Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På indkøb - Jaster

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 03:01

Tid: 13:47
Dag: IRL
Dato: IRL
Sted: Supermarkedet
Omgivelser: Folk her og folk der, lidt over det hele
Vejr: Skinnende, men med en ganske kølig blæst

Kath stod lænet op mod sodavandsmaskinen uden for supermarkedet. Der stod en nyåbnet sprite på automaten, og Kath drak dovent af den, mens hun tog sig sammen til at gå ind i supermarkedet. På jorden ved siden af hende stod en kurv, som hun havde snuppet forbifarten til at have sine ting i. Når man boede alene, skulle der jo lidt handlen til engang imellem. Kath kunne som regel også godt lide det, men lige denne dag, havde hun på det nærmeste måttet slæbe sig ud af lejligheden i Deepshell, for at tage til Sheria. Hun var alt for træt til noget som helst, så hun tænkte, at en kold sodavand lige var det, der skulle til, for at give hende et energikick. Hun betragtede sløvt folkene omkring sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 06:37

Jaster var inde i den lille butik for han arbejdede i butikken som den der stod ved kassen og var ved at betjene en kunde som stod og brokkede sig over alt muligt som enten butikken ikke havde eller det manglede der "jamen frøken for sidste gang vi har ikke den vare du søger og vil du ikke nok være sød og kom vider jeg har andre kunder jeg skal tage mig af"sagde han venligt og damen gik vider med sine vare og han kom vider med sine kunder *godt jeg snart har fri det er så kedeligt*tænkte han og kiggede lidt og han var færdig med den lange gø der var kun en kvinde der var ved at finde det hun skulle have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:00

Kath tog sig sammen med et overdrevent suk, tømte dåsen i en mundfuld og samlede kurven op på armen. I forbifarten smed den nu tomme dåse i en skraldepand, inden hun tog et overblik over, hvad hun skulle købe. Hun tullede ubeslutsomt ned langs gangen, samlede en pakke tebreve op, så kritisk på dem og lagde dem derefter tilbage. Det der med at handle var ikke Kath. Der var alt for mange ting, der kunne distrahere hende. Hun standsede op foran hylden med småkager. Hun havde ingen frokost fået endnu, så de fristede hende meget, men hun begyndte standhaftigt at gå videre ned ad gangen, uden at værdige dem flere blikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 09:08

Han stod bag kassen klokken var ved at være tid til at lukke af men han vil heller ikke hunse rundt med denne kvinde der gik rundt og ikke kunne bestemme sig for hvad hun skulle købe så han havde sat sig på sin stol bag kassen og ventede bare på at hun skulle være færdig med det hun skulle ha så han kunne få ryddet op og komme hjem til sig selv men hende der gik rundt så nu ret godt ud *mon hun har tid til at være sammen med mig og hun ser ret godt ud*tænkte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvornår hun var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 22:43

I løbet af nogle minutter havde Kath fået proppet diverse småting i kurven; to liter mælk, en pakke müsli, en ny grydeske (den gamle havde måttet lade livet som pindebrænde i en kold tid), en dåse hårspray, en tube tandpasta og noget pulverkaffe. Det måtte række for denne gang. Hun kunne altid smutte ned i caféen overfor sin lejlighed og få morgenmad.
Kath skænkede det ikke en tanke, at butikken var ved at blive tømt for kunder. Nok mest fordi, det faldt hende fuldkommen urealistisk, at et supermarked kunne finde på at lukke ved to-tiden om eftermiddagen. Så hun skyndte sig bestemt ikke, da hun tullede ned til kassen, for at betale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:03

Han sad og ventede ved sin kasse og slappede af og læste i et eller andet form for blad *kommer hun ikke snart over så jeg kan få lukket af også åbner den jo igen i aften men der skal jeg ikke arbejde*tænkte han og kiggede på hende da han endelig så at hun var på vej hen mod kassen som han sad ved og havde ventet på hende og nu kom hun da eller var på vej *hvad mon hun skulle finde siden det tog så lang tid*tænkte han og kiggede hen på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:58

Først da Kath var næsten nede ved kassen, blev hun opmærksom på sine omgivelser. Hun rynkede brynene, og så derefter hen på kassemanden.
"Er I ved at lukke eller sådan noget?" spurgte hun overrasket og hævede spørgende øjenbrynene, hvilket gav hende et åbent og bevidst blik i øjnene. "Du skulle da bare have jaget med mig." fortsatte hun, næsten med helt dårlig samvittighed, og smilede en anelse undskyldende, mens hun satte kurven fra sig på den dertil indrettede plade. Nu hun var optaget af, om hun havde afholdt manden fra fyraften, tænkte hun ikke på at begynde at lægge varerne op på båndet, så de blev liggende i kurven, mens hun afventede hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:59

Han kiggede på hende med et stille smil "det skal du ikke tænke på jeg har ikke rigtig noget jeg skal nå der hjemme så hvis der er mere du mangler så kan du jo hente det"sagde han med et stille sødt smil på sine læber og kiggede på hende "uh hvis jeg må sige du er en skønhed"sagde han med et smil på sine læber og håbede at hun ikke havde noget imod at han sagde det "så skal du noget her nu"spurgte han og kiggede på hende med et smil som var charmerende og sødt på samme tid.
Han kiggede lidt rundt "er der noget du skal bruge altså noget vi ikke havde fremme på hylderne"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 04:56

Kath stirrede overvældet på ham. Hun var ikke vant til folk, der sådan uden videre sagde deres mening om folk, de ikke kendte.
"Tak." sagde hun overvældet og stirrede på ham et øjeblik. Så rystede hun på hovedet og kastede et hurtigt blik ned i sin kurv.
"Neej, det var vidst det hele.." sagde hun langsomt, mens hun ransagede sin hukommelse efter ting, hun havde glemt. "Men nu du siger det.. Jeg ledte efter noget ganske almindeligt rørsukker, men kunne ikke finde det. Er det noget I har et sted?" Hun rettede igen blikket på ham og hævede spørgende øjenbrynene, hvilket gjorde hendes øjne større og mere sårbare at se på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitimeTirs 29 Mar 2011, 09:10

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det er der henne af den gang der og nederste hylde"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af bag disken og satte sig ned på en stol mens han ventede på at hun skulle hente det så han kunne få fri ikke fordi han ville da gerne se på hende i lang tid.
Han smilte stille og roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På indkøb - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: På indkøb - Jaster   På indkøb - Jaster Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På indkøb - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Indkøb
» Indkøb
» På indkøb en sen aften.
» Opgivene indkøb
» indkøb. -Sariel-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: