Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Legepladsen om aftenen - Cam

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:25

S- Sheria-legepladsen
T- 19.30
O- næsten ingen, kun de ting der er på en legeplads
P- enstram, nedringet trøje, stramme cowboy bukser og stilletter.
V- lide tåget.


Det var begyndt at blive små koldt, koldere en de andre aftner, de sidste børn med forældre havde lige forladt legepladsen. På bænken lidt væk fra legepladsen sad, en pige med langt blondhår. Samilla kiggede mod legepladsen * Endelig er de gået* Tænkte hun med en ret perfekt tankegang, hun tog nogle skridt hen imod legepladsen, men hendes stilleter ødelagde det.
Hun kiggede ned ad sig selv, hun åbnede stilleterne og tog dem af, hun havde dem i hånden, da hun satte kursen hen imos gyngen. Den blonde tøs gyngede roligt frem og tilbage * her er kedeligt uden veninderne* tækte hun med et gisp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 04:38

Cam havde enligt fået fri fra Caféen i sheria by og var nu på vej ned mod legepladsen hvor han ville slappe lidt af ved at ligge på græsset selvom det var koldt, han ku dog ikke mærke kulden da den grå hættetrøje han havde på var meget tyk og varm udover den havde han som altid sit grå strikhalstørklæde på som betød meget for ham og så havde han også et par sorte ret løse bukser på samt et par grå all stars som havde sorte streger på, på hans smalle læbe var et muntert smil placeret og hans mørke grå øjne havde et muntert skær, han trådte ind på legepladsen og gik hen til græsset som var tæt på sandkassen, han lage sig ned på græsset på ryggen og smed sin skoletaske ned ved siden af sig hvorefter han lag armne om bag hovdet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:00

Samilla skubbede ryggen, og benene frem og tilbage så, gyngen ikke holdte stille, hun gyngede frem og tilbage.
Den blonde tøs holdte op med at skubbe og satte sig til at slappe af, hun kiggede op på den tågede himmel og undersøgte den lidt, indtil hun stoppede gyngen og steg af den, så foldede jakken helt ud så den dækkede hendes hænder, hun ville helst ikke have blå fingre nå hun skulle hjem. Pigen vendte hovedet mod sandkassen hvor der lå en fyr, den unge pige kiggede lidt der hen, hvor hun derefter vendte sig om og gik hen mod vippen, hun satte sig på kanten af den og fandt sin mobil frem * Hmm ingen nye beskeder * tænkte hun og lagde den i lommen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:10

Cam sukke roligt og hev mobilen op af som hvorefter han satte sig op og tjekke sine smser der var komet fire dog var det ikke noget vigtigt så han lag den væk igen og så nysgerrigt rundt indtil han fik øje på en ung pige som så ret flot ud, han betragte hende lidt og overjede om han sku sige hej eller hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:17

Samilla sad på vippen og tog en dyb indåning, og pustede roligt ud igen, men hendes øjne ville umelbart ikke slappe af, hun vendte sig om og så den flotte fyr side op i sandkassen * skal jeg tage der hen og sige eller skulle jeg lade vær?* Tænkte hun med et lille smil på højre mundvig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:46

Cam så på hende da hun så på ham og sendte hende et smil"hej"sag han højt samt munter og rejste sig op og tog sin taske hvorefter han gik over mod hende me et muntert smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 05:50

Samilla smilte ret genert " hej " Råbte hun tilbage i mod ham hun samlede håret bag ørene da hun så han var på vej der hen, da han stod foran hende, tog hun hænderne op ved munden for at skjule hun var genert, den blonde tøs stak en køn, rystende hånd hen imod ham " hej hvad laver du her sådan lidt sent?" spurgte hun ham med et lille smil, da hun endelig havde fået fjernet hånden for munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:14

Cam satte sig ned på jorden foran hende og sendte hende et muntert smil og tog hendes hånd i sin meget lang men let bred hånd og gav den et lille klem "hej har bare liget fåt fri fra arbejde så nu sku jeg slappe lidt af"sag han roligt hvorefter han smile igen "cam og du?"sag han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:18

Hun smilte let " hej cam , jeg hedder Samilla" svarede hun, den blonde pige undersøgte ham fra tå til top * Hmm sikke en sød fyr* tænkte hun. Et smil bredte sig på hele ansigtet " fortæl nu lidt om dig selv søde" sagde hun da hun tog hånden indtil sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:30

Cam smilede og betragte hende nysgerrigt "sødt navn"sag han så muntert "hmm jeg går på Sheira high school i 2.G og bagefter skolen arbejder jeg i en lille cafe inde i byen og ja når jeg kommer hjem er der lektier, jeg fester om lørdagen og slapper bare søndag, jeg elsker solen samt slik og at snakke og sommer og vinter hvad med dig?"spurgt han nysgerrigt efter at ha fortalt meget om ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:38

Hun kiggede sødt på ham "jeg går ikke på high scool, men jeg arbejder som fotograf og tager tit billeder af min søster, er 19år gammel og er tit sammen med venner/ veninder og når vi er sammen tager jeg billeder til arbejdet, jeg er tit til fester i weekenden, somme tider vinter bader jeg og det er forfriskende, når ja der en vigtig ting mere hvad er det nu det er, når ja, jeg er single" sagde hun med et smil på læberne og gav et grin fra sig med det sidste ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:44

Han lytte nysgerrigt til det hun fortalte om sig selv "fotograf det tjener man godt på ikke sandt?"spurgt han nysgerrigt og betragte hende hun var da også en køn pige "jeg kan hørre du har mere fritid en jeg"tilføj han og lo let "nå ja jeg glemte at sige at når jeg går ud af skolen skal jeg på en kokkeskole ser du jeg vil gerne være en dygtig kok"tilføj han muntert, Cam var ikke en af de unge som ikke havde planer for ders liv næ han vidst hvad han ville og at blive kok var det han altid havde drømt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 06:51

" jov du tjerner fine penge af det, men du har store planer med dit liv, i stedet for de der drenge røve der tror de er smarte fordi de har en smøg altså" sagde hun med en feminem stemme " ser du min familie der er der kun drengerøve, når ja og så min søster" tilføjede hun med et smil på mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:13

Han smilede "det er da godt"sag han roligt "hehe der er jo nogle drenge som har hjerner"sag han muntert hvorefter han køret en hånd gennem sit hår og så lidt rundt"det er vel godt nok ?"sag han spørgne"hvorfor er du enligt selv her?"tilføj han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:23

Hun smilte let til ham " Ja jeg elsker at slappe af om aftenen og det er en af de dele af mit lliv" forklarede hun med et sødt smil på læberne * Hmm han er da sød af en dreng at være* Tænkte hun " hvor gammel er du enlig? spurgte hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:35

Cam smilede til hende"når okay det er os hyggligt det er bare ikke tit jeg kan det på grund af lektier"sag han roligt og satte sig lidt bedre til rette "jeg er 18 år"svarede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:41

" ved du hvad, du er en meget køn fyr" Sagde hun genert, men et smil bredte sig over hendes ansigt. Hun kiggede på legepladsen "her er for det meste kun hyggeligt om aftenen" sagde hun med et lille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:50

Cam smilede igen"tak du, du er da også køn"sag han roligt og sendte hende et blik som næste smilede, han nikke "ja og så er der ikke så mange børn"tilføj han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:52

Samilla grinte let "hehe ja det har du ret i de børn larmer om efter middagen " sagde hun med et nuttet smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 07:55

Han nikkede igen og rejste sig op for at stræke bene"jeg må nok hjem af han en lille kattekiling som venter på mad"sag han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 08:01

Hun smilte venligt " Ja har du kattekilling?" spurgte hun med et smil da hun elsker dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 08:02

Han smilede stort"ja en lille han kat som hedder olli"svarede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 08:03

" Nuurg hvor sødt " Sagde hun med et lille smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 08:09

Han nikke let"nå men jeg må smutte eller han trak en kuglepen op af lommen og tog hendes hånd hvorefter han skrev sit nummer ovenpå den"her du skriver bare"sag han hvorefter han begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitimeTors 14 Okt 2010, 08:16

Hun kiggede let på hånden og fandt sin mobil frem straks indsatte hun hans nr " vi ses Cam" Råbte hun Efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Legepladsen om aftenen - Cam Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen om aftenen - Cam   Legepladsen om aftenen - Cam Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Legepladsen om aftenen - Cam
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: