Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Den lille cafe# privat Jäden

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 03:46

Tid# 17:21
Sted# sheria by på en lille cafe
Omgivelser# det der normalt er på en cafe
Vejr# solen skinner og luften er en smule lun
Påklædning# et par grå lidt løse bukser, et par sorte all stars, en hvid skjorte med caféns navn på samt et sort forklæde som sættes rundt om maven hvor der er en lille lomme hvor en blok samt en kuglepen ligger

Den lille cafe som lå på gågaden var efterhånden halvfyldt af folk som sad og slappe af med lidt at drikke eller sad og spiste, stemningen var hyggelig fordi folk sad og lo let eller spiste samt drak og selv tjenerne smilede muntert til de mange kunder en af tjenerne ved navn Cam var næsten lige mødt efter at ha været i Sheira high school og var så taget her til for at tjene lidt penge, han gik rundt mellem bordene med et smil på læben og betragte roligt de mange kunder men håbe dog på at finde en som ku snakke lidt med ham, han gik roligt op bag disken hvor han stod og så lidt rundt med et smil på læben "skøn dag "mumlede han let hvorefter han fyldte et glas op med cola og tog en tår da han var blevet tørstig efter at ha rendt rundt med drikkevare til kunderne, efter et par timer var der kun en lille gruppe mænd tilbage, de sad og grine muntert og det fik Cam til at smile mere han kendte dem for de kom næsten alle onsdage for at holde mandehygge her på caféen fordi her ikke var så dyrt som andre steder, Cam drak lidt mere og så over mod døren og håbede på der snart kom lidt flere kunder *snart pause* tænkte han med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:01

Jaden kom gående ind og skubbede blidt døren til side med et smil der kunne overbevise en hver om at hun ejede verden eller det skulle man tro med det smil hun bar rundt med?. Hun grinte kært og bed sig let i underlæben og berørte så sin kind og kiggede fra side til side og gik hen til et bord nær vinduet og satte sig og smed blidt en sort taske hun havde ved sin side, hun var iført en smuk stram hvid kjole agtig top og grå hotpants shorts. Hun bar hvide allstar og kiggede rundt med det lange blonde hår og strøg det til side muntret og så lidt mod Cam og rødmede let med hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:08

Cam smilede og tog en tår mer men satte så glasset ned igen og så op da døren blev skubbet op hvorefter en ung ret smuk pige kom ind og satte sig ved et bord der stod ved det ene vindu, han sendte hende et muntert smil før han fant et menukort og gik over mod hende med rolige skridt "godaften"sag han høffligt og lag kortet foran hende hvorefter han vendte rundt på hælen og gik tilbage om bag disken hvor han stod og betragte hende nysgerrigt*hmm måske sku man snakke med hende i pausen*tænkte han roligt og vendte på at hun måske ville vælge noget af det på kortet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:14

Jäden smilede kært og sagde"Godaften til dig os hansom" hun blinkede og lænte sig tilbage i de dejlige bløde stole efter hendes mening, dog var dette heller ikke en skole stol? men hva pokker nogen var af blød matriale og andre af hård efter hendes mening. Hun kiggede på menukortet og smilede for sig selv og bestillede en cappachino ala milkshake de smagte altid så godt! og så natchos!. Hendes øjne strejede lidt Cam nogen gange da hun sagde hvad hun ville ha. Hun kiggede lidt rundt og fandt sine hørebøffer fra Candyskull frem og hørte lidt Paparoach dog med høretelefonerne om halsen og ikke for ørene. Hun tog blidt en tår af sin cappachino da den endelig kom og tog lidt natchos da de stod på bordet og dyppede det i, det røde chili sovs, dette cremefraice og det grønne stas var ikke lige hende. Håret blev let sat op dog inden hun begyndt, en typisk servetrice/tjener vane fordi når man var nær mad skulle det lange hofte lange hår sættes op så det ikke kom i mad eller drikkelse eller for den sags skyld generte?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:24

Cam hente roligt det hun bad om og kom efter lidt tid hen til hende med maden og satte det foran hende"velbekomme"sag han kort men høffligt og med et muntert smil på læben før han vendte rundt på hælen igen og gik tilbage til omme disken hvor han stille sig hvorefter han tog en tår af sit glas han nåde dog ikke at drikke så meget for den mandlige gruppe kom op til hanm for at betale"tak for idag Cam i ses på onsdag igen"svarede de da de enlig havde betalt for ders mad samt øl han fik dog også drikkepenge og dem lag han ned i en lille sparegris hvor hans navn stod på hvorefter han lage de andre penge ned i kasseaparatet"tak for idag ja vi ses"svarede han før den lille mandegruppe gik og efterlod Cam og den unge pige alene tilbage, han smilede og tog sin cola hvoreft han gik ned til hende og tog plads ovefor hende"må man holde dig med selvskab nu hvor man har pause?"spurgt han muntert og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:40

Jäden så lidt op mod dem i det hun blidt tog en tår igen af sin cappachino og så dem forlade cafeen og rødmede utrolig meget, fordi nu var de, de eneste der var tilbage faktisk? og det gjord ehende temmelig nervøs, dog os glad lidt fordi måske ville han indgå i en lille samtale for at ....*omg han kommer her hen? hva skal jeg sige eller gør eller...* hun så lidt ned og skruede lidt mere ned for musikken så det kun svagt kunne høres og så op mod Cam og smilede kært over de bløde fine lyserøde læber og sagde"det må du meget gerne, jeg mener det ville glæde mig eller sådan noget" hun grinte kært og rakte sin hånd mod ham venligt og så på ham med de klare lyse øjne i blå som krystal og sagde lettere almindeligt dog med en sød lys pige stemme dog ikke for lys"Mit navn er jäden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:52

Cam sendte hende et varmt smil hvorefter han tog en tår af sin cola imens han betragte hende nysgerrigt"tak det er jeg glad for"svarede han med et muntert smil på læben og t chamerne blik i øjne, han satte roligt glasset igen hvorefter han tog hendes hånd"Cam"svarede han venligt med sin muntre lidt lyse dog stadig mandlige stemme hvorefter han gav hendes hånd et blidt klem og et kort høfligt kys før han slap den og kørte sin hånd gennem sit brune hår"huggligt at møde dig jäden"sag han muntert imens han betragte hende og lage hovdet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:55

Jäden så lidt på ham og smilede og kiggede så lidt rundt og sagde"Hmm? arbejder du her alene eller er der nogen bagved?" hun kiggede lidt mod disken og kiggede så undrende mod Cam fordi han kunnne vel ikke arbejde der helt alene kunne han? og i så fald ejede han så stedet måske?. Hun satte sig lidt mere til rette og tog høretelefonerne væk fra halsen med et lille smil og lagde dem i sin taske og sagde"jeg arbejder faktisk os som tjener på en lille fansy cafe dog langt fra denne by men jeg elsker at komme vidt omkring og se andre arbejde og prøve nye steder at være og få lidt motion" hun grinte kært og bed sig i underlæben og sagde"hva med dig? hva laver du til fritid?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:25

Cam smilede og lytte til hvad hun sage hvorefter han ryste svagt på hovdet"nej jeg abejder ikke alene men der er kun mig her om aften fra mandag til fredag men nogle gange er jeg ikke alene så har vi en praktikant eller noget"svarede han roligt og tog en tår af sin cola igen"når okay det er også et hyggligt job"svarede han muntert og sendte hende et chamerne smil "hmm i min fritid går jeg på Sheira high school i 2.G og så fester jeg lørdage"svarede han muntert"hvad med dig? "spurgte han nysgerrigt da han gerne ville kende hende bedre for hun var køn samt sød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:33

Hun smilede og sagde"jeg går ikke på skole, men arbejder blot og så i min fritid fylder mit træning og så alt det andet som fester og sådan" hun smilede lidt og sagde"jeg er faktisk næsten lige flyttet til" hun grinte sødt og berørte let sit hår og spiste halvt op og sagde"årh jeg mæt det dejlig mad i servere" hun grinte kært og bed sig i underlæben og kiggede lidt her og der. Hendes finger berørte let bord kanten, og betragtede Cam og hans øjne. Senere den dag skulle Jäden den faktisk noget?. "Faktisk skal jeg os noget i dag, jeg bliver nok nød til at gå snart! "hun sukket lidt og bed sig i underlæben og rejste sig og sagde"frisør du ved os tøser skal jo pleje vores hår" hun tog tasken over skuldren flovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:57

Cam smilede "når okay du har nok lidt mer tid end mig for når jeg så har fri her plejer jeg at tage hjem for så vendter lektierne på mig, men ikke idag"svarede han roligt og drak lidt mer af sin cola "godt du ku li det"svarede han roligt og sendte hende et camerne smil han sukke så svagt da hun sage hun sku gå"hmm må mab tag med har aflivel fri nu så skal bare lige skifte"sag han og så let bedne på hende, han ku li at snakke med hende og vidste ikke om han så hende mere efter det her så vile gerne være så længe sammen med hende som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:05

Jäden stod der med hånden på taskens rem og kiggede mod ham med let adskildte læber og rømmede sig en smule men smilede så og sagde"Hmm? okay det må du godt" hendes smil kom frem og det var ikke falsk, hun ville da gerne ha ham med og snakke lidt mere med ham, han virket meget intressant og ikke kedelig og så var han snak sagelig og ikke sasuke agtig som ham i naruto serierne vis man havde set dem og den type, en der næsten aldrig snakkede og var død kedelig og altid kold og utilregnelige?. Jadenn stod der og ventet på at Cam ville komme så de kunne gå til frisøren i byen og der ville Jaden få klippet håret til lidt ned af skuldrene og så få det sort farvet dog ikke helt over sort. Hun smilede og sagde"så? Cam bor du her i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:21

Cam smilede "okay tak vi ses lige om lidt"sag han venligt hvorefter han hurtigt forsvandt ud i baglokalet hvor han skifte skjorten ud med sin grå hættetrøje og tog sit grå strik halstørklæde om halsen fordi det betød meget for ham og til sidst tog han sin sorte ryksæk på skuldren hvorefter han kom ud fra baglokalet og gik hen til hende med et smil på læben"så jeg klar"svarede han og sendte hende et chamerne blik"ja jeg bor her i byen tæt på high school sammen med min lille kattekinling olli"svarede han roligt"hvor bor du?"tilføj han så nysgerrigt, Cam elskede at snakke og ku blive ved i timevis han hade når der var pinlig tavshed mellem folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:39

Jaden smiled ekært og sagde"jeg bor i la Sunisha det lægger langt her fra jeg tager metroen her hen flere gange i træk faktisk, jeg lidt på søgning efter et job så jeg kan uddanne mig som sygeplejerske eller læge og virkelig! har du en lille kattekilling eller en kat ! årh hvor kært" hun smilede sødt og gik videre og ind til frisøren og satte sig og så mod Cam og smilede sødt i det hun stille sad der og bed sig i underlæben og kiggede her og der. Jaden fik farvet sit hår en blød sort og ikke helt lysende kuld sort. Hun smilede lidt og hendes blå øjne glinsede lidt i takt med den sorte farve i hendes hår. Hun kiggede mod Cam og sagde"så.... cam jeg tænkte tror du der plads på den high skole du går på? hed den ik sherin eller noget i den stil" hun rejste sig op og fik tørt håret og smilede i det hun strøg det til siden og det hang løst og smukt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:56

Cam gik roligt ved siden af hende og lytte opmærksomt til alt hvad hun sage "okay det er en smuk by ikke? har ikke været der men i byen tæt på "sag han med et smil på læben"sygeplejske eller læge det lyder godt"sag han roligt og smilede "jeg skal på kokkeskole efter jeg har klaret eksamen om et år, for jeg vil gerne være en dygtig kok og ha mit ejet sted jeg elsker at lave mad"sag han muntert, da de kom ind hos frisøren satte han sig roligt ned i en stol ved siden af hende og så å hende imens hun fik ordnet hården hedder Sheira high school og ja der er sikkert plads til en sød pige som dig"sag han venligt og sendte hende et smil"skal du på arbejde imorgen eller? for ellers må du godt komme hjem til mig så kan du også se min kat olli"sag han venligt, han elske sin lille brune kattekiling som havde lyseblå øjne som han havde fået af sin far som han var tæt knyttet til fordi hans mor døde efter fødselen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:31

Hun smilede og sagde"tak og jeg vil med glæde gerne hjem til dig i morgen det kunne være spændende, og olli hvor sødt et navn passer godt til en kommende kok vis du bliver detl, som jeg sikkert tror du bliver fordi jeg synsk" hun sendte ham et drilsk blink og rettet let på det smukke bølgende halv sorte glansfulde hår og smilede sødt. Hun tog sin jakke og task på igen og gik ud af døren sammen med cam og kiggede lidt til siderrne og sagde"hva med dig skal du hjem af nu og tror jeg vil søge ind på din skole har læst lidt om den og det kan os være jeg flytter her til i stedet så, og tjaaa? den by jeg bor i nu er vel okay dog er denne os rigtig flot"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:46

Cam smilede og fulgte roligt med hende "okay det lyder godt du kan møde mig på caféen ved 16:00 tiden så for jeg fri og så kan jeg lave noget mad til dig, du skal bare vide at jeg er lidt vegetar så håber du kan lig fisk"sag han smilne, han elske at lave mad til sine gæser og gjore altid meget ud af det"tak jeg håber meget på at blive kok det har jeg altid drømt om"sag han med et smil"lyder fedt intil du for en lejlighed er du velkommen til at være hos mig"sag han muntert"og du kan sikker få et job som tjener der hvor jeg er"tilføj han, han så lidt på hende"hmm det ved jeg ikke hvad med dig?"spurgt han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 09:13

Hun smilede og sagde"ja jeg elsker faktisk fisk det smager så goooooodt!" hun grinte kært og strøg håret til siden med en let bevægelse og tog sin jakke på og gøs lidt fordi vinden var ved at tage til og krammede Cam og sagde"så ses vi vel i morgen og oh! Cam? måtte jeg flytte ind ved dig til jeg har lejlighed her fordi så tager jeg blot min taske med, med tøj., og bare rolig jeg fylder højest et hjørne af din lejlighed" hun grinte let og kløede sig lidt i håret og kiggede åå hans øjne og rømmede sig en smule og sagde"Men så ses vi vel" hun svejede fra side til side og bed sig let i underlæben og kiggede så flovt op mod ham igen og sagde"Nååååå men hej?" hun grinte og vendte sig om og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 09:20

Han smilede "det er så en aftale "sag han muntert og kramme hende kort igen før han slap hende"du kommer bare så er der også lidt selvskab når jeg kommer hjem fra arbejde"sag han og sendte hende et skævt smil, han glæde sig til at hun sku komme og især til hun sku bo hos ham for så ku han måske ligge lidt mer an på hende for hun var virklig sød, han smilede og så på hende"ja vi ses"svared han og begyndte selv at gå modsatte vej af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 21:02

Næste dag ^^


Jäden kom gående med sin task kl, 16:00 ca og nået det lige og stod udenfor og ventede på Cam med et smil over læberne og iført sine lidt hvid slidte grå jeans og all star i sortm samt en tshirt der var lidt lang. Hun smilede lidt og betragtede ham fra der hvor hun stod med de blå øjne og kunne ikke lade vær med at trække på smile båndet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeFre 15 Okt 2010, 23:41

Cam smilede og gik ud i baglokalet hvor han skifte om til sit ejet tøj og tog sin skoletaske hvorefter han gik ud af døren og over til udgangen, han var idag iført en sort skjorte og havde en sort trøje udeover samt at han som altid havde det grå tørklæde om halsen, og så havde han et par grå lidt løse bukser på samt et par sorte all stars, han smilede da han åbnede døren og trådte ud i den dejlige luft hvorefter han så hen på hende"godaften godt du kom"sag han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeSøn 17 Okt 2010, 02:37

Hun smilede og hoppede lidt hen til ham og gav ham en krammer og grinte sødt fra hjertet og sagde"Hva flotte skal vi så se at komme hjem til dig og finde mit hjørne blandt alle dine dejlige firkantet væge?" hun grinte lidt og tog blidt om hans liv og begyndte at gå lidt ala den vej han gik igår og sagde"så hvor vi på vej hen egen lig?" hun smilede kært og strøg det sorte hår til side med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 02:20

Cam smilede "ja det skal vi da smukke"svarede han roligt og lag en arm om hende imens de gik hjem mod hans lejlighed " hjem til mig"svarede han let og førte hende roligt over på den anden side af gaden"det bliver dejligt at få lidt selvskab"sag han muntert, efter et stykke tid stoppe Cam op foran en opgang og fandt et nøglebundt fram hvorefer han låste døren op og lod hende gå ind før han selv gik ind, han gik så op af to trapper hvorefter han stoppe op foran en dør hvor hans navn stod, han låste døren op og gik roligt ind, han lo let da lille brune Olli kom løbne hen til ham og begyndte at spinde op af hans ben, han lo igen og løfte ham op, lejligheden bestod af en stue med samtalekøkken, et lille kontor og et soveværlse samt et badeværlse, hans møber var grå og vægne hvide han havde et par figuer ståne rundt omkring samt lidt lysestager og et par grønne tæpper, hans stil var meget enkel og ikke sp rodet det eneste der rode var hans sofabord hvor der lå skolebøger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitimeOns 20 Okt 2010, 10:19

Jaden rødmede lidt da hans arm kom om hende men smilede dog til ham som et tegn på det var tilladt. Hun grinte lidt og sagde"det bliver meget dejligt at få selvskab efter som jeg er vand til slet ikke at ha selvskab" hun smilede lidt og gik med ham indenfor og slaåp ham blidt da de endelig var der og betragtede rummet med store øjne, og begyndte straks efter at ha ladt tasken blive på sofaen, at gå rundt og kigge stedet igennem og få sig et indprentet billede i helhed af alt. Hun smilede og gik til,bage og satte sig i sofaen og så på katten og Cam og sagde"hvor er her dog flot og virkelig elegant elsker at der er et billede over det, du ved? enkelt men klasse og hjemligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den lille cafe# privat Jäden Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille cafe# privat Jäden   Den lille cafe# privat Jäden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den lille cafe# privat Jäden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: