Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bekendte ansigter - Dawn

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 05:57

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22.30
Sted: Clubben, men lige nu er de ude foran
Omgivelser: Alle mulige væsner og mennesker selvf
Vejr: Lidt koldt, men man overlever
Årstid: Efterår
Påklædning: https://img.photobucket.com/albums/v383/hippie_at_heart01/hot%20guys/8_Oli_Sykes_-_Bring_Me_The_Horizon-.jpg

Et par af Jordans venner havde slæbt ham med på clubben, for at glemme de skænderier Jordan havde haft med sin kæreste de sidste par dage og han var helt sikker på at det var slut nu. Men det som hans venner undrede sig mest over var dog at han så ud til at tage det fint, selvom de havde været sammen i over 1 år nu, men kærlighed kunne jo komme og gå som den ville. Men lige nu stod de ude foran clubben, for lige at få en smøg, så de ikke skulle kvæles i røgen når de sad derinde. Jordan stod lænet op af muren ved siden af indgangen og røg en smøg, måske ikke lige det sundeste for ham, når man tænkte over at han var syg, men han gad ikke rigtig tænke over det lige nu. Lige nu ville han havde alle andre tanker væk, undtagen dem med at han var sammen med sine venner lige nu. Ikke engang alle hans andre venner var i hans hoved, det var næsten helt tomt. Jordan lænede sit hoved tilbage op af muren og pustede røgen langsomt ud af munden, hvorefter et lille suk slap ud bagefter. Måske ikke lige det der havde været meningen, men sådan var det jo. Jordan kunne sagtens mærke sine venners bekymrende blikke på ham, men dem ignorerede han lige nu. Godt nok var han glad for at have venner, men at de skulle gå og være bekymrede for ham 24/7 kunne han altså godt undvære.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 06:24

Tøj: http://ontothenext1.files.wordpress.com/2010/09/hayley-williams-and-b_o_b.jpg?w=490&h=358

Dawn havde været på clubben hele aften men hun havde ikke set Jordan, hun havde været meget bekymret og havde bådet skrevet og ringet til ham, men der var ingen der havde svaret hende, ud over hans kæreste, hun havde taget den og hun havde fejlnet helt ud på Dawn , Men Hans kæreste havde heldigvis ikke fundet ud af hvor sygt mange gange Jordan havde været hende utro med Dawn. Dawn stod nu oppe på bar bordet med en af hendes veninder og gav den ful max. de dansede sexed begge to . Hun havde skrevet til Jordan at hun var på clubben vis det var, så nu håbede hun jo bare at han kom, han kunne se hende da hun jo står på bar bordert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 08:08

Jordan havde skam godt set den sms som Dawn havde sendt til ham og han forstod fuldt og fast hvorfor hun var bekymret. han havde jo ikke haft kontakt, eller nærmere svaret hende i snart over 2 måneder, snart 3 faktisk. Så hvis han gik ind på klubben lige nu og se begge så hinanden, så ville situationen nok også blive lidt akavet, fordi Jordan ikke gad være sammen med Dawn på den seksuelle måde mere, nu ville han blot være venner og det håbede han selvf at hun synes var okay. Fordi hvis han fandt en ny pige, så skulle han jo ikke starte forholdet med at være utro. Dog smed Jordan derefter sin smøg fra sig og gik med sine venner ind på clubben. Han tog sin hætte ned og man kunne ikke undgå at se Dawn når man kom ind. Fordi hun var en del højere end de andre på grund af bar bordet som hun dansede på. Jordan rystede bare lidt på hovedet, men alligevel kom der et lille smil frem på hans venner. Han bevægede sig op til barbordet med sine venner og skulle kun havde cola, fordi alkohol var han begyndt at tage afstand fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 03:39

//ØV!! //
Musik: http://vimeo.com/11652092
Dawn ville respekter hans valg, men hun havde da håbet på det ville være de to, men det ville han nok ikke, så hun måtte sgu nok finde en anden, men det vidste hun jo ikke noget om, og hun var lidt ligeglad lige nu, for lige nu var hun fuld, men dog ikke så fuld at hun ikke ville kunne genkende sin ven Jordan. Hun dansede lidt mere vildt med sin veninde og smed sexet den trøje hun havde på ud over den sorte meget lårkorte kjole. hun slikkede sig om læberne og dansede vider .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 04:13

Jordan gav et kort blik op på Dawn da hun smed trøjen uden over sin kjole og rystede lidt på hovedet igen. Men han kunne jo ikke komme udenom at Dawn jo var en smuk kvinde, som de fleste mænd nok ville falde for. Det var derfor at han i den periode han havde sex med hende, var faldet for hende, men efter han mødte Try, begyndte han at tænke mere på hende end Dawn og det måtte så betyde at det bare ikke skulle være dem så. Jordan klappede kort i barbordet for at komme i kontakt med bartenderen og var nød til at råbe lidt på grund af den høje musik, for at han skulle kunne høre ham. " En cola og fem øl til mine venner" bestilte Jordan og barktenderen nikkede lidt og begyndte at hæle diverse ting op i ret så store glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 04:22

Dawn dansede og lagde ikke mærke til Jordan's blik da næsten alle mændene kiggede på hende med store interesserede øjne, hun så jordan da han bankede i bar bordet, og smilede skævt og hoppede ned af bar bordet og gik hen til ham og lagde en arm rundt om hans skulder og kyssede ham blidt på kinden. "Hey, længe siden.. Har du hørt der er noget der hedder at svare. har været syg af bekymring., " Sagde hun og kiggede alvorligt på ham, lige pluslig var hun bare blevet ædero ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 04:27

Jordan blev nået så overrasket da han mærkede armen rundt om sin skulder og tænkte først at det sikkert var en af hans venner som skulle se hvad han havde bestilt. Men da han duftede en strejf af engel og derefter mærkede kysset på sin kind, udelukkede han sin ven og så lige direkte ned på Dawns ansigt og blev lidt overrasket, fordi han troede at hun havde mest travlt med at skulle danse sammen med sin veninde foran mændene og nogle af de andre piger. Han tog roligt hendes arm væk, ikke fordi han ikke gad have noget med hende at gøre, fordi det ville han godt, men han ville ikke lige starte med at kramme og kysse hende efter så lang tid. Han tænkte lidt over det hun sagde og trak så lidt på den ene skulder, han var jo ikke helt i det bedste humør, " undskyld.. Men hvorfor stoppede du så ikke med at skrive og ringe??" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 05:58

Dawn fattede ingen ting hun havde været død bekymmert for ham , og han sked næsten på hende, hun mærkede tårende pressede, "Fordi jeg havde brug for dig... " hun rystede på hovedet "Hvad bilder du dig ind!, Har gjort så fucking meget fordi, og nu skider du på mig. " Hun gik græden væk fra ham og tog en absint fra en og begyndte at bælle den og vis hun fik drukket det hele ville hun falde om . !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 06:32

Først rystede Jordan lidt på hovedet og kørte sin hånd gennem håret, han orkede virkelig ikke at skændes med hende lige nu. Men da hun gik væk fra ham og at han så at hun begyndte at bælle et eller andet åndssvagt, himlede han lidt med øjnene af hende og gik så hurtigt efter hende og tog blidt fast i hendes arm, men stadig så han holdte fast og tog glasset ud af hånden på hende og smed det ned på gulvet. "Hvad med at styre dig lidt!" råbte Jordan, " du dør jo ikke ved..." han stoppede midt i en sætning og slap så derefter hendes arm, for at falde ned på knæ og tog sig lidt til hovedet. Det sortnede bare lige pludselig for ham og han holdte sine hænder på hovedet og trak kort vejret hurtigt, men han rystede så lidt på hovedet og tørte noget sved væk fra panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 06:39

Dawn så chokket på flasken også derfor op på jordan som sagde noget med at dø, Jordan vidste ikke hvad der var sket der hjemme hos Dawn, så da hun hørte ordert død tudet hun og faldt ned på knæ på samme tid som Jordan, hun så på ham og rystede på hovedet derefter rejste hun sig op hendes knæ blødte hun løb ud på gaden og faldt lidt henne af gaden og hendes hænder blødte voldsomt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 06:45

Jordan gned sig lidt lidt i øjnene med sit ærme på hættetrøjen og var squ glad for at han ikke var en af de drenge som gik med sort rundt om øjnene, fordi så ville hans hættetrøje da for længst være ødelagt nu. Men da han så at Dawn løb rystede han bare lidt på hovedet og sukkede svagt, " idiot.." mumlede Jordan for sig selv og rejste sig så derefter langsomt, selvom der var flere som havde tilbudt at hjælpe ham op, men han havde takket pænt nej. Han gad ikke løbe, for han ville ikke selv løbe, når det så aften, så derfor gik han bare med hastige skridt ud på gaden og kunne se Dawn lidt længere henne ligge på jorden og gik roligt hen til hende. Men stoppede dog lidt op væk fra hende, og tog en pakke smøgere op af lommen. "Jeg har haft andet i tankerne end at kontakte dig Dawn, jeg beklager meget, men de ting var altså en del vigtigere.." mumlede Jordan og tog derefter en smøg i munden og prøvede at finde sin lighter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 06:51

"Svin" råbte hun og sætte sig op.. "Dine venner betyder intet for dig, selv dem der vil give sit eget liv for dig!" hun rejste sig op med meget besvær, og rystede på hovedet .. "Jordan man kan gøre alt for dig, men man er kun god nok når man spreder ben.. at skrive man er okai. er fandme en vigtig ting! " sagde hun hårdt "Især når både du og jeg ved hvor bange jeg er når folk ikke svære mig i næsten 3 månder . " Hun tog hans smøg og kastede den væk. "Hvad sker der op i dit hovede du bleger at fortælle mig alt !.. " hun sukkede og så ham i øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 07:28

Jordan løftede sit ene øjenbryn da hun tog hans smøg og kastede den væk, så meget kom det endelig heller ikke bag på ham, men alligevel en lille smule. Han så tænkende ned på hende og sukkede så svagt, hvorefter at han lille rysten på hans hoved viste sig, " Dawn.. Man kan ikke give sit liv for mig, det er spild af tid, man skulle hellere bruge sit liv på noget andet.." sagde han stille og vendte kort blikket væk fra hende, for lige at lade sin hånd glide gennem håret. Men vendte så sit blik tilbage på hende og bed sig lidt i læben, " jeg skrev ikke til dig, fordi jeg viste at hvis jeg fortalte dig visse ting som er opstået i de sidste 3 måneder, så ville du nok ikke miste mig af syne i noget tid og det synes jeg ikke du skulle bruge tid på, du burde ikke have tænkt på mig her de sidste par måneder.." sagde han stille og sukkede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 22:19

Hun rystede på hovedet af ham, "Hende pigen du ser er fandme ikke god for dig... hold kæft man, du er jo værre end en idiot . " hun rystede på hovedet af ham, "Når men skulle hilse fra Juddy( Staves) " Dawn havde været ude og findes hendes nummer og havde snakket med hende, "Men alt i alt, har gjordt meget for dig, nu er du en kælling , ja... tænk dig om engang, den Jordan der står foran mig har haft så meget kørende med piger, du er sammen med Juddy , men du har kneppet med mig, nu er du sammen med en anden pige selvom du har en kæreste, du er jo et svin, og mig der har gjort så fucking meget for bare at vinde dig en nat, men jeg var heller ikek god nok" hun gav ham en lussing af ren raseri .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 23:08

Jordan nåede ikke rigtig at reagere, før Dawn allerede havde givet ham en lussing, han blev en smule rød på kinden og drejede ansigtet lidt væk fra hende, da det jo havde givet et lille ryk i hans hoved. Men han holdte sig ikke på kinden, han stod bare helt stille, men rørte så lidt på sig og vendte blikket tilbage på hende og tørte lidt blod væk fra læben, fordi han havde kommet til at bide hul i læben, da hun slog ham. " Dawn.. Hvorfor gik du så overhovedet med at på at være utro med mig, når du jo inderst inde godt viste at det ikke ville blive til andet end sex, jeg havde ikke andet end vennefølelser for dig imens, det troede jeg du viste... Men jeg er kun sammen med en ny pige, fordi hun har så meget som Judy ikke har, og jeg har også for længst mistet mine følelser for Judy, jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at slå op med hende.. Men jeg er ligeglad med om du fortæller Judy om de ting jeg har lavet, fordi det betyder ikke noget for mig mere" sagde Jordan stille og kørte en hånd gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 23:16

Dawn havde det læidt beder efter hendes hånd havde ramt hans kind, hun så på ham og grinede kort af ham, "Hvordan fuck skulle jeg vide det... brug dog hovedet. !" sagde hun hårdt og surt. hun rystede kort på hovedet og gik helt tæt på ham og sagde meget tydeligt og forstående, "FORDI JEG ELSKEDE DIG !" Hun bed sig i læben og gik nogle skridt tilbage .. Hvordan kunne nogle som helst gøre sådan noget pis mod det der er vigtigst i hele verden ens venner ,. !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 23:23

Jordan rystede lidt på hovedet over hende og smilte svagt, men strakte sig så lidt. "Så kunne du bare have ladet være med at forelske dig i mig, når nu du ikke ville blive såret" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, inden han gik to skridt baglæns også vendte sig væk fra hende og begyndte at gå tilbage imod klubben. Han gad virkelig ikke at stå og skændes med hende, hun havde givet ham en noget så stor hovedpine ved at slå ham, han så dog kort bagud efter hende og smilte svagt igen. Men vendte så ansigtet væk fra hende og tog en ny smøg op fra pakken i lommen og tog den ind i mundvigen og måtte nu endnu engang lede efter sin lighter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 23:28

Dawn rystede på hovedet af ham da han gik, " Right.. selvfølgelig ku jeg det... kan jeg sgu da ikke selv bestemme.. hvor gammel er det du er.. 2 nej 1 ½" hun grinede af ham."Leder du efter den her" hun havde hans lighter i hånden, hun tyrede den ned i jordern så den eksploderede så gik hun hen forbi ham og ind i klubben ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bekendte ansigter - Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Bekendte ansigter - Dawn   Bekendte ansigter - Dawn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bekendte ansigter - Dawn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
»  'Breaking Dawn ' - Dawn og co.
» Lorens ansigter
» Varulve Glædes ansigter. Vivian
» Tanker, fortid og nye ansigter//Markus "Wolffang"//
» before DAwn- Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: