Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 23:54

Tid: Efter 00:00
Sted: Lige udenfor The Reggie Club
Omgivelser: En hel del, allerede eller ved at være, fulde væsener der hastigt træder indenfor klubben. Og et par horer der forsøger sig på de forskellige gæster.
Vejr: Udenfor en hel del køligt og mørkt

Willy udåndede let. Den kolde vind gjorde ånden synlig og viste samt hvor mange minus grader det var.
"Brrr... Her er seriøst koldt" Hans røde hår viste sig i al sin pragt, imod det mørke som viste den røde farve ekstra godt. Dørmanden lod kun hver anden ind, åbenbart prøvede selv de mindreårige at træde indenfor.
"Hvorfor vil mindreårige mon ind i sådan en beskidt klub? Jeg forstår altså ikke nutidens yngre børn.."
En overpyntet pige, fik lokket sig en med en bundt sedler, selvom hun bag make-up´en sikkert kun var de 15 år.
"... Jeg ved ikke hvorfor jeg tog herhen.." Han sukkede dybt, man kunne så ånden endnu engang fryse og blive synlig, som en klar tåge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:12

Sariel kom kørende til klubben i sin hvide Lamborghini Gallardo. Han elskede virkelig den bil. Så ufatteligt meget og han elskede at blære sig med den. Musikken brummede inde bag de sorte ruder. Han kørte hen på en p-plads og steg ud af bilen. Han låste den selvfølgelig og gik mod festens lange kø. Hun sukkede engang, han så dampen foran sig ansigt og der gik det op for ham hvor koldt det var. Han gik hen til køen og ventede. Der var flere piger som kom hen til ham og spurgte ind til bilen han kom kørende i, men han smilte bare og var kostbar. Pigerne var ikke over 16, derfor gjorde han intet ved dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:18

Willy hørte en høj brummen, fra en smart bil. Han vendte sit blik på drengen der gik ud, han så ud til lige at have fået sit kørekort. En del piger flokkedes om ham, men ingen af dem var over de 16 år, så han ignorerede dem.
De fleste undgik Willy, sikkert grundet hans røde hår eller at han så naturligt nervøs ud.
Willy stod ved siden af vagtmanden og prøvede at se seriøs ud, så han lænte sig let imod væggen og krydsede armene. Han fulgte hver og en der gik indenfor, eller prøvede at gå indenfor. Lige indtil drengen fra bilen igen viste sig, nu blev blikket fastholdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:41

Pigerne omkring ham forsvandt løbende da han bare stoppede med at svare dem. *suk, gå nu væk* tænkte han og vendte ryggen til. Der varen fyr foran ham som tog opmærksomheden med pigerne så han sneg til længere op i køen. Han stod nu ved siden af en rødhåret fyr. Eller næsten, der var nogle mennesker i mellem dem. *wow, et garn* tænkte han og så væk. lige nu ville han bare ind i den klub inden man sad fast i frost her ude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:49

Pigerne begyndte langsomt, og nervøst hen til Willy der sukkede.
"Piger.. Hvis i ikke er gamle nok.. Så lad da jeres sunde fornuft fører jer hjem igen" Han begyndte at blive lidt nervøs, da de begyndte at kigge på ham. Willys blik faldt igen på drengen, et par mennesker væk.
"Jeg mener det piger.. Gå hjem hvis i er under aldersgrænsen..." Man kunne tyde nervøsiteten i hans stemme men blikket blev fastholdt hos drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 02:35

Sariel så drengen med det røde hår, han så nervøs ud da pigerne nærmede ham. "Skal du sq ikke bestemme!" råbte en af dullerne efter han og ga' ham fingeren. Sariel bøvede sig op til den rødhåret fyr som stod 'ubeskyttet' fra pigerne. "Det er vidst over din senge tid" svarede han igen for den rødhåret fyr. Dullen så snobbet på Sariel, hun vidste vidst ikke rigtig hvad hun skulle svare igen, det var jo ham med den seje bil. Hun ga ham fingeren og drejede hælen om og trak hendes flok med sig. Dér brød Sariel ud i en stor latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 02:54

Willy fik et mindre shok, ikke af pigens finger men da drengen brød ud i latter.
"Ehh.." Han så overrasket på drengen og ventede til han var færdig, de andre tøser og drenge gik om en bue udenom ham og indenfor, ihvertfald de der var gamle nok.
"E.. Er du okay..?" Willy var nervøs og anede ikke om han skulle sige noget eller lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 03:23

Han stoppede sin latter og så efter de piger som blev fornærmede. Han så på ham, "Ganske glimrende" svarede han og gik fordi ham og ind i klubben, dørmanden stoppede ham og spurgte efter ID det gjorde ham trist til mode. Han vidste ID og fik lov til at gå ind. Musikken bravade ind i kroppen på ham og han smilte på vejen ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 06:57

Willy gik med indenfor, men uden at fortælle drengen det. Et eller andet fik ham til at være så umådeligt interessant.
"Hej smukke, sikke et hår du har"
Willy så til sin højre side, det var den oversminkede pige der stod og flirtede med ham.
"Ehmm.. Undskyld.. Mig.."
Pigen begyndte at grine og tog hånden på Willys skulder.
"Vil du ikke med op på 1 sal lækre?"
Hun blinkede. Willy blev så nervøs at han slog hånden fra skulderen og møvede sig frem. Kiggede han tilbage kunne han se pigen række langefingeren frem og bande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 22:08

Sariel rystede på hovedet og sukkede. Han smilte og gik op i baren.
Han så sig omkring, der var rigtig mange mennesker der dansede, der var også nogle få der sad i hjørnerne og sov siddende. Han grinte let og satte sig på barstolen. Han orkede ikke at de mindre årige piger som kom her ind kun fordi de havde vidst lidt skind.
Han fik en øl af bartenderen og betalte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)   Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor gik jeg herind...? (P - Sariel)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: