mere ! Det var ikke det der var hans plan, men hans plan var at blive venner med ham igen,. for Dean savnede ham meget, måske havde Dean ikke ville ha indrømmet det for ham selv før han mødte ham her idag, det fik ham til at tænke . *Fuck hvor har jeg dog savnet dig* han bed sig i læben og så fra hunden op på Andy og bed sig lidt i læben, "Okay... Det går okay" sagde han stille og kløede hans lille ar på hans muskeløse mave, den var bleg smuk og dejlig, selvom der var nogle ar.! Dean vidste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:36

Andy viste ikke engang hvad han skulle føle, han var vel et eller andet sted bange for hvad der ville ske. han bøjede sig ned og samlede Bubz op i sine arme, da hanvel havde lyst til at løbe væk og gemme sig. han var nok bange for at blive såret, og det viste han at Dean let kunne gøre. hans tanke varmede dog hans hjerte, og hans kinder blev let lyserøde i det "har du det?" spurgte han stille om, og kunne endelig ikke rigtig snakke højere. han så kort på hans overkrop inden han så op på ham igen "jamen det er jo altid nået" sagde han og gav et svagt smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 04:15

Dean kom hurtigt i tænke om at Andy kunne læse hans tanker og det fik ham til at blive lidt pinlig, han nikke og lagde en hånd på hans kind, "Rigtig . RIGTIG MEGET!" sagde han og lagde godt tryg på ordene, "Du ved slet ikke hvor meget" hviskede han.. "Jeg ved jeg har lavet så meget lort i det forhold vi havde, og det jeg ønsker mer end noget andet det er at gøre det godt igen, ser du jeg har forandert mig meget, ingen stoffer drikker ikke, har ingen efter mig, har en fed lejlighed, og tror på den rigtige kærlighed," Dean lod sin hånd kører ned på Andy 's hjerte "Den man kan mærke der inde" han fjernede stille hans hånd fra hans hjerte og kiggede alvorligt på ham. "Jeg mener hvert et ord!" sagde han bestemt men stadigt blødt og sødt ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 04:22

Andy så stille på ham og fulde hver eneste lille bevægelse han gjorde, hans ord betød meget for ham og han blev nød til at sige Adam's navn inde i sit hoved hele tiden for ikke at komme til at gøre nået han ville fortryde "okay hvis du siger det" hviskede han blidt og trykkede Bubz tætter ind til sig, mens han kunne høre den svage knurren fra den lille hundehvalp som bestemt ikke ville dele Andy med nogen "du kan ikke gøre det godt igen, sket er sket" sagde han og vende sit blik op og rystede let på hovedet, og ville gerne sige at han kunne gøre nået, men Andy kunne ikke se hvad han kunne gøre for at gøre det godt igen. han så kort ned efter hans hånd inden han så op på ham igen "hrm.. så du har indset hvad kærlighed er?" spurgte han stille om og blev bare stående som en statue også over på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 04:29

"Andy du af alle burde kunne se at der er noget der stemmer i det jeg siger, ja jeg var fucket oven i hovedet da vi mødes. men jeg vidste godt at jeg elskede dig. " Dean tog Andys hånd og lagde den på Deans bryst. "Kærlighed for mig nu er meget. jeg ved helt præcist hvad kærlighed er nu. og jeg ved hvem jeg føler den for, jeg ved hvem jeg vil give den. men han vil ikke tag imod den. !" det sidste hviskede han trist. Dean bed sig kort i læben, "Andy du tager fejl, man kan altid gøre noget godt igen, men jeg giver dig ret i at sket er sket, men man kan altid gøre noget godt for en man elsker, !" hviskede han og kiggede ned på hans hånd, Dean kyssede hans hånd tre gange, et blidt det andet ømt og det trejede fyldt med kærlighed. han slap stille hans hånd og kiggede på hunden, ja dens knorrern var irrerterne men han var lidt ligeglad med hunden lige nu .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 04:49

Andy så bare på ham og lod ham bare tage sin hånd, han mærkede den dejlige kulde som bare begynde at summe rundt i hans krop. han prøvede at få ord frem dog var det næsten umuligt, hans hjerte var splitten mellem to. han elskede jo stadig Dean og ville nok altid gøre det, men Adam var nået andet han var jo hans mand "jeg ved ikke hvis jeg skal lade mig selv tro på det du siger.. du betød så meget, jeg troet.. jeg elskede dig, og du gik i seng med mig også har jeg ikke hørt fra dig siden" sagde han og så ned på Bubz og tyssede af ham, for at få ham til at være stille i det. han så op på ham igen og bed sig kort i læben, han så kort ned på sin ring af hans ord inden han så op på ham igen "du fandt ud af det forsendt.. han tør og kan ikke tage imod den" sagde han og bed sig hårdt i læben da han mærkede kyssene på sin hånd, han havde mest lyst til at lægge sine arme om ham og sige at alt nok skulle gå "tror du bare at du kan komme og sige at du elsker mig? også vil jeg falde på knæ for dig, og blive vildt lykkelig over det og vi bliver sammen igen?" spurgte han stille om og ville endelig lige vide det, da det jo slet ikke kunne lade sig gøre. han kunne ikke forlade Adam ikke længere, de var blevet i gift og Andy ville aldrig lade sig skilles det varhan nemlig imod. han lag sin hånd på Bubz, da han havde fået den tilbage og så lidt halv trist over på Dean.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 18:56

Dean vidste godt at han ikke havde kontakted ham efter den omgang sex de havde, men Dean var ikke den samme som han var nu, Den Dean der ikke havde kontakted ham efter var væk, en nyfornuftig Dean var nu tilstede. "Undskyld.. jeg ved det godt.. Men Andy da vi havde sex sidste gang, gik jeg i panik, min personlighed blev mærkelig, jeg havde en opgave, jeg skulle blive god så jeg kunne leve op til dig.. så jeg kunne være en ordenlig kæreste.. eller den gang forlovet.." Dean tog stille en ring frem og gang Andy en af forlovelses ringene. Han tog hans hånd og lagde ringen ned i hans hånd og bed sig kort i læben og rystede hurtigt på hovedet og så lidt surt på ham men bagefter forståligt.. "Nej jeg tror ikke du vil falde ned på knæ og vil være min igen.. jeg ved du har en mand... selvom det er mig der burde være ham. men sådan er det. jeg savner dig meget.. og det er jeg ked af at hører at du ikke stoler på min kærlighed til dig... men så du ved jeg.. jeg vil altid elske dig og jeg vil altid ha dig i mit hjerte.. jeg vil kæmpe for dig til den dag jeg dør . !" sagde han stille til ham og lukkede Andy's hånd om ringen. "Jeg håber du har det godt.. for jeg har det ikke godt uden dig i mit liv" sagde han helt ærligt og ret trist.. han kiggede ned i jordern. "Der går ikke kun lige to dage også er man en perfekt kæreste.. set ikke når man har været et monster ligesom mig, men jeg er ked af at du ikke synes jeg er god nok til dig. " han sukkede og tænkte, * Du vil sikkert have jeg skal gå, så for din skuld skal jeg nok gå* han vendte sig om med et grædene blik, og begyndte at gå væk fra ham. han havde en stor smerte inde i sig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeOns 29 Sep 2010, 21:57

Andy så bare på ham forbavset over hvad der havde sket, han havde været så sikker på at han aldrig ville få Dean at se igen. og nu stod han lige foran ham og ville havde ham tilbage, og det var virkelig nået han slet ikke havde regnet med. han prøvede at få ord frem dog kom der ikke nået, hans blik stirrede bare ned på ringen i sin hånd. hans øjne gled hurtigt hårdt i og han trykkede let Bubz tætter ind til sig, dog fløj hans øjne hurtigt op og han så efter Dean "stop! du kan jo ikke bare gå" sagde han og gik hurtigt efter ham, han ville ikke lade ham gå før han fik sit sagt. selv om det var virkelig svært at få sagt så måtte han jo sige det på en eller anden måde "Dean.. er du fuldstædig dum eller? hvis den opgave var at blive god til mig og blive en ordenlig kæreste, så var det bedste nok at opsøge mig der og ikke bare blive væk som om jeg virkelig ikke begynder nået" sagde han lidt irrriteret i det og knurrede ringen i sin hånd, Andy var virkelig bange for at blive såret igen at blive så knust som Dean havde efterladt ham "nej det burde ikke være dig.. du kom ikke engang til min fødselsdag, hvor jeg havde glædet mig til at vise min fyr frem" sagde han lidt hårdt i det, mens den lille hund bjæffede op i hovedet på Andy, han stoppede dog bare op og så efter Dean "jeg ved ikke om jeg kan stole på dig, og du har forandret dig eller du stadig er den samme" sagde han mere stille i det og prøvede at få Bubz til at være stille i det, han satte ham stille ned på jorden og smilte ned til ham "kom lad os gå hjem og få nået at spise" sagde han til Bubz og vende sig let om og begynde at gå hjem mod det store hvide hus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 05:55

Dean hørte hvert et ord og han var meget såret han vendte dog sig om da han hørte hvad Andy sagde.. Han sukkede og faldt ned på knæ og begyndte at græde selvom der ikke kom nogle tårer "Det.... det er jeg ked af.... men da du havde fødselsdag... var jeg død.!" han slog hånden ned i sandet og så stille op på ham.. "Tror du at jeg er dum.. synes du jeg er dum... tror du virkelig ikke at jeg har lært af min fejl.. tror du ikke at jeg ved om jeg elsker dig.. tror at jeg spiller skuespil for dig.. det er noget jeg ikke kan.. skuespil kan jeg simpelthen ikke finde ud af det er jeg ked af at sige.. min vis du vil have at jeg ikke elsker dig.. så må du tror det.. men har noget at sige til dig.. " han rejste sig og gik ud i vandet og smed tøjet.. "Den her krop til hører dig.. den her krop burde blive elsket af dig.. du vil ikke ha den... så lad mig spøger dig om noget..Skal jeg gå ud og dræbe mig selv.. er det det du vil have.. for gør det med glæde.. vis det kan gøre dig glad ! " han så ned af sin krop.. den var bleg, kold, muskeløs, tatoveret, og havde nogle ar. Dean spredte armene ud.. han stod helt nøgen ude i vandet.. var det det her Andy ønskede Dean kunne dræbe sig selv meget nemt.. !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:20

Andy gik bare stille videre da han hørte hans stemme, og vende sit blik om og så bare over på ham med store øjne over det han havde gang i "Dean kom ind og tag dit tøj på" sagde han og gik hen og samlede hans tøj op efter han havde lagt ringen ned i lommen, og så bare kort ned på tøjet i sin arm inden han så over på Dean igen "Dean du dør jo ikke af det der, du er jo for gudskyld en vampyr.. kom nu bare ind" sagde han og ville jo bestemt ikke havde at Dean gjorde nået for at skade ham selv, han elskede ham jo et eller andet sted. han så sig lidt omkring for at folk ikke så hvad Dean havde gang i, han så over på ham igen og så lidt halv bedende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:25

Dean smilede "Andy det er vand... ved du hvad jeg kan gøre med vand.. Dean tog noget vand i hånden og gjord det til is.. en lang is flænge lagde han mod brysted.. "Jeg kunne hurtigt dø af det her" sagde han til ham og kiggede hen på ham.. "Er du nu sikker på at jeg ikke bare skal få det her overstået.." spurgte han og tog et skrid tilbage. han kiggede ned på det is han havde i hånden han kunne sgu hurtigt dø. men Ja vand kunne ikke slå ham ihjel men den her is flænge igennem brysted der hvor hjertet er.. ville han dø af på stedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:33

Andy så bare over på ham og hans øjne blev lidt store i det, da han havde helt glemt hans evne og han var ikke sikker på hvad han skulle gøre "Dean stop så!" snerrede han lidt surt i det og gad ikke se på sådan nået "du har ikke forandret dig.. du truet mig stadig, du truet mig stadig med at slå dig selv ihjel" sagde han højt nok til at Dean ville høre det, han vende sit blik ned mod Bubz og smilte bare til ham selv om det klart var et falsk smil og han holde bare sine tåre tilbage inde i sine øjne "vi må heller komme hjem nu" sagde han næsten hviskende i det og vende sit blik mod Dean "jeg gider ikke stå og glo på det der" sagde han og trykkede hans tøj ind til sig, inden han lag det fra sig da han ikke ville havde at Dean gik nøgen rundt. han vende sit lidt om og begynde igen at gå hjem mod sig selv, han lag sin frie hånd ned i lommen til ringen og begynde pille ved den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:38

Dean smed den og skreg.. "Andy vendt" han gik hen til ham og tog blidt fat i ham og bed sig stille i læben men hviskede så undskyld "Jeg truder dig ikke.. jeg siger bare hvad jeg vil gøre vis det var det du vil have" hviskede han.. Dean gik tætter på ham og kunne ikke holde sig tilbage. men han pressede læberne mod hans og kyssede ham ømt på munden og lukkede øjne hårdt i.. *Jeg elsker dig* tænkte han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 06:50

Andy gik bare videre til han mærkede at han blev stoppet, og trak let Bubz ind til sig og bare gav en brokkende lyd fra sig "jov du truet mig.. jeg har jo aldrig sagt at jeg vil se dig død.. du ville nok også blive såret hvis jeg gjorde sådan nået" sagde han stille i det, og blev helt overrasket over at han mærkede hans læber mod sine. han tog sin hånd op af lommen og lag den på hans kind, hans øjne gled langsomt og han kyssede ham bare tilbage. han lod sin hånd glide ned på hans brystkasse, han skubbede sig selv lidt væk fra ham og åbnede sine øjne "Bubz skal hjem og havde mad, d.. du må godt gå med" sagde han stille i det og havde sit ansigt vendt mod sandet, hans blik lå dog over på Dean og han så stille på ham igennem sit pandehår "og du må heller tage dit tøj på så folk ikke ser at der render en nøgen person rundt" sagde han og gav et lille suk fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:03

Dean var blevet mundlam, fuck hvor var det dog dejligt at kysse ham igen. han hvade virkelig savnet ham, dean så stille på ham og tog hurtigt tøj på og stillede sig op ved siden af ham. "Sk.... Skal vi gå" hviskede han og så roligt rundt og rettede lidt på hans trøje han fik et billede i hans hovede af ham og andy, Dean havde nemlig tegnet en tegning af dem


// Logger ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeTors 30 Sep 2010, 07:09

Andy så bare efter ham og så kort ned på Bubz, han viste ikke hvordan han skulle havde det inden i. dog havde han ondt inde i da han jo havde Adam, og det var jo ham han var gift med og havde sagt ja til at han ville leve med ham til dødenskilte dem af. han gav et lille nik fra sig "ja.. siden sidst vi snakkede har jeg flyttet, så vi skal ikke slå langt" sagde han og rettede lidt på sit hår, mens han bare begynde at gå hen mod huset igen. han kunne dog ikke få sig selv til at se på ham, da han stadig elskede ham og synes det var dejligt at kysse ham igen dog var det også forkert. han fandt sine nøgler frem i lommen, mens de nærmede sig huset

//okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 03:59

Dean gik stille med Andy han lyttede til hvad han sagde og nikkede kort "Jamen det lyder da g...fint" han vidste godt Andy var flyttet for Dean havde nemlig overtejet Andy's gamle lejlighed, den havde Dean købt fordi han savnede ham og der var så mange gode minder, dog var der også nogle dårlige, men den glemte Dean, eller det vil sige at dem lod han som om han glemte, for han ville nok aldrig glemme de dårlige minder men lige nu var det bedst vis han gjord , så derfor lagde han det onde til side og tænkte fremade. Han så stille på Andy.. "Glæder mig til at se det indvendigt" sagde han stille med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 04:20

Andy så bare stille ned på Bubz og viste ikke hvad han skulle sige, og han kunne virkelig heller ikke få sig selv til at se op på ham "ja det er det vel, blev smidt ud af min gamle lejlighed" sagde han og havde endelig aldrig fundet ud af hvem der havde overtaget den, og selv om han savnede den hyggelige lejlighed nogle gange så kunne han jo ikke få den tilbage. han vende sit blik mod huset og nikkede "det er flot" sagde han og smilte svagt og gik hen til døren, han låste let døren op og åbnede den og gik ind. han tog stille snorren af Bubz som hurtigt løb sin vej "bare kom ind" sagde han og tog sine sko og jakke af og lag snorren på plads, han så kort ind i stuen efter Adam inden han gik ud i køkkenet. og fandt Bubz's skål frem og nået hundemad, og begynde at lægge det op i skålen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 04:36

Dean gik med og smilede stille da han kom ind lukkede han døren efter sig og åbnede sin sko og stillede dem pænt, han havde ingen trøje eller jakke så han gik stille ind og så rundt, "Nice hus" sagde han roligt til Andy da han kom ud i køkknet hvor Andy gav hunden sin mad, Andy var så sød, og sammen med en hundehvalp blev det kun beder, han så stille på ham og gik stille ind til ham og ventede bare på han vendte sig om mod Dean. han bed sig kort i læben men slap den lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 04:50

Andy gav et lille nik fra sig over det Dean sagde "ja her er også ret så fedt" sagde han og kunne selv godt lide sit hus, det var stort dog alligevel flot og skønt. han tog skålen op i sine hænder og vende sig let op, og smilte lidt inden han gik hen og satte skålen ned på gulvet "Bubz" råbte han så det gav genlyd i huset, og den lille hund og hurtigt løbende og næsten overfald skålen. Andy vende sit blik mod Dean og smilte lidt "har du lyst til nået at drikke?" spurgte han let om og pakkede hundemaden væk igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:20

Dean smilede og kiggede kort ned på skålen med mad og grinede kort over hvordan en lille hundehvalp kunne overfalde en skål mad, og smilede til Andy.. og gik hen til ham da han supgerte om Dean ville have noget at drikke, Han nikkede "Jo tak tager bare det samme som dig " sagde han med et smil. Han gik over til ham og lagde armene om ham og begyndte at kysse ham på munden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitimeSøn 03 Okt 2010, 02:32

Andy så bare stille over på ham og lukkede sine øjne i da han mærkede hans arme om sig, han skulle lige til at sige nået da han mærkede hans læber mod sine. han kunne ikke gøre andet end at kysse ham tilbage, dog nogle sekunder efter satte han sine hænder på hans brystkasse og skubbede sig væk "når okay, håber en cola er okay" sagde han og åbnede sine øjne og gik hen til køleskabet og fandt to dåse cola'er frem, han vende sit let om og rakte ham den ene "håber det er okay, jeg drikker nemlig ikke længere" sagde han og smilte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean   Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dette havde jeg aldrig regnet med - Dean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: