Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:19

T : 12.32

O : Mennesker der passer sig selv?

V : Fantastisk varmt, og dejligt skindende, med blå himmel

S : Nær skoven

Nikki gik hen af fortorvet med en bog i hånden, mens han havde sat håret tilbage(slik agtig) så det var virkelig smukt, samt hans smøg var i munden, han så utrolig sofistikeret og voksen ud af en fyr på blot 17 år?, og iført sin hvide trøje(som den på avata) med opsmurte ærmer, og knappede op til brystkassen, dog ikke for meget, vejret i dag var utrolig varmt, 21 gr. Nikki havde sneakers i hvid og sort på, med lidt farvet snørbånd, så havde han os en sort vest på der var ikke stor i det og ikke knappet. Hans bukser var læderligende/blank sort stof så de skindet smukt, fest agtigt?. Hans smil perlehvidt og hans gang rolig og galant. Han gik der for sig selv og læste lidt mens han var på vej hen til skoven til et bestemt sted hvor han plejede at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 05:45

Tøj*et par slidte grå hængebukser med et hvidt nittebælte, en sort skjorte hvor de øverste knapper er åbne samt et par blå all stars

Jackson var taget i skoven idag for at slappe lidt af og nyde livet så derfor gik han nu hen af fortorvet som lå tæt på den fredfyldte skov som han havde planlagt at besøge, han gik med lange elegandte skridt imens han rette sig op i sin fulde højte som var ret højt af en 18 årig at være, hans is blå øjne var rette ned i jorden iomens han roligt gik afsted og tænkte over et par ting, man ku dog tydligt mærke at han var en kølig person og rundt om ham hang en let kølig vind, han duftede af en let krydret parfume som duftede ret forførne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:01

Nikki brugte som regl sin Hugu boss efter han havde været til idræt og så bagefter brugte han en anden form for mild men alligevel mandelig perfume. Han gik der for sig selv indtil han nærmest ja stoppede op I! EN PERSON???... Nikki faldt ned af chokket og tog sig til hovedet og sagde"arh det må du undskylde jeg burde ha set mig for" Nikki så rundt efter sin bog og bed sig let i underlæben af nervøsitet og så på den høje fyr, nikkis dyriske grønne øjne betragtede fyre foran ham. Nikkis øjne var dybe dg alligevel lys smuk grøn der var klar og tydelig, og ikke skov grøn. Nikki rejste sig hurtigt op og børstet let sine bukser og tog sin bog og lukket den og betragtede fyren lidt her og der....*hvem er det mund?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:15

Jackson stoppe brat op da han mærkede en gik ind i ham hvorefter han hørte et lille bump, han vendte sig dog om og betragte den unge fyr der var gået ind i ham"det er okay men se dig for"svarede han med sin mørke lidt kølige dog forførne stemme, han susede kort ind og fandt hurtigt ud af at den unge fyr var menneske men Jackson var dog ikke sulten så han var ikke så farlige lige nu, han betragte den unge fyr nøje og vendte på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:30

Nikki rejste sig op og lod håret falde ned til den ene side, så det plati blonde hår blidt lå i siden og hans dyriske dog smukke øjne betragtede Jackson alvorligt dog med et venlig sindet blik og sagde"Ja det burde jeg, det må du virkelig undskylde" Nikki lød dog lettere hård i tonen, hvorfor skulle han svare sødt og sofistikeret og civilt vis denne fyr ikke ville??. Nikki tog sin bog hurtigt og gik uden om fyren lettere neutralt og strøg let håret til side, og rettet lidt på sin trøje og børstet lidt af ærmet med en hurtig bevægelse"tsk... jeg så mig os for lidt..." han så lidt ned i jorden og gik ind i skoven, og flugte stien og gik så af stien et bestemt sted, der var en smuk sø længere inde i skoven med et kæmpe træ, man kunne lægge eller sidde i midten af derr var formet lidt som en seng, af en slags i midten ... Nikki gik blot der og tog sig lidt til røven, hvor bukserne sad halvt nede og gav et lille arh grimasse fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:40

Jackson betragte ham let men nikke så kort hvorefter han så efter den unge fyr*hm kan vel følge efter ham*tænkte han hvorefter han langsomt begyndte at følge efter den unge fyr han havde aflivel intet at lave så det her var den smule underholdning han ku få, han gik meget langsomt imens han holdt øje med fyren foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 06:54

Nikki så sig lidt bagud og kiggede undrende rundt og kom endelig frem til stedet og så på søen, den var helt ren og vandet var smukt gennem sigtigt, nikki smilede og det var jo glohedende varmt nu, 25 gr. Han tog sin trøje af og smilede og strakte sig, Nikki havde nogen sølv stænger, en på hver hofte, foran nær den smukke veltrænet mave.(piercinger kan ses på profil) Nikki smilede for sig selv og lagde sig let på græsset, der var tørt og lækkert!. Han kunne ikke lade vær med at smile over at se den smukke blå himmel indtil. Nikki satte sig op og så rundt og sagde"Hallo?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:08

Jackson fulgte efter ham men stoppe dog op et stykke fra ham og klatrede med lethed op i træet og satte sig på en af de tykke gren, han lænede sig ind mod stammen hvorefter han knipsede kort med fingrene og kort tid efter lag et tykt lag is sig omkring hans høje tynde krop så han ikke længre havde det så varmt, han så ned på den unge fyr som sad et stykke væk"hallo"gentog han højt samt tydligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:24

Nikki rejste sig hurtigt op og spændte hver en af sine muskler og sagde"hvem er det!" han gik stille hen, han var overhovedet ikke skræmmende, men lignede en vampyr, hans stemme var som en engels, hans tempraman som en dæmons.... Nikki gik med faste skridt mod stemmen og sagde"kom frem" han bed sig let i underlæben, tegn på nervøsitet, og bevægede sig langsomt mod det træ hor jackson sad. Nikki kunne dufte noget da han kom tæt på det, og se noget dryppe let. Han smilede lidt og sagde"sig mig .... har jeg ikke set dig før" han syntes det lignede fyren han havde set tidligere.... Nikki tog fat i en af grenene og bevægede sig op af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:35

Jackson lytte til fyrens stemme og holdt øje med ham men lo let da fyren nu begyndte at klatre op mod ham"det har du"svarede han let køligt dog roligt hvorefter han hurtigt lod islaget forsvinde så han ikke afsløre hans dæmon side, han betragte ham let"bare roligt jeg vil ikke gøre dig nogt"sag han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 07:43

Nikki kom op og opdagede det var fyren fra tidligere og stivnede let inden i. i få sekunder og kom så til sig selv hvorefter øjnene betragtede fyren og sagde"sig mig.... hav laver du her?, har du stalket mig eller sådan noget" Nikki satte sig op på en gren og betragtede fyren foran ham, det var virkelig ham fyren han havde stødet ind i tidligere. Nikki berørte sit hår let og betragtede fyren med de lettere rolige grøne øjne der kunne se nærmest igennem sjæl og sind, dog var Nikki lettere naiv af sig til tidere meget. Nikki sukket let og sagde"heh" han grinte let og sagde"ej okay... hele verden er jo skabt til alle så...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:07

Jackson betragte ham let men rystede svagt på hovdet"jeg sku samme vej som dig ikke andt"svarede han roligt imens han holdt øje med ham"spørgsmålet er hvad laver du selv her?"sag han spørgne hvorefter han så lidt op på de mange gule blade over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:10

Nikki rømmede sig og hoppet ned og sagde"ha stilhed og fred... eller blot slappe lidt af" han gav et let grin fra sig og betragtede fyren og sagde"mit navn er Nikki" han tog en smøgpakke i sine bukser og tog den ene smøg ud og tog et let hiv af den med et smil go sagde"Mmhhh lækkert" han grinte let og bed sig i underlæben og sagde"så? ... bor du her i byen eller?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:17

Jack så efter ham men hoppe så selv ned og lande perfekt på jorden ved siden af fyren, han så på ham og betragte ham let"nå nikki hedder du"svarede han og klappe ham kort på skuldren"jackson er jeg"svarede han hvorefter han vendte om på hælen og gik ned mod vandkandten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:31

Nikki så let på Jackson og sagde"Hmm? jackson, der kan man bare se, så jackson gør du dette temmelig tit, altså ender et øde sted med en eller anden og siger du blot gik denne vej ved et tilfælde? og så lige ville slå holdt her overfor hvor jeg sad" han smilede lidt og gik efter ham og tog sin trøje op og tog den på da han endelig havde fat i den og sagde"mmh dejigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:37

Jackson satte sig ned på jorden hvorefter han lod sin hånd køre hen over vandoverfladen imens han lyttede til nikki der ævlede løs"hmm nej det sker ikke tit"svarede han så imens han langsomt vendte sig om mod ham og så på ham med et undrene blik dog forsvandt det hurtigt og blev afløst af et lusket blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:48

Nikki så lidt undrende på ham og sagd"Hmm nå du må hygge dig jackson jeg smutter" han smilede lettere flabet og tog bogen i hånden og begyndte så småt at gå forbi Jackson, efter som hans bog lå op af træet nær Jackson. Nikki smilede lidt og bemærket det luskede blik, og berørte let sin hals lidt undrende, hva var det lusket smil til for dog?? Nikki gik lidt hurtigere væk fra Jackson, han virket ikke menneskelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 08:54

Jackson rejste sig op og så undrene på ham"går du allerede?"sag han spørgne men gjorde dog intet for at stoppe ham "du behøver ikke løbe jeg kommer ikke efter dig"svarede han højt før han satte sig ned på jorden men lag sig kort tid efter ned og så tænksomt på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:02

Nikki stoppet op og smilede og sagde"hør, jeg ikke bange for dig så bare rolig, men tænkte at jeg hellere måte finde et andet sted" Nikki satte sig op af et træ ikke langt fra jackson og sagd"men okay? jeg kan vel godt blive" Nikki tog sin bog frem og begyndte at læse, men dog ikke højt. Han smilede lkidt og så i bogen og sagde ikke noget i utrolig lang tid, men lyttet blot til fuglene og hyggede sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:06

JHackson lo kort en lidt kølig latter som man ikke hørte tit"det ar godt nikki"svarede han så hvorefter han drejede hovdet og så hen mod ham"hvad er det så få en bog?"spurgte han for at holde en samtale kørerne dea stilheden blev lidt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:11

Nikki smilede og sagde"Det tror jeg vistikke du vil vide lille ven, det for voksne som mig" han sendte ham et blink med øjet og grinte let fordi han drillede ham lidt nu, dog ville det sikkert ikke virke på det kolde dæmon dyr. han så slet ikke vidste var en dæmon?, dyr havde han dog altid tænkt på når det var overnaturlig, men det var sikkert på grund af de dumme tegneserier. Han smilede lidt og lukket bogen og sagde"såå? .. Jackson er du menneskelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:19

Jackson lo let "du er tydligvis yngre end mig"svarede han og rejste sig langsomt op hvorefter han begyndte at gå langsomt hen mod ham imens hans is blå øjne blev rette mod nikkis grønne øjne, han sendteham et kort blik som normale mennesker nok ikke ku efterligne"nej jeg er ikke menneske"svarede han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:21

Nikki betragtede øjnene og rødmede let og sagde mens han kiggede hurtigt ned i bogen"nej det tænkte jeg nok du ikke var, der var et eller andet utrolig umenneskeligt over dig, men jeg stadig ikke bange, jeg kender til vampyr, engle.... varulve, og dæmoner, så du kan umuligt skræmme mig fordi intet har hidtil skræmt mig af jer væsner" han blinkede som dril i det med væsner... fordi han havde intet i mod overnaturlige væsner?. Nikki gemte bogen bagved ryggen og rejste sig op og sagde"Hva er du nysgerrig lille stalkerboy" han grinte og stod let op af træet med et smil og bogen på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:27

Jackson lo let før han løftede sin ene hånd og lavede en kort bevægelse hvorefter et tykt lag af is lag sig omkring ham selv så han næsten lignede et ismonster"er du nu så sikker"sag han drilsk imens han betragte ham"det er måske en tøsebog du skjuler"sag han så og lo let før han lod endnu et lag is komme hen over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitimeMan 27 Sep 2010, 09:33

Nikki kiggede undrende på ham og kom total til at grine"hahah!!! du minder mig så meget om en isterning eller ihvertfald ikke noget skræmmende Jackson hahah ej seriøs kom ud af det der is ting noget du ser så sjov ud hahah" nikki gik i knæ fordi han grinte så meget og prøvede at holde sig på bene og til sidst kom han da op igen og så lidt på sin bog og sagde"nej se det finder du jo aldrig ud af vel" nikki rakte flabet og drilsk tunge til jackson og rettet let på det platin hvide hår og sin trøje
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Empty
IndlægEmne: Sv: Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson   Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: