Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 så er man på Hospitalet igen, //Sisca//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:15

S: Hospitalet
V: solskind
T: 15:00
Dag: Tirsdag
Dato: 5/7.11

Cecilie sad stille med sin arm i gibs da hun havde brækket den, hun var altid god til den slags. hun smilte af det selv om hun var kommet til skade. hun var urolig på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:33

Sisca kom stille gående ned af lægegangen. Den eneste grund til at hun var på hospitalet var at hun var faldet og havde slået hovedet ned i en kantsten, hvor efter en ældre dame var gået helt amok og havde slæbt hende med her hen. Og efter Sisca's mening måtte damen være døv, eftersom hun total ignorede hendes protester. Men nu travede hun rundt, for at se hvor damen blev af. Hvis hun nu stadig var her kunne hun jo ikke bare gå.


//Undskyld at det tog så lang tid. Computeren gik ned//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:41

Cecilie smilte og så på ham og holdte for sin arm. hun viste bare hendes forældre ville blive stik tosset over det. hun sad bar og ventede på de hentede hende hun måtte ikke gå alene hjem for hendes forældre.hun elskede dem men var træt af at hun ikke måtte en skid for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:43

Sisca fik øje på en pige der sad med gips på. Hun smilte venligt og gik hen til hende.
"Hej..undskyld, du skulle ikke have set en ældre dame med gråt hår en meget hvid lang frakke?"spurgte hun mens hun hurtigt så til siderne, hvis nu hun skulle komme gående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:58

cecilie så op på pigen og smilte. øøhej, ømm nej'' sagde hun og smilte. ''hej cecilie og du er??'' spurte hun med eet grin. de går med et smil og kiggede vider der,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:09

"Ååh ookay, jeg hedder Sisca"præsenterede Sisca sig selv man kunne tydeligt høre den spanske accent i hendes lyse sang stemme. Hun trak fingrene gennem sit hår og så rundt mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:17

''ohh nej nu kommer mine forældre'' sagde hun. og blev over faldet af sine forældre og søster med kram på grund af de var uroligt for hende hun gik stille og rolig med dem sammen med hendes nye veninde. de gik og snakkede,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:21

Sisca så en sidste gang rundt mens Cecilie blev overfaldet af sin familie. *Hun er nok taget af sted igen*tænkte Sisca og så på Cecilie der havde overlevet overfaldet.
Hun så ned på hendes arm der var pakket ind i gips. "hvad har du lavet?" spurgte Sisca med sin spanske accent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:32

jeg akn ikke lige huske det'' sagde hun med et smil, ''jeg klare mig mor og far'' sagde hun med gik med sin nye veninde, hun gik bare og snakkede med hende om alt mulig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 08:42

"Kan du ikke huske hvordan du brækkede armen?"spurgte Sisca med en munter stemme og kløede sig i håret hvor hendes bule var ved at blive mindre. Sisca smilte altid skævt når hun talte, eftersom hun ikke syntes at hendes spanske accent lød særlig godt til andre sprog end spansk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:19

''jeg slog mit hovde da jeg falt så jeg kan kun huske jeg falt ikke andet'' sagde hun og så på din nye veninde hun viste ikke hvad hun skulle lave da hun ikke kunne lave så meget med en brækket arm hun elskede at klatere i træer men hun var meget forsigtig selv om hun altid kom noget til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:27

"Argh, jeg faldt også"sagde Sisca med spansk accent. Hun trak lidt i spidserne af sit lange hår hvorefter hun lod hånden falde ned langs sin side. "Jeg brækkede bare ikke noget"tilføjede hun med et muntert smil og så på Cecilie's gips.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:37

''jeg er meget meget klodset'' sagde hun med et smil på læben. hun gik stille og rolig med sin veninde de snakkede om alt mellem himmel og jord, hun viste ikke hvad de skulle tale om nu.. ''hvad syns du vi skal snakke om nu??'' spurte den unge pige der ikke var mere end de 15 år,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:42

"Øøøh, det ved jeg ikke"svarede Sisca med et undkyldende smil og trak svagt på skulderne.
"Har du nogen ide'er?"spurgte hun venligt og kløede sig igen i håre hvor bulen var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:45

''nej ikke rigtig jeg ved ikke rigtig hvad vi kan snakke om'' sagde hun med et smil på læben hun tænkte ikke rigtig over det men hun smilte bare og satte sig ned i en café somde gik forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:47

Sisca satte sig sammen med Cecilie ved caféen.
"Så kan du da fortælle om dig selv"foreslog hun med et skævt smil, det var mest for at få startet en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:51

hun så på sin veninde med et smil og et lille grin kom frem. ''kom bare spørg om noget og jeg vil svare det lover jeg'' svarede hun med et smil på læben hun var glad idag selv om hun var kommet til skade hun grinte og tog sin mobil frem sendte en sms til sin veninde og ven om hvad de lavede hun smilte over deres svar, det havde hun ikke regnet med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 09:56

"Øøh ja"sagde Sisca og tænkte sig om hvad hun skulle spørge om, mens Cecilie smsede.
"Had laver du i din fritid?"spurgte hun tilsidst og lænte sig ind over det bord de havde sat sig ved, og stødte albuerne i bordpladen og hvilede hovedet i hånden. "Har du et fritids job eller noget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 10:00

hun lagde sin sprit nye mobil ned i sin nye taske som var hvid med sorte striber hang tasken på plas og så på sin veninde. ''jeg er for det meste sammen med vennerne og familien og i fritids job er jeg i en bager og passer min fætter og min kusine'' svarede hun og bagefter smilede hun så til hende som sad over for hende. ''hvad med dig??'' spurte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 10:03

Sisca nikkede mens hun lyttede, hun lænte sig tilbage på sin stol da Cecilie sppurgte hende.
"Jeg tjener små penge på at tegne og male"svarede Sisca med et skævt smil. Hun var ikke så meget sammen med sine venner, da hun sjældent havde tid, og faktisk ikke rigtig havde nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 20:16

hun smilte sin veninde og grinte lidt for sig selv. ''okay, er der mere du vil spørge om??'' spurte hun sin veninde med et smil. hun betilte en sodavand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 03:36

"Mmm næh, er der noget jeg burde vide?"spurgte Sisca med et smil og så op mod himlen(Eller loft hvis de sidder inde): Hun så på Cecilie igen kort tid efter og snorede et tot af sit hår om sin pegefinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 04:16

Cecilie så på ham med et smil og grinte lidt og viste ikke hvorfor men det gjorde hun bare. ''nej ikke rigtig men spørg bare hvis der er noget du vil vide'' svarede hun med et smil på læben. hun grinte lidt af sig selv igen *hvad griner jeg af* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 04:33

Sisca nikkede svagt "okay"sagde hun og smilte muntert *Hvad grinte hun af?* tænkte hun spørgende og så sig lidt rundt.
"Du kan også bare spørge mig hvis der er noget du vil vide"sagde Sisca med et venlgit smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitimeTors 04 Nov 2010, 04:51

''det skal jeg nok'' sagde hun med et smil hun stoppede med at grin, hun fik en sms fra en dreng der var vild med hende. hvad skulle hun gøre, han spurte hende om de sulle komme sammen. men hun vil ikke gøre ham ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Empty
IndlægEmne: Sv: så er man på Hospitalet igen, //Sisca//   så er man på Hospitalet igen, //Sisca// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
så er man på Hospitalet igen, //Sisca//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: