Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Byens sjove tider//Hayley//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Byens sjove tider//Hayley// Empty
IndlægEmne: Byens sjove tider//Hayley//   Byens sjove tider//Hayley// Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 08:04

S-byen
T-20.00
O-lidt mennsker
P-sort vest og hvid skjorte og bukser og sko
V-lidt blæst


Jaster gik stille og roligt rundt i byen og slappede af mon der var ved at ske noget i byen eller var den helt forladt det så nærmest sådan ud men man skulle vel selv finde folk for at ha det sjovt men det var svært når der næsten ikke rigtig var nogen som helt næsten i byen så han gik hen og satte sig på en bænk og kiggede bare rundt og kede sig helt vildt lige nu men sådan går det når man ikke har noget at være sammen med.
Han sad der stille og roligt for sig selv og tiden gik derud af men det var der ikke ligefrem nogen der tog sig af nu og hvorfor det viste han ikke rigtig så han var alene *hvad skal jeg give mig til der kommer nok ikke nogen og hvem gider overhovedet at være sammen med mig*tænkte han og kiggede bare rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens sjove tider//Hayley// Empty
IndlægEmne: Sv: Byens sjove tider//Hayley//   Byens sjove tider//Hayley// Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 21:19

Tøj: http://www4.pictures.fp.zimbio.com/Kristen+Stewart+Running+Errands+Los+Angeles+Ftkh2yV5ztSl.jpg

Hayley gik stille hen af gaden. Hun var sulten. Meget sulten. Der løb en hund ude på vejen, hun hadet dyr blod, men hun levet af og til af det, hun stod stille som en statue og da hunden så så hende vidste den godt hvad der skulle ske, den lagde an til at løbe, den løb ned imod Jaster, Jaster ville kunne se hunden nu! Men Hayley kom i fuld fart og kastede sig over den og tog hårdt fat om den og sætte derefter tænderne i den, hun sugede blod til sig . og da dyret døde stoppede hun og kastede den ind i en busk, hun så derefter Jaster, men hun kunne godt dufte at han var Varulv,. Hayley havde intet imod varulve, så hun tørte sig om munden og smilte til ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens sjove tider//Hayley// Empty
IndlægEmne: Sv: Byens sjove tider//Hayley//   Byens sjove tider//Hayley// Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 09:56

Han sad stille og roligt og hørte der kom en hund løbene og kiggede på den med et stille og roligt smil på sine læber og fik et lille chok da der lige pludselig kom en eller anden løbene efter den og bed den hvorfor skulle det lige til for det var jo bare en hund den hade jo ikke gjort hende noget.
Han smilte stille til hende "hej"sagde han og kiggede på denne kvinde og kunne lugte at hun var vampyr men var endeligt ligeglad med at hun var det de kunne være gode nok ligesom alle andre væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens sjove tider//Hayley// Empty
IndlægEmne: Sv: Byens sjove tider//Hayley//   Byens sjove tider//Hayley// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 22:32

Hayley var sulten og var ked af at dræbe alt for mange mennesker på en dag eller måske en uge, så nogle gange gik hun hen til dyrene de skulle alligevel bare fanges og sættes i bur dem der løber rundt ude på gaden uden noget hjem . Hun smilede til ham og korte en hånd igennem hendes hår og gik hen til ham.
"Må jeg sætte mig, eller vil du helst være alene?" spurgte hun. hayley trængte til noget selvskab ..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Byens sjove tider//Hayley// Empty
IndlægEmne: Sv: Byens sjove tider//Hayley//   Byens sjove tider//Hayley// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Byens sjove tider//Hayley//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: