Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur på Reggie club.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 21:32

" ja du kan bare spørge løs min tøs " sagde hun med et lille smil på munden hun var stadigvæk i varulv form og hun ændrede sig ikke da hun ikke stolede nok på de andre til at kunne forvandle sig til et menneske igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 21:43

''hvorfor har du skåret i dig selv??'' spurte hun med et lidt uroligt blik mod den unge varulv foran sig, selvom hun ikke kendte ham ville hun dog gerne vide mere om hende for at kunne hjælpe hende. *hvorfor gør hun det* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 21:51

Hun smilte let " Jeg var engang den lækkreste på hele kloden, mit liv var perfekt, indtil jeg fik en kæreste der gjorde mig til den jeg er idag " Fortalte hun " jeg ville gerne være menneske lige nu" Sagde hun med et trist smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 21:56

''det er jeg ked af at høre'' sagde hun og så på den unge varulv. hun aede hende på den sore bløde ulve kind. hun så stadig på hende. *stakkels pige* tænkte violet. for sig selv. hun satte sig på en bænk ikke så langt der fra. hvor ulven stod. hun ville ikke virke påtrengende. på den unge ulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 21:58

Thunter lagde sig ned og kiggede rundt, blod manglen påvirkede osse hendes ulveform * ih jeg skal prøve og lade vær at skære imig selv* tænkte hun da hun så hen mod den brunnettede vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Okt 2010, 22:04

''har du brug for et sted at bo??'' spurte den unge vampyr, hun viste sin arm til varulven. ''se jeg har også været der'' sagde hun man kunne se sskar mærkerne på hendes blege arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Okt 2010, 07:48

Thunter kiggede på hende " Jah ved du hvor jeg kan bo da?" Sagde hun med et lille smil på sine tynde men dejlige varme læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 02:31

''jeg har et ekstra værelse du godt må bo på'' sagde hun med et lille smil på sine fine lidt blege læber. *hehe måske kan jeg hjælpe hende mere end andre* tænkte violet for sig selv hun ville ikke se den unge blonde pige ende sine dage på grund af en flok vampyre der ikke kunne styre sig eller fordi hun skar i sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:21

Thunter smilede til hende " jo men det blir en kort periode" sagde hun da hun overvejede at trave tilbage til et menneske igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 05:51

''okay det bliver da lidt hyggeligt'' sagde hun med et smil til hende. hun begyndte at gå lidt sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur på Reggie club. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club.   en tur på Reggie club. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur på Reggie club.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: