Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Party? - Freja

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 05:24

Tid: 01:00
Dag: Fredag
Vejr: Overskyet, lille blæst og tordenvejr

Omgivelser: Bar, borde, dansegulv, mennesker og drikkevare

Beklædning: En sort t-shirt med en nedlynet mørkebrun trøje, nogle meget mørkeblå jeans med nogle møkegrønne All stars.

Zolg steg af sin sorte Honda efter han hadve slukket den, tog sin hjælm af så hans tykke strittende sorte hår kom frem og låste motorcyklen bagefter. Han gik med faste skrit mod clubben, han havde så hjelm under sin arm og kom til indgangen til den hvor han blev stoppet af dørmanden, blev lige tjekket for om han havde nogle ulovlige ting på sig, hvilket han ikke havde, så han kunne forsætte videre indenfor. Zolg stod i starten af cluben som allerede var fuld igang med at feste. Han var lidt overrasket over han ikke lige blev overfaldet af tøsser, for det var blevet de sidste andre par gange han gik på club, han forsatte videre op mod baren og satte sig ned for at bestille en øl som han tog en tår af da han fik den, stillede den fra sig og så ud mod cluben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 05:34

freja kom gående ind hun svingede hårede bag sig da hun var kommet i sin nye bil, og havde haft vindurende nede så hendes hår var bare vindblæst. hun smilte af hun blev overfaldet af drenge, hun hade det bare men hun smilte bare nuttet til drengene, de fik helt bløde knæ hun satte sig hen ved baren. hun havde en rød lårkort kjole på med røde sko, hun fik sin øl, hun rejste sig og gik lidt væk og ind på clubben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 07:33

Zolg så den nye pige som kom ind i clubben fik sig en øl og forsatte så videre ind i clubben, han tog en tår af sin øl og fuldte hende med øjne, *hun så da meget godt ud* tænkte han men han allerede en han elskede meget højt, han kom dog ud af sine tanker da 2-3 unge mænd kom hen til hende og virkede meget intresseret i hende og ville ikke tag et nej for et nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 09:26

hun så på den og prøvede at skubbe dem væk fra sig. ''lad mig nu være jeg har sagt nej'' sagde hun men væltede ned i en sofa. hun havde sådan nogle fyre men kunne ikke gøre noget hun var jo et menneske. så hun kunne ikke gøre det store ved det hun var træt af at fyren gjorde det ved hende hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 01:06

Sådan noget kunne Zolg bare ikke tag, når en pige sagde nej til en fyr ude i byen, så var det et nej, den havde han lært på den håre måde med dæmon pige han godt kunne lide, han var nu heller ikke så gammel dengang, så han vidste ik' så meget, meen han er blevet kloger. "Hey jeg tror ikke hun har lyst til at havde noget med jeg at gøre" Sagde han roligt til de tre unge mænd som stod rundt om hende, "ja? Og hvem er du til at bestemme det?! Spurgte en af dem truende og så mere end klar til at slås, de andre stod bare og girede hinanden op fordi det regnede med at der vil blive slåskamp. Zolg stod og så op på den noget højre pumpede unge fyr som bare stod faretruende foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 02:50

freja sad i sofaen og kiggede på den unge fyr. hun smilte sødt til ham. *hmm... hvis han ikke har en kæreste nupper jeg har, nah pyt hvis han har nupper jeg ham alligevel* tænkte hun med et frækt grin, hun havde altid noget kørende med en fyr bare fordi hun kede sig, hun kiggede stille på dem alle sammen, hun var bange for de store pumpede mænd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:13

"Jeg vil ikke havde nogen nogle problemer, jeg har bare en anmodning, lad pigen der være" sagde han og så på dem med sine is blå øjne. "Du tror du er så smart lille ven, eh?" Spurgte han Zolg truende og tog fat i trøjen på ham og løfte ham op i luften så de var i øjnhøjde og skulle til at give ham en knytnæve men gjorde det dog ikke for clubbens dørmænd havde fået øje på den snart startende slås kamp "Ingen slås kamp herinde" sagde den ene af de tre dørmænd som var henne ved dem. "Vi var og ved at gå" sagde han og slap Zolg hvorefter han gav ham et dødsblik, Zolg så lidt efter dem "Avut" sagde han og smilte provokernde efter dem. Zolg så hen på pigen, "er man okay?" Spurgte han og smilte venligt til hende, "oh og mit navn er Zolg, Zolg Flameshiver" præsenteret han sig selv, "og hvad hedder de?" Spurgte han bagefter og rakte sin hånd frem for at hilse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:23

freja så på ham med et smil. ''jeg har det fint takket være dem'' sagde hun med et smil. hun rejste sig op og så på sin kjole. ''ej helt ærlig jeg har lavet den'' sagde hun og prøvede at lå øl'en af sin kjole. hun så på ham. ''rart at møde dig zolg, mit navn er Freja, Freja Nakara'' sagde hun med et smil og tog hans hånd og mærkede en varme fra ham. ''hvordan kan jeg dog gengælle din hjælpsomhed'' sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 04:14

"Intet" sagde han bare med et smil og fandt en serviet frem og gav den til hende, "sker det tit for dig?" Spurgte han og så på hende, som prøvet at få noget af den øl som var landede på hendes kjole som hun åbenbart selv havde lavet. Zolg så lidt rundt i clubben, folk var slet ikke berørt af det lille møde mellem ham og de tre fyre. *Hm, jeg tror ikke jeg slipper levene her fra hvis jeg ikke passer på når jeg forlader clubben her* tænkte han og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 04:42

freja smilte og så på ham. ''der må da være noget'' sagde hun og gik et skridt nærmer mod ham. ''takker'' sagde hun og tog imod servietten og tørede ølen af hun så på ham og grinte. ''har en unge og flot mand som fig en kæreste'' spurte hun lidt frækt mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 12:44

"Hm" spurgte han som om han ikke lgie hørte det sidste "oh, øhm ja det har jeg faktisk" sagde han med et venligt smil, og så lidt på hende tørre det øl som var til at fjerne, "hvad med dig selv" spurgte han, men nu da han tænkte mere over sit spørgsmål kunne han godt høre at det lød lidt dumt, ellers vil hun nok ikke spørger om han havde en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 22:58

freja smilte og gik nermere mod ham, hun så på ham med et smil der godt kunne misforstås, hun så ham i øjnene. ''hun må være meget heldig'' sagde hun med et smil. ''hvad hedder hun??'' spurte hun med et smil. ''og nej jeg har ingen Kæreste da der ikke er nogle der er min tybe endnu'' sagde hun og så ind i hans lækre isblå øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 00:25

Zolg rykkede sig en lille smule væk fra hende da hun kom lidt for tæt på og da hun også havde det smil, han elskede sin kæreste utrolig meget, så han vil ikke begynde at være hende utro da de næsten lige havde kommet sammen, "øhm.. jeg vil mere sige at det mig der er den heldige" sagde han med et halvt smil, han kunne se i hendes øjne at hun virkelig havde lyst til ham, "og jeg er da sikker på at du finde den helt rigtige for dig" sagde han lidt laver end han havde regnet med at det vil være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 01:04

freja så på ham hun viste han var en tøsedreng. ''jeg viste det'' sagde hun med et hånde grin, hun gik stille forbi ham som om han intet var, *han kan ikke engang tage en pige flirter lidt med ham selv om han havde en kæreste* tænkte hun for sig selv og grinte af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 01:28

Zolg så forvirende efter hende 'Øhm hvad skete der lige der??* Tænkte han forvirende og så efter hende, *hvad havde han gjort som fik hende til at grine af ham?* Undrede han sig meget og gik tilbage mod baren, men han nåede dog aldrig helt hen for den samme gruppe fyre som havde irriteret Freja stod nu rundt om ham "dig og mig udenfor, nu!" Sagde den der havde løftet ham op for lidt siden, "Zolg ånde opgivene ud og så op på ham, jeg er virkelig ikke i humør til at brug tid på jer, jeg gider ikke at slås om hende, men hvis i virkelig ikke vil havde det på andre måde så må det jo blive på den måde" sagde han opgivende og begyndte at gå mod udgangen med de tre andre fyre som bare så ud som om at du bare bestemte det hele og kunne klare alt, da de passerede Freja så Zolg tilbage på hende og fik øjnekontakt med hende og sendte hende et lille kæk smil og så tilbage ligeud og forsvandt ud på vejen foran clubben, fyrene gik mod en lidt mørk gyde som var helt øde, de to andre fyre stillede sig bag Zolg så han ikke ville kunne stikke af hvis han prøvet, ham som ville slås, stillede sig op i boxser stilling og spillede med musklerne og viste hvor sej han var foran Zolg for at gøre ham bange. Zolg stod helt stille og bare så på ham med et hævet øjnbryn, *bare for en pige* tænkte han opgivene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 02:54

freja så drengen stå og snakkede med Zolg. hun fik hans blåøjne mod sine smukke øjne. ''hvad sker der her??'' spurte hun sig selv. freja gik stille efter dem. for at se om hvad de havde snakket om. hun så han spillede med musklerne. ''Zolg hvad laver i??'' spurte hun nervøst. hun så på de andre drenge oogså tilbage på Zolg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 03:13

Ham der spillede med musklerne så over på hende "bare bland dig uden om, det her er mellem mig og naren her" sagde han koldt til hende og så tilbage på Zolg, "kom hvis mig hvad du kan" sagde han rigtig overbevist om at han havde en fordel, Zolg så hen på hende, han havde et venligt smil til hende og så så tilbage på fyren. Pludselig, fyren slå ud efter Zolg som undviger ved at rykke sit hovedet lidt til skrå, fyren blev overrasket lige kort men gik for endnu en omgang efter ham som Zolg endnu engang undvigede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 03:35

freja så på dem hun ville ikkke se kampen mellem dem men kunne ikke lade hver med at kigge fordi hun er urolig, for Zolg, hun gik tætter på dem for at kunne se beder. *pas nu på dig selv* tænkte hun for sig selv. hun var urolig for hvad de andre drenge ville gøre ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 04:38

Zolg unvigede endnu engang fyrens slag men unvigede til den forkerte side og de to andre unge mænd greb fat i ham og skuppede Zolg frem mod den trejde som gav ham en ordenlig mavepuster som fik ham til bukke frem over, den trejde fyr ramte Zolg på hans underkæbe, så han fløj ind i vægen bag ham, han styrtede sammen ned på den beskidte jord, fyren stod for overbøjet over ham, og smilte ondt "nåh! kan du ikke klare måsten, eh? Heh, det tænkte jeg nok" sagde han håligt og rejste sig op og så hen mod Freja, pludselig greb de to andre mænd fat i hende og førte hende over til den tredje gut som stod med et ondt smil mod hende, "vi to skal havde lidt sjov nu" sagde han med et smil helt på til ørne og presset sit stive lem ind mod hendes lår og greb fat om hendes hals mens de to andre holdte fat om hendes håndled.

"Jeg sagde jo at hun ikke vil jeg noget" sagde Zolg pludselig med en lille smule dyber stemme, han rejste sig langsomt op og så hen mod dem. Zolgs øjne lyste med en smaragd grøn farve, en smaragd grøn ild stod rundt om hans ene hånd, "i skulle ikke ha' vækket ham, i har gjort ham pisse sur" sagde Zolg med et djevlisk smil, de så hen på ham med noget skærk i øjne, men de rykket sig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 05:09

freja så bange på dem. ''lad mig nu gå'' sagde hun og så på de gutter som ville tage hendes mødom fra hende. da de tog fat i hende blev hun mere bange. ''slip mig for helvede'' sagde hun med redsel. da hun mærkede hans lem mod hendes lår og hørte hvad han sagde kom der en tåre ned af hendes kind. ''nej ikke det'' sagde hun. hun hørte igen Zolg's stemme og kiggede på ham. ''Z...Zolg hvad sker der?'' spurte hun ham nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 05:42

"Tag dig af ham" sagde den som havde presset sig op af hende, han slog ud efter Zolg som endnu engang unvigede slaget, men denne her gang gav han igen. Zolg greb fat om nakken på ham og pressede ham ind mod murren hvor hans så skruget op for varmen, manden begyndte at skrige helt vild, Zolg knækket nakken på ham med den ene hånd, lyn stormede han hen til den anden gut greb fat om hans ansigt og brændte det væk hvorefter han smed guten længere ind i gyden med en umenneskelig styrke så fyren forsvandt i mørktet. Ham som holdte hende op af muren så med skærk med samtig overrasket og havde fuldstændig glemt at han havde Freja i sit greb. Zolg ventede sig mod ham og så på ham med sine lysene smaragd øjne med et ondt smil som selv djævlen ikke brød sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 06:04

freja så bange på ham, *hvad var han, hvad ville han gøre* hun tænkte det som om hun så sin død. hun prøvede at vride sig fri af mandens greb. men det var for stramt, ''slip mig'' sagde hun, hun havde stadig tåre i øjnene hun var helt vildt bange for både Zolg og manden men det var på en måde mest Zolg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 23:41

Zolg stormede mod fyren som stadig holdte fat i Freja, han var lamme af skræk over for Zolg. han blev greb om halsen og blev presset ned af så han sad på knæ, han begyndte skrige i smerte fordi Zolg brændte hans hals, der kom en slem lugt af brændt kød i gyden. Zolg slap ham og han faldt livløs om på jorden med en halv forbrændt hals. Zolg så på hende stadig med sine smaragd øjne og barberskarpe klør, ilden havde han dog ikke fremme om hans hånd mere, han stod op rejst og så på hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 03:11

freja så på ham hun var urolig, hun var bange for ham, ''hvad er du??'' spurte hun ham nervøst og gik baglends men ramte ind i væggen. ''av'' sagde hun med et redsels slag. hun gik mod udgang for at se om der skete noget om han ville skade hende på nogle måde. ville han det? det viste hun ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 05:13

Med en umenneskelig fart stod han foran hende med hævet hånd, den smaragd grønne ild stod om hans hævet hånd, klar til at hugge hende ned. Men slaget kom dog aldrig, i stedetfor faldt Zolg sammen, ilden slukket om hans hånd, han tog sig til sidene af hoved og der kom en lav stemme fra ham, "nej! ikke hende, stop! du har ikke magten over mig!" kom det lavt fra ham, som om han talte med nogen inden i sig selv. Langsomt forsvandt de barberblade skabe negle og hans nomale negle kom frem, hans smaragd grønne øjne blev også til de nomale is blå øjnfarve. Zolg sad på sine skineben, krum bøjret frem over sig selv og sagde ikke en lyd, kun hans tunge ånde kunne høres.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party? - Freja Empty
IndlægEmne: Sv: Party? - Freja   Party? - Freja Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party? - Freja
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I am a Hunter - Freja ( XXX )
» Nye mennesker - Freja Nakara
» In the darkness //Freja Nakara//
» One More Night - Freja Nakara
» Hvad fanden var det nu du hed? - Freja N.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: