Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 by tur//Samilla//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 05:32

S-Sheria-Byen
T-17.00
O-lidt mennesker
P-en sort vest hvid t-shirt sorte bukser og sko
V-lidt blæst


Jaster var på vej ned fra sin lejlighed af fra den øverste sal i det hus og kom ned og gik ud der fra og kom ud på gaden og slappede af og trak den friske luft ind i sine lunger og kiggede rundt og smilte stille og gik lidt og kiggede så ind af et vindue og der var sådan en smuk guld kæde men han ville godt ha den men den var lidt for dyr til hans pung kunne klare det men han gik vider og slappede lidt af og smil for sig selv og viste ikke rigtig hvad han skulle give sig til at lave når han var alene i byen *hvad kan man give sig til at lave jeg keder mig nemlig lige nu*tænkte han og gik bare vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 05:41

Samilla gik rundt omkring i den kedelige by og kiggede rundt, pludslig fik hun øje på et pizzaria *EJ hvor lækkert* tænkte hun og kiggede i hendes pung, der lå ikke en skilling.
Hun løftede hovedet og gik bare vidre indtil hun kom forbi en smykke butik, hvor hun kiggede rundt, hun kiggede hen i mod butiksejeren og gav et smil fra højre munvig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 05:45

Han kiggede sig lidt rundt og slappede lidt af med et smil og gik så hen til den butik han havde set med tøj i og gik ind i den og kiggede lidt rundt og viste ikke hvad han skulle vælge så han tog lidt af været som han godt kunne bruge og smilte og gik så ud fra butikken med sin pose og kiggede rundt *keder mig igen*tænkte han og kiggede rundt for at finde et sted hvor han kunne få sig et job
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 05:57

hun kunne ikke fjerne øjnene fra det smukkeste smykke i hele butikken *OMG. Håber de tager imod kreditkort* Tænkte hun igen for sig selv. Hun tog op tilbutiksejeren "Hv... Hvad skal du have for hals smykket der? " spurgte hun helt genert.
"står prisen ikke på smykket? spurgte han og kiggede onsvagt på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 06:08

hun gik hen og af læste prisen "tager i imod kredit kort? spurgte hun.
Han kiggede på hende som om han ikke vidste hvad det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 06:14

Han gik hen og satte sig ned på en bænk og kiggede rundt *der er bare ikke noget job nogen steder hvad gør jeg penge går jo når man bruger dem men når man ikke har den leder man efter job også er der ikke noget man kan få*tænkte han og sad og linde en der surmulede kunne denne dag være mere slem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 06:19

Hun gik ud af butikken uden smykket *ih fuck ham han burde skuda vide hvad et kredit kort er* tænkte hun, men så så hun at den bedste tøj butik lå lige rundt om hjørnet *jeg må få fingren ud og finde et job, der er jo ikke kun plads til shopping, men det må vente den kjole må jeg bare eje* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 06:58

da hun trådte ind i butikken fortrød hun og gik ud igen. Hun gik hen og satte sig på en bænk ved siden af en fyr, *han er da ret hot* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:13

Han sad stille og roligt og slappede af og tænkte på hvad han skulle gøre for at få penge i en fart men det var jo svært når han ikke viste hvad han kunne søge henne af men han skulle nok finde ud af det *uh jeg har på fornemmelsen at der en der kigger på mig*tænkte han og vente sig lidt og fik øje på en kvinde der kiggede på ham og smilte stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:17

hun kiggede med stil mod ham "hej forstyre jeg diig" spurgte hun mens hun kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:25

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "nej da du forstyrre ikke på nogen måder"sagde han med det samme smil *hun ser da godt ud*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:29

hun smilede venligt "hvad er dit navn?" spurgte hun, hun sendte et charmerende smil *han er sku da lækker * tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:31

Han kiggede på hende med et smil "jeg hedder jaster og du hedder"sagde han med et smil på sine læber og så hende charmerende smil og sendte et tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:33

hun så ind i hans øjne " jeg hedder samilla " sagde hun og bed sig i under læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:34

Han kiggede på hende med et smil "sikket et flot navn og hyggeligt at møde dig Samilla"sagde han og kiggede på hende *hun er genert*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:38

hun kiggede ned ad sig selv * sider tøjet pænt eller hva* tænkte hun, da hun sendte ham et varmt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:39

"Jaster hvor lang tid har du boet her? synes aldrig jeg har set dig" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du ser flot ud hvis det er det du er bange for at du ikke gør"sagde han med et smil "hmm jeg har nok boet her hmm lang tid"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:42

nurg "tak og ilm " * IH han er altså så charmerede * Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 07:43

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har du lyst til at lave noget"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 15:28

Hun kigge på ham med et forundret smil "ja det kan vi godt" sagde hun men hun slikkede sig om munden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 17:01

Han kiggede på hende da hun slikkede sig om munden "har du lyst til mig siden du gør det der"sagde han med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 17:31

"Nej Nej det er min læbromad der har en god smag" sagde hun opfindsomt...
*JEG TROR IKKE HAN KØBER DEN DER MED LÆBROMADEN* Tænkte hun.
Hun kiggede hen på ham " hvad skal vi så lave?" spurgte hun så..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 17:33

Han kiggede på hende "nej du må have lysten til mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "vi kan gå lidt hvis du vil og jeg bor ikke så langt herfra så hvis du vil kan vi tage hjem til mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ventede bare på hende svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitimeFre 01 Okt 2010, 17:35

"Hehe hvad synes du vi skulle gøre?" Spurgte hun artigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by tur//Samilla// Empty
IndlægEmne: Sv: by tur//Samilla//   by tur//Samilla// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
by tur//Samilla//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 24Gå til side : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Næste
 Lignende emner
-
» den Lykkelige Nat - Samilla
» Uskyldighed - samilla
» varme - samilla
» Hundelufteren (samilla)
» Røgen fra en cigaret //Samilla//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: