Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Laaaaang gå tur - Demetri

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 05:29

Dag : Irl
Dato : irl
Tid: 19:46
Sted: Midt i skoven
Vejr: Koldt
Omgivelser: Ingen, kun træer
Påklædning: Stamme jeans, hætte trøje, og vans

Fie var vandret ind i skoven endnu en gang for at søge fred fra alle menneskerne. Hendes blå hår var gledet ned over hende øjne, så hele verden så blå ud for hende. Hun havde længe bare opholdt sig i sin lejlighed på grund af ansgst og dårligt humør. Hun så lidt rundt, efter som hun var sikket på at hun havde hørt en lyd, men der var ikke nogen. Hendes hænder gled ned i lommerne på hendes bukser. alt imens hendes blik gled rundt på de mange træer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 05:32

"Bøh" lød det i det samme og Demetri væltede hende ned på jorden.
Imens han havde sat sig på hende sådan at hun ikke kunne bevæge sine arme.
Han grinte svagt og stirrede dernæst bare på Fie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 02:27

Fie grinede og så op på ham. "Iiih, hvor er du dum!"grinede hun, og smilte til ham. Det var længe siden hun havde set ham. Meget endda! Hun smilte til ham og blev bare liggende helt stille, da hun ikke gad kæmpe imod ham. Hun betragtede ham lidt uden at sige noget, det var alligevel ret dejligt at se ham igen, da det jo var så lang tid siden.
"Hvad laver du så her ude?"spurgte hun, og smilte. Hun tænkte lidt over at hun faktisk ikke havde lagt mærke til hans duft før han angreb hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 00:08

Demetri sagde intet i første 5 minutter der gik.
Men udbrød så, "Hvor fanden har du været"
Han stirrede på hende med stor intreresse og hans øjne glitrede kraftigt imens
han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 18:12

Fie så afventende på ham da hun havde regnet med at få svar. "Hallo! Svar på mit spørgsmål!"sagde hun, og smilte til ham. Hun blev lidt forvirret over hans spørgsmål. "Eh,.. sådan lidt over alt?"sagde hun, og grinede så af sit tumpede svar. "Normalt er jeg i min lejlighed.."sagde hun stille, og betragtede lidt hans øjne. Hun bed sig i læben, og ventede stadig svar på sine egne spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 22:30

"Nårh,,,men jeg duftede dit" svarede han tilsidst, "Din duft er i takt med min og kunne ikke lade være med at skulle se dig, du er i det mindste min vampyr."
sagde bestemt, nok viste han ikke følelser for sine vampyrer, men Fie var en af de sidste overlevede fra den gamle ære, alle hans andre vampyer fra den ægte ære var enden murdet af jæger, eller så havde en ikke nogen kontakt der fremstod som de levede stadigvæk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 09:46

Fie å på ham, og smilte. Hun bed sig i læben imens hun lyttede til ham. Hun vidste at når hun var i selskab med Demetri så var hun altid i sikkerhed, men hun vidste dog ikke at de andre fra den gamle ære var væk eller dødede? Hun havde aldrig rigtig holdt kontakt med dem, da hun nok skilte sig lidt for meget ud fra dem. "Hvad har du så gået og lavet?"spurgte hun nysgerrigt og betragtede ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 20:26

"Ikke rigtig noget" sagde han og havde bare lavet det sevandelige (staves) dog havde han mødt rigtig mange væsner og mennesker som han aldrig havde set før.
Det var som om alle her i den her by bare pluselig dukkede op.
Men hvad der skete i byen var byens problem.
"Hvad har du selv lavet" sagde han og kiggede over på Fie.


//Kan ikke huske hvordan jeg står o.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 23:19

"Aha"sagde hun stille, og betragtede ham. Hun vidste godt der var kommet en del flere væsner til på den sidste, og det havde faktisk gået hende lidt på. Alle de nye vampyre var død irriterende. Hun så op på ham, og bed sig i læben. Der var sket en del i hendes liv, men hun var ikke sikker på at Demetri ville finde det spændende. Hun bed sig igen i læben, og så op på ham. "Tjah, jeg har lavet lidt forskelligt"sagde hun, og tænkte lidt på et af de mange skænderier hun havde været med i.


///Han sidder på Fie -.-' xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 22:16

//okay...//

Demetri nikkede og agede hendes på panden og tog hendes pandehår imellems hans finger.
"Og hvad er de forskellige´" sagde han og syntes det var ret irreterende alle bare svarede at de ikke rigtig havde lavet noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 06:43

Fie betragtede ham roligt og smilte. "Hmm, festet, jaget, skændes, drukket og sådan"sagde hun stille, hun gad ikke uddybe, for så endte hun bare op med at blive sur på sig selv over nogle af de ting hun havde lavet. "Ellers har jeg flyttet lidt rundt hos nogle forskellige venner"sagde hun roligt, og tænkte lidt på at hun næsten boede hos Theo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 04:56

Han kiggede kort irreteret på hende.
"En kæreste elelr hvad" sagde han og
rejste sig op fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 03:25

Fie så på ham, og brød så ud i grin! "En kæreste!?"sagde hun, og så på ham med et smil. "Jeg er singel og har været det siden Andy"sagde hun, og smilte til ham. Hun smilte lumsk til ham. "Du har måske anskaffet dig en lille dame eller hvad? "spurgte hun drillende, og grinede lavt.
Hun vidste faktisk ikke om Demetri havde kæreste eller ej? Hun bed sig i læben, og skubbede tanken fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 09:48

Han blev bare endu mere i dårligt humør over tanken at Fie måske havde rørt ved Andy nogen steder, som han ikke ville snakke højt om.
Han kiggede bare på hende, "Og hvordan tror du jeg kan det, alle hader mig så" sagde han tørt og blev nu bare helt neutral i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 05:18

Fie så på ham, og betragtede hans ansigt da det blev neutralt. "Hmm, alle? "mumlede hun stillle, og bed sig i læben. "Jeg hader dig ikke"sagde hun, og smilte sødt til ham. Selvom hun nogle gange hadede at han havde forvandlet hende, så hadede hun ikke Demetri på nogen måde. Hun bed sig i læben, og betragtede hans øjne uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 08:10

"Nårh" sagde han bare og havde overhoved ikke ændret sin sure mine.
Han stod og lignte et barn der ikek måtte få en slikkepind som han lige havde set,
han så heller ikke at hun smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 08:34

Fie så på ham, og bed sig i læben. "hvad er der galt?"spurgte hun stille. Hun var ikke halt sikker på hvad hun skulle gøre nu, hun vidste ikke hvorfor han nu var blevet så sur? Hvad hun fornærmet ham? Eller? Fie så ned, og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeSøn 28 Nov 2010, 02:46

Demetri rystede på hoved og kiggede på Fie, "Ved du hvad der er sket med Pandora?"
sagde han så, lidt mere roligt. Men man kunne tydeligt mærke at Demetri ikke just var
i det beste humør han kunne være i.
Vejret var koldt og hvis mennesker så Demetri og Fie ville de tro at de var komplet sindsyge af at kunne stå i frost uden vinter tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 18:55

Fie så på ham med et uforstående blik. Var der sket noget Pandora? Hun plejede da ellers at kunne passe sig selv. Faktisk havde Fie ikke set noget til Pandora i meget lang tid, nok fordi hun havde holdt sig meget inden døres.
"Nej, hvad har hun rodet sig ind i?"spurgte Fie roligt. Hun måtte indrømme at hun ikke frivilligt gad redde Pandora hvis hun op dagede hun var i problemer. Fie havde selv klaret alle sine problemer så hvorfor hjælpe andre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 09:06

"Aner det ikke har bare ikke set hende, møgungen en tid" sagde hanbare
og kiggede så på Fie igen.
Fie var i Demetris øjne en af de vampyrer der betød noget i hans verden.
Sjælden var det at det skete men sådan var det nogen gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 03:14

"Hmm, måske har hun helt kappet kontakten til dig?"sagde hun stille, og bed sig i læben. Hun vidste ikke om det var rigtigt. Hun havde jo ikke en gang selv snakket med Pandora. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Når, men jeg har savnet dig" sagde hun glad, og smilte til ham. Hun holdt nu meget af ham, det måtte hun indrømme!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 20:03

Han nikkede, "Jeg har også savnet dig" sagde han og løftede kort øjenbrynene,
men havde det trætte, ligeglade blik som Demetri nu engang kunne havde.
Han pjuskede kort sit hår, og rejste sig så op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 06:08

Fie så på ham, da han rejste sig fra hende. Hun var glad for at høre at han også havde savnet hende. Hun smilte til ham, og rejste sig også. Hun børstede sig af bag på, og smilte til ham igen. "Når, men var der nogen dybere menning i at angribe mig sådan? Spurgte hun og smilte til ham, men et lidt lusket smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeTirs 14 Dec 2010, 22:53

Han rystede bare på hoved og havde ikke noget synderligt svar på det hun havde
sprugt ham om.
"HVorfor smiler du" sagde han og kiggede ned på de opadgåernde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 05:08

Fie så på ham, og grinede lidt af hans spørgsmål. Jeg smiler bare fordi jeg har lyst"sagde hun glad, og overvejede kort om hun skulle drille ham lidt, eller om hun skulle lade hver?
Fie så på ham med det samme luskede smil som før. Hun havde den største lyst til at kramme ham, men hun var ikke sikker på hvad han ville sige til det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Laaaaang gå tur - Demetri Empty
IndlægEmne: Sv: Laaaaang gå tur - Demetri   Laaaaang gå tur - Demetri Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Laaaaang gå tur - Demetri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hey There..-Demetri
» Demetri- nyt møde....
» Why? - Demetri
» Deja Vu? :::: DEmetri
» Bed Of Roses- Demetri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: