Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gravid eller ej?//tazz=privat//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:47

Hun smilede lidt for sig selv om tanken med hvor dejligt det ville være og bare sidde og se ens barn løbe rundt og så bare kramme det når det kom løbende over mod en og kiggede sødt på ham og kyssede ham stille på kinden "Skal vi iik gå ned og kigge på noget tøj skat for jeg skal joo oqså ha noget som miin mave kan voske i" sagde hun stille og grinede lidt og nussede sin mave lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jo lad os det min skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "og det du mener er graviditetstøj"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:51

Hun grinede lidt "Jaa undskyld er iik så god til alle de der ord for det er første gang joo skat" sagde hun stille og tænkte lidt tilbage på da hendes mor vendede hendes lille søster og smilede sødt til ham "Jeg har joo aldrig rigtig lært alt det der" sagde hun og kiggede stille på ham og kyssede ham blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:00

// Kuk kuk søde //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:03

Han smilte til hende "når ja men sådan er det"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:08

Hun smilede sødt til ham og kiggede sødt på ham og bagefter på sin mave smilede lidt og holdte lidt for munden og løb hurtigt ud på badeværelset og læner sig hen over wc'et og kastede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:11

Han gik ud til med et smil på sine læber og to hendes hår så det ikke kom i vejen for hendes ansigt så hendes opkast så hendes hår ikke blev ramt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:14

Hun lagde sig på knæ og spyttede det sidste ud og kiggede lidt på ham "Undskyld skat" sagde hun stille og kiggede lidt væk og havde det iik så godt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det går nok skat"sagde han med et smil "det er en del af at være gravid"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:18

Hun kiggede sødt på ham "Det joo iik sjovt" grinede hun stille og smilede sødt til ham og havde det som om hun skulle kaste op igen så hun holdte hoved hen over wc'et.

// hvis jeg iik svarer er jeg logget af søde //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det ved jeg skat"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:21

Hun havde det virkelig iik godt og kiggede lidt på ham men nåede iik at smile til ham for hun vendte hoved ned mod wc'et igen og kastede op igen og lukkede sine øjne for iik at kigge på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:25

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men skat husk det der komme ud af at du går gennem denne graviditet her kommer der et sødt barn"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 18:09

Hun Smilede sødt til ham og spyttede det sidste ud og nikkede stille "ved jeg godt skat og jeg glæder miq oqså til det" sagde hun glad og rejste sig stille op og gik over til vasken og skyllede sin mund

// nu stopper du fandme med at kneppe alle her inde! Bare fordi jeg iik er på skal du iik blive ved man! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 22:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nussede hende på røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 22:28

Hun smilede sødt til ham og nød det meget da han nussede hendes røv og kiggede sødt på ham "nu kan vi ha normal sex kun anal for det skader barnet har jeg hørt" sagde hun stille og smilede sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 03:23

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay skat"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 03:06

tazz skrev:
Hun smilede sødt til ham og nød det meget da han nussede hendes røv og kiggede sødt på ham "nu kan vi iik ha normal sex kun anal for det skader barnet har jeg hørt" sagde hun stille og smilede sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 03:07

Hun smilede sødt og forelsket til ham og nød bare at se på hans dejlige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 23:31

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kyssede hende på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:46

Hun smilede sødt til ham og kyssede ham stille igen og kiggede forelsket på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 03:01

//må jeg springe ind, og hvis ja hvor er vi så//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 18:39

// du skal spørge jaster og vi er i vores lejlighed //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 20:45

//Jaster må jeg brude ind...i samtalen, Tazz du ved jeg gør det alligevel...XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 22:19

// jaa jeg kender diq for godt xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid eller ej?//tazz=privat//   Gravid eller ej?//tazz=privat// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gravid eller ej?//tazz=privat//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: