Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en fed fest på clubben- Jake

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:42

Sted: Reggie club,
Vejr: lidt blæsende.
omkring: nogle som fester,
Dag: lørdag.
Tid: kl 20:00
Påklædning: en fræk stram kjole, med stiletter. i sort,

violet stod oppe i baren sammen med nogle veninder, de snakkede om den leg hendes veninder havde gang i, som hun ikke ville være med i, det var en leg om at få flest nr på en aften, det gad hun ikke, hendes bedste veninde førte end til vider, hun tog sin øl, hun gik ned bagerst i lokalet, da hun havde brug for at sidde lidt ned, hun havde danset rert meget på det sidste, hun smilte lidt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:56

Jake havde efterhånden været inde på the reegie club it stykke tid og sad nu lænet op ad en mur i den ene ende af lokalet. Pludselig mærkede han hvordan lugten af vampyr nærmede sig ig han kiggede hurtigt op for at se en ung pige sætte sig ned ikke langt fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:17

violet kiggede rundt for at se om der var nogle der kiggede på hende. der var nogle få drenge der kiggede på hende. hun kunne lugte forskællige væsner i klubben idag det være end normalt. hun så hen på en fyr der sad ikke så langt fra hende hun så at han kiggede på hende. hvad mon han ville siden han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:31

Jake kiggede ned igen for at opfange lugten ordenligt, jo hun var vampyr. Han kiggede op på hende igen og så at hun havde fået øje på ham, han blev ved med at kigge med et kækt smil på læben og håbede egentlig lidt at hun ville blive irreteret. han vidste godt det var barnligt men var egentlig ligeglad, det var da sjovt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:35

ciole så på ham. rullede øjnene og drak en tar øl. hun var da ligeglad med hvad han lavede hun havde jo sin egne tid, hun skulle bare hjem nu hun var død træt af at alle de åndsvage dreng skulle kigge på hende, hun skulle nok ikke have tagte sin frække kjole på idag. *hvad er hans problem* tænkte hun og kiggeede igen på fyren over ved muren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:44

Jake holdt et Lille grin tilbage da han så hendes i delvist forvirrede, delvist irreterede blik. Han brugte sin evne mens hun kiggede væk til meget hurtigt at sidde lidt længere henne ad muren hvilket var smule tættere på hende. for hende, vis hun hvade set det, ville det nok bare have lignet at han teleporterede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:53

violet så der over. *WTF* tænkte hun for sig selv. violet rejste sig og gik ud af clubben. ''jeg trænger bare til lidt frisk luft'' sagde hun til sig selv, hun aå op mod himlen. hun så sig omkring, hun kunne se på dem hele dagen men hun ville vel bare på en måde være sig selv. men siden hun blev vampyr har hun ikke været sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:59

Jake så hvordan pigen rejste sig og med hastige skridt forlod klubben. Han rejste sig op og var med hjælp fra sin evne, meget hurtigt lige foran hende hvilket resulterede i at de var meget tæt på at støde ind i hinanden, selvom de sog ikke gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:02

violet drejede uden om og kom alligevel uden for, hun gik ind i skoven der var ikke så langt fra clubben da violet skulle følge sine veninder hjem, hun soppede fra gren til gren og kom op i en trætop. hun sad og kiggede op mod himlen, hun så sit stjerne billede over sit hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:11

Jake var hurtigt efter hende og lavede et højt demon hop op i træet så han nu sad ved siden af hende "prøver at undgå mig kan jeg forstå" sagde han så med et skævt smil uden at kigge på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:16

violet så på ham. ''hvorfor følger du efter mig'' spurte hun ham. ''ja måske en lille smule da jeg snart skal have føde så'' sagde hun og kiggede væk, og op på himlen igen hun elskede at se på den for den minede hende om en fra hendes familie. hun smilte af det hun kiggede på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:30

"for sjov" svarede han kort inden han fortatte "du ved, jeg har fået en vane bare med at følge efter folk jeg synes er intresante for at fordrive tiden" han holdt en lille pause inden han talte videre " jeg ved ikke om du ved hvad jeg mener når jeg siger at live bliver kedeligt efter de første 300 år" afsluttede han med et ligegyldigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 01:26

violet smilte. ''så du kan lugte jeg ikke er menneske hva?? hvilket jeg så kan gætte mig frem til du hller ikke er'' sagde hun med et lille smil mod ham, hun grinte hun havde et godt hummør idag det skulle han ikke ødelægge for hende. *det skal han ikke ødelægge* ænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 21:12

"godt gættet" svarede han med en lille machende håndbevægelse. "fortæl mig ikke at du ikke allerede havde lugtet dig frem til det, jeg har trods alt været rimelig tæt på dig i temelig lang tid" afsluttede han og kiggede over på hende med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 02:51

hun så på ham, hun grinte bare af det, ''jo jeg havde'' sage hun med et smil hun ikkede på ham som om hun prøvede at gfætte hvor gammel han var men hun kunne ikke helat gette det, ''hvor gammel er du??'' spurte hun og så på ham ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 06:11

"lad mig se, ca 408 år " svarede han og kiggede over på hende med et skævt, lidt smart ass- smil inden han fortsatte "Jeg holder mig godt gør jeg ikke?" Hans mørke øjne gav et lille skær inden de blev normale igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 22:01

hun kiggede på ham og smilte bare. ''jov det gør du vel, men det gør jeg nu også'' sagde hun med et smil. hun kigede rundt om dem, hvad skulle hun lave gå hje,,, nej det var for tidlig,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:44

"så, hvad vil du lave?" spurgte han som om han allerede havde inviteret sig selv til at hænger på hende resten af aftnen. "vi kan ligeså godt finde på noget, vi bliver jo ikke ligefrem yngre" fortsatte han og slog ud med armene, stadig med sit smart- ass smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 05:47

violet så på ham, han virkede lidt for kæphøj for hende. ''er du ikke lidt af en smart-ass??'' spurte hun med et grin, hun kiggede op på himlen og smilte. hun havde det som om stjernernde var lige få cm over hende, *hehe hvor er det dejligt* tænkte hun med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 06:06

Jake smilede igen og lagde armene på kors over brystkassen. "hvis du siger det" svarede han igen og kiggede over på hende, "hvorfor ikke være det når man nu kan" fortsatte han og begravede sine hænder i sine bukselommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 06:45

violet grinte bare og smilte så for sig selv bag efter. hun hoppede bag over og landte på jorden stille og rolig, hun så op på den smartass der var oppe over hende hun grinte bare af det. hun gik mod clubben igen og smilte bare af det. *hvad skal jeg lave??* tænkte hun for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:08

Jake vendte rundt fast besluttet på at følge efter hende for hendes irretations skyld. "som forventet af en vampyr, i er sku ikke helt normale i hovedet" sagde han efter at have set hende hoppe ned på jorden. Han sagde det dog med et hint af et anerkendene smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:18

hun grinte bare og kiggede på ham, hun lod bare hver med at svare. ''tss.. typisk dæmoner'' sagde hun og kom ind på clubben igen og gik d og dansede stille og rolig for sig selv. det var jo ikke nogle at danse med Zolg var der jo ikke hun havde faktisk ikke set ham i et stygge tid, *hvor mon han er* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitimeMan 20 Dec 2010, 07:39

"tsss typisk vampyre" gentog han efter henne og fortsatte selv hen til baren og bestilte et eller andet random. Det måtte hun vel selv om om hun ville være alene. Han kiggede sig over skulderen og ud på dansegulvet hvor alle dansede og hoppede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en fed fest på clubben- Jake Empty
IndlægEmne: Sv: en fed fest på clubben- Jake   en fed fest på clubben- Jake Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en fed fest på clubben- Jake
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: