Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur på cafén//cam//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 03:51

Cam fulgte muntert efter hende og glæde sig til at se hvor hun bode"nå så er vi to eller jeg har jo olli"svarede han venligt, efter lang tid var de der enlig og han trådt langsomt ind og så rundt"hmm"mumlede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 03:56

''er der noget galt'' spurt hun ham da hun satte sin taske henne ved de sorte sofaer og det hvide glas brod. violet gik ud i køkkente og begyndte at finde noget at drikke til dem begge. ''hvad vil du have at drikke??'' spurte hun ham muntert ude fra køkkenet. hun gik hen i døren og stod og kiggede på ham med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:00

am løftede hovdet og så på hende"nej der er intet"svarede han roligt og gik hen til sofaen hvor han satte sig ned og lag tasken ved sine fødder hvorefter han så let rundt med et smil på læben"bare en cola eller noget vand"svarede han roligt og højt nok til hun hørre det, han tog skone af og stille dem inde under sofabordet hvoref han lag sig halvt ned på fofaen for at vile fødderne lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:05

violet kommer ind med det, hun giver ham en cola. og har selv noget han troede var sodavand men var noget helt andet. ''er du træt i fødderne??'' spurte hun med et smil på sin løber og satte sig på arm lænet og ser på den unge tjener på sin sofa. ''følg dig endelig hjemme'' sagde hun grinende. violet smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:11

Cam smilede "tak"svarede han og tog imod sodavanden hvorefter han tog en tår og satte den på bordet før han lo let"ja det er jeg, ´hehe tak"svarede han muntert men satte sig så op og så på hende"skal vi få klaret lektierne først?"spurgte han roligt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:16

''ja lad os det'' violet smilte, hun gik yndefuld hen for at hente sine engelsk bøger, hun manglede ikke så meget så hun fandt det sammen hun manglede og gik ind til ham, hun satte sig ned og tog sin stilletter af og satte sig i den samme sofa som han gjorde. hun så på ham og fandt siderne frem. og begyndte på at lave noget af det og så på ham nogle gange i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:30

<Cam smilede hvorefter han selv hev en matematik bog op samt et hæfte og et engelsk hæfte som han lage på bordet og slog op på en side hvor halvdelen af siden var fyldt med en smuk skråskrift skrevet med en kuglepen med sort blæk, det hele stod på engelsk han var dygtig til engelsk , han så hen på hende og hjalp hende når hun ikke ku finde ud af det men når hun så ku skrev han selv vidre på sin engelsk stil i hæftet som handle om hvad han forbandt med Halloweenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:35

violet blev færdig efte 10 minuter med hans hjælp. ''mange tak'' sagde hun og pakkede hun sine engelsk bog og hæfte ned i sin taske, hun kiggede på hvad han skrev. ''hvor lang skal den være din stil'' spurte hun meget nervøst over at være alene med ham da han varr utrolig søde og køn. hun så på den unge dreng som sad ved hendes side. ''ømm vil du måske se en film efter du er færdig??'' spurte hun ham, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:44

Cam smilede "så lidt"svarede han roligt og skrev det sidste på den side hvorefter han begyndte at skrive vidre på den neste side som var helt tom"bare på 8 sider men den her er den sidste"svarede han roligt"og så skal jeg lige hurtigt regne noget d men så kan vi godt se en film"svarede han roligt og skrev vidre, han lavede altid sine stile længre for at overgå en irterende pige i hans klasse som trode hun var så dygtig det var hun bare ikke hun fik altid 10 imens han altid fik 12, han skrev ferdig hvorefter han lukke hæftet og fandt matematik hæftet fram og åbned det på en side hvor der stod masser af tal dog var det i pæn orden så man ku finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:50

''wow'' sagde hun nærmest hviskende. hun gik hen for at finde en film, hun stod lidt med strittende røv. ''har du nået imod vi ser gyser??'' spurte hun ham med et lille grin, violet havde så mange film at hun ikke viste hvilken film de skulle se, hun viste aldrig hvad hun skulle se fordi hun havde lige fra romantik til gyser til komdie til ja alt. violet smilte og fandt en fed gyser som hun var god til at lade som om hun var bange i så hun kunne gemme sig mod ham. *måsker virker det* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:01

Han smilede let"jeg er nok lidt af en nørdt men det er kun fordi jeg vil bestå"svarede han muntert og tænkte lige over et regnestykke før han skrav svaret ned hvorefter han parke sine ting ned i stasken igen og lænede sig tilbage i sofaen"nej kan godt i gyser"svarede han roligt og sendte hende et smil*god røv*tænkte han muntert, han ku li alle fil også romantiske selvom der ikke var mange mænd der ku li dem ku han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:07

''okay fedt, men det kan godt være jeg bliver lidt bange'' sagde hun og tog disken ud af kasætten og trykkede åben på fjernbeteningen for at sætte den på og satte sig hen ved sinden af cam, hun trykkede play på fjernbetjeningen for at starte den gyser hun havde valgt. *håber jeg virker overbevisende' tænkte hun for sig selv. viol satte sig tilbage efter va 30 minuter inde i filmen havde violet skreget nogle gange og hun så vildt bange ud, men han kunne ikke se det var skuspil. hun gemte sig lidt. og kiggede så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:41

Han sendte hende et smil"okay så jeg advaret"sag han og lo blidt hvorfter han lænede sig helt tilbage og så på fjernsynet hvor filmen var gået igang og man så flere folk blive skåret over af alt mulig ting han så dog på hende da hun skreg og lag en arm om hende"såså det er kun en film"svarede han roligt og holdt hende ind mod sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:46

violet vendte hovede mod ham. ''det ved jeg men den er lidt syg i hovede'' svarede den unge pige med et smil på læben. violet så på ham og lænede sig ind mod ham. *han er dejlig varm men hvorfor behøver jeg at tænke på det jeg er jo død* tænkte hun for sig selv og var lidt trist, hun lage hovede mod hans brystkasse stille og rolig. så han sulle tro hun følte sig tryk hos ham. og på en underlig måde gjorde hun det faktis. hun følte sig tryg hos ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:05

Han nikke svagt "ja det er det"svarede han roligt og så lidt ned på hende hun var en sød pige og han ku næsten føle at hun var tryk han undre sig dog lidt for han ku ikke mærke hendes hjerts slag men han sage det dog ikke, han smilede let til hende og nysse hende let i håret imens han igen så på filmen, han håbe enligt han ku sove her for han gad ikke gå hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:09

violet kom dog i tanke om det med hendes hjerte ikke slog og flyttede sig lidt. *hvorfor skal jeg dog også være en forbaede vampyr* tænkte hun, lige der gik det hende enormt på at hun var vampyr da hun nød at lægge op af ham, men hun tur ikke fortælle ham sandheden om hvad hun rigtig var. ''er du bange for vampyre endelig??'' spurte hun og håbede på et nej så inderligt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:26

Han så lidt på hende da hun lag sig på en anden måde men smilede så da hun spurgte om det med vampyre" nej jeg er ikke bange for dem tror jeg"svarede han roligt før han så hen mod filmen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:30

violet bed sig i underlæben, hun forsøgte at fortælle ham hvad hun var men hun viste ikke hvordan hun skulle formulere det, hun brugte det måde hun har fortalt det til sine venner. ''jeg er død'' sagde hun og så mod ham med et nervøst blik. for at se hvad hans reagesion var. hun var urolig over hvad han ville sige og gøre ville han pakke sine ting og aldrig se hende igen eller hvad ville han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:35

Cam betragte hende lidt vendtne da han ku se hun sku til at sige noget vigtigt så han så på hende, han spærede øjne op og så lidt forviret på hende men smilede så"hvordan død?"spurgt han nysgerrigt for han var ikke den typer der blev bange eller sur han var altid den glade dreng men når han var tridst ku det ikke ses på ham det hvar gemt væk helt inde i hjertet et sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:40

violet så ned i jorden. hun nev sig selv i armen for at få det frem, men der kom intet. ''jeg er vampyr'' svarede hun med et nercøst blik mod sit skød da hun ikke ville have han skulle kunne se det på hende. hun ville ønske han blev der hos hende, selv om han intet viste om hende tog han sig tid til at sidde og snakke med hende. hun var chokerede over at han ikke blev bange da hun sagde hun var død. *pleas hver ikke sur eller bange* tænkte hun for sig selv og lukkede sine øjne i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:02

Cam så på hende med et blidt smil da han ikke vile gøre hende ked af det eller noget han løftede dog øjnbryne lidt"vampyr hmm okay jeg er ikke bange du bider mig vel ikke?"sag han spørgne med lød dog ikke sur eller skræmt mer nysgerig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:08

violet kiggede på ham helt chorkerede over hans reagasion. ''nej, det kunne jeg aldrig finde på'' svarede hun ham, hun følte hun ikke behøvede at skjule det for har ham mere. hun lagde sig ind til Cam's krop. hun så på ham. hun forstod ikke hans reagasion. hun var på en måde ligeglad for nu viste han det, hun ville på en måde bare være sammen med ham. hun kunne godt lide ham, som mere end en ven men ville ikke sige det endnu da han lige havde fået hendes hemmelighed af vide...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:17

Cam så roligt på hende"tak det jeg glad for"svarede han muntert og så på hende med et nysgerrigt blik "hvordan er vampyre så der er vel ikke som i flim?"sag han spørgne ogret nysgerrigt, han var bare ikke den type der blev bange mærkligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:22

violet smilte og så op på ham. ''alså det kommer an på hvilken vampyr du støder ind i'' svarede hun med et kærlig smil mod ham. ''nogle af dem er som i den film vi ser andre er ikke'' sagde hun med et blid stemme. hun var glad for han ikke var bange for hende, det var de fleste fra hendes årgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:28

Cam smilede roligt "når okay så må jeg passe på"svarede han helt roligt og betragte hende let han vidste dog ikke hvad han mer sku sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur på cafén//cam// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på cafén//cam//   en tur på cafén//cam// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur på cafén//cam//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Arbejde på cafén# privat Sophie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: