Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Så skal der drikkes: privat Freja Nakara

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:01

Tid: 21:30
Dato: lørdag den 30
Sted: petronia night club
Vejr: mørkt og lidt koldt
Omgivelser: dansegulvet, baren, de mange sofaer med borde til og ja hvad der nu ellers er her
Påklædning: en hvid skjorte som står åben så han veltrænet overkrop er synlig, et par mørke lidt løse jeans med et sort bælte og så et par sorte all stars

Musikken blev skruet mere op og flere folk kom ud på det store dansegulv hvor de slog sig løs med vilde eller frække danse, de mange sofaer var også ved at blive optaget af folk som sad og snakkede eller drak eller sad og lo af nogle jokes eller ligne, baren var også godt fyldt op med folk/væsner som sad på de høje stole og fik den ene drink efter den anden, stemningen var super denne lørdag og folk slog sig bare løs og drak det var en af grundene til at Nick som havde fri her lørdag og søndag havde derfor bestemt sig for at tag i byen og feste lidt samt måske at finde en kvinde? nu sad han oppe i baren med ryggen til baren og så ud i det store rum med en søgende blik, han tog et par tåre af en stor øl han sad med i hånden *hvor er de frække piger* tænkte han og satte glasset bag sig på disken hvorefter han kløede sig let i håret og smilede lidt frækt, alkoholen var begyndt at virke lidt og det gjorde at han blev mere munter men pyt han sku jo hygge sig i dag og ikke tænke på sit arbejde, han så lidt over mod døren for at se på de unge piger der kom ind af døren nogle af dem var vidst ikke 19 år men han gad ikke spille betjent i dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:23

Freja trådte ind på dansegulvet, selfølgelig kom der en smule rummen da hendes høje stilleter ramte jorden, de andre 17-19årige tøsser der stod ude på dansegulvet, misunede hendes krop og så den kjole som hun selv havde designet, det var en larkort kjole, Hun kiggede skævt til pigerne inden hun begyndte at danse, sådan så nogle af drengene gikk der hen og gloede på hende, Men hun var ikke genert for dem, så hun blev bare ved med at danse. Men først da hun fik lysten til et eller andet og drikke stoppede hun, de første skridt var op forbi drengene som bare kiggede på hende, men pigerne begyndte at snakke af misundelse, Men hun var begyndt at vende sig til det hun gik hen på en bar-stol og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 23:31

Nick tog en tår af sit glas igen og lod blikket køre hen over de mange piger indtil han fik øje på en ret smuk kvinde ude på dansegulvet et smil kom fram på hans læbe imens han betragte hende indtil hun begyndte at gå så lod han blikket vandre rundt igen og faldt hen på en gruppe piger der så på ham men da de så at han så på dem begyndte det at fnise tøset, han rystede let på hovdet og drak lidt mere øl da han så kvinden fra før tog plads ved hans side, han smilede forførnede"må jeg byde på en drink?"spurgte han med sin ret mørke stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 23:44

Freja kiggede tilside og så en virkelig smuk fyr, han så ikke ud til at være særlig gammel, men hun vendte hovedet den anden vej. Lige pludselig føltes det som om at snakkede til hende, men hun følte sig ikke fortjent til at snakke med ham. Hun kunne bare ikke lade vær, hun vendte hovedet om imod ham " Når ja tak " sagde hun feminemt " Har vi mødt i hinnanden før" spurgte hun så mindre feminemt, men blikket gled til højre og venstre da der stod en flok piger og fnisede * Hmm hvad er deres problem* Tænkte hun lidt for sig selv inden hendes blik gled tilbage på den smukke, dog venlige fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 23:51

Nick smilede et letter forførende smil imens han betragte hende nøje*hun er sku smuk*tænkte han og rette sig lidt mere op"super, hvad kan du li?"sag han spørgne og løftede øjnbrynet lidt men rystede så svagt på hovdet af hendes spørgsmål"det tror jeg ikke desværre for du er sørme køn"sag han roligt og sendte hende et frækt blik før han tog en tår af sin øl, han ku vel godt se yngre ud selvom han faktisk var 23 år men han følte sig som en på de 20 og især når han trænede boksning følte han sig yngre men kloger en de andre bokser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 00:08

Freja ´sendte et frækt blik " Ja en øl ville være tilfredstilende" sagde hun. " Når okay, synes bare et øjeblik du lignede en jeg kendte" sagde hun og regte så sin hånd til ham " Jeg hedder Freja, Hvad hedder du?" spurgte hun oh sendte hamm endnu et frækt blik. * Ejj hvor er han dog smuk* tænkte hun og lod sine øjne glide hen imod hans, han lignede ihvertfald en på 20år, men han var en virkelig køn fyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 00:18

NIck smilede let og nikke så"det skal du få"svarede han hvorefter han fik fat i en af bartenderne og bestilte en stor øl hvorefter han igen så på hende og betragte hande nøje før han tog hendes hånd blidt"sikke et smukt navn"sag han forførende"jeg hedder Nick men du kan kalde mig hvad du vil"sag han og gav hendes hånd et blidt klem før han bukke hovdet let og kysse hende blidt på hånden før han rette sig op igen med et smil på læben, ølen kom og han rakte den roligt til hende"til sig smukke"sag han med et frækt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 00:39

Hun så på ham med et lille glimt i sit øje, da han kyssede hendes hånd * Sikke nogle maner den fyr har* Tænkte hun kiggede på ham, hun så det var en stor øl og tog en tår af den. "Hmm den er god" sagde hun og kiggede ind i hans frække øjne " du er en virkelig køn fyr " sagde hun og kiggede så forsigtigt ned af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:23

Nick slap hendes hånd og tog en tår af sin øl"det var godt"svarede han roligt og satte glasset fra sig igen og så ind i hendes smukke øjne"tak men du er smukker"sag han frækt og forførende"nå men har du et arbejde eller?"sag han spørgne for at få en samtale igang han ville se hvad hun ville og lod hende gøre hvad hun vil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:36

Hun kiggede lidt på ham " Når tak" sagde hun for ikke virke besværlig. hun kiggede undrende på ham ved hans spørgsmål, men de skulle jo have et eller andet og snakke om " Hmm ja jeg er designer, hvad med dig?" sagde hun og smilede frækt, men hun tog endnu en tår af øllen, og satte den så fra sig igen. " Du kunne vel osse fortælle lidt om dig smukke" sagde hun og kiggede med et smil på mun vigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:46

Nick smilede forførende imens han lytte til hendes ord hvorefter han nikke let"designer det lyder fedt"sag han og tog en tår af sin øl før han lo blidt og smilde så"jo det kan jeg da"svarede han"jeg hedder Nick er 23 år og er politibetjent og det har jeg været i 3 år nu, i min fritid går jeg til boksninge fordi jeg elsker den sport og ja så fester jeg en gang imellem og ja jeg er singel, hvad med dig?"sag han og sendte hende et frækt blik hvorefter han lag hovdet let på skrå og vendte tolmodigt på at hun sku fortælle om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 01:53

Hun lyttede spændt efter " Boxning, intresant" sagde hun *hvad er der og fortælle om mig hmm, nu har jeg den* tænkte hun og havde et frækt glimt i øjet. Hun kiggede kort på ham " Hmm ja jeg hedder Freja, er 19år gammel er designer, og designer mit eget tøj, og jeg designer for det meste i min fritid, men så tager jeg spiecelt meget til fester i weekenden, men jeg er osse singel" fortalte hun og smilede frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:00

Nick nikke let og smilede forførende imens han lytte til hende"intresant dat lyder som om du har et liv fyldt med gang i den"sag han og sendte hende endnu et frækt smil hvorefter han drak lidt af sin øl og lod sit blik køre lidt op og ned af hende før hans øjne mødte hendes"bor du tæt her på eller?"spurgte han nysgerrigt hvorefter han drak lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:06

Hun kig hans charmerende øjn e, hun havde virkelig svært ved at fjerne blikket fra hans øjne " Nej jeg synes ikke der er gang i mit liv" forklarede hun med et frækt glimt i hendes brune øjne " Men ja jeg bor lige i nærheden" Fortalte hun og tog forsigtigt endnu en tår af øllen, det røg ned i en strimel og efter hun havde taget den tår kom der et ord fra hende " Ahh " og så smilede hun da hun havde sat glasset fra sig " Bor du tæt på eller hvad?" spurgte hun og fik endelig sluppet hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:29

Han smilede let" når okay"svarede han roligt og drak det sidte øl i sit glas før han igen så hen på hende med et frækt blik i de blågrå øjne "nå det lyder da godt, jeg selv bor i Sheria men overvejer at leje et værlse her til i morgen orker ikke køre blik nu"sag han og sendte hende et frækt smil hvorefter han forsigtigt rykke lidt tætter på hende"du er virklig smuk"sag han og lag en hånd på hendes ene ben dog gjor han det blidt og roligt imens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:35

Hun kiggede lidt på ham * Han kan da bare tage med hjem til mig* Tænkte hun og kiggede på ham " du kan da sove hos mig til imorgen" sagde hun og så straks at han rykkede tættere på hende og da ordene flød ud af munden på ham kiggede hun ham frækt ind i øjnene " tak og iligemåde" sagde hun og mærkede hans hånd på hendes ben, hun tog og førte sin hånd ned på hans for at se hans reaktion, men det så ud til at der ikke var noget galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:38

Nick smilede stort"tak det lyder super"sag han og sendte hende et frækt smil*det gør vidst ikke noget*tænkte han kort og mærkede så hendes hånd oven på sin, han løftede hovdet og så op på hende med et frækt blik det var enligt lang tid siden han havde flirtet så det her var skønt, han lænede sit hovdet ind mod hende og kysse hende kort på halsen.


/7må logge ses//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 02:48

Hun løftede hovedet en smule og fjernede håret fra halsen * Hmm hvor lækkert* Tænkte hun og kiggede forsigtigt ned på ham, straks lod hun sine øjne trille lidt til højre hvor der stod nogle mennesker og kiggede, men det var ikke for hun havde noget imod folk kiggede på dem. Det var var på den måde de stirrede på Nick.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes: privat Freja Nakara   Så skal der drikkes: privat Freja Nakara Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så skal der drikkes: privat Freja Nakara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: