Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 06:59

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg kan godt lide dig sookie"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende stille på munden uden rigtig at slippe det igen "du er sød varm og dejlig at være sammen med"sagde han med et smil på sine læber "så jeg ved ikke med dig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber.
Han smilte bare til hende og kiggede hende ind i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 07:17

Hun sukkede, og stod stille da han kyssede hende. Det var så den anden der havde kysset hende i hele hendes liv, og hun var stadig ikke blevet vandt til at mærke en andens læber mod sine. Så hun kyssede ikke rigtig igen, selvom at hun syntes at kysset han gav var vidunderligt. Hun sukkede endnu engang, under kysset. Lukkede øjnene, og stramte blidt hendes læber. 
Hun så ind i øjnene på ham, og blev overvældet over alt den ros hun fik. Hun følte sig elsket, selvom at hun godt viste at dette som de følte IKKE var forelskelse. Men hun kunne ikke.. Slå ham væk fra ham, det var som om at han sugede hende fast. 
Og langt om længe lod hun hendes hænder hvile på hans bryst, og kyssede ham heftigt igen. 
Hendes hoved skreg at hun skulle stoppe, at dette ville ende galt. Men hendes væsen var ikke helt enig, den længtes efter Jaspers krop. Og hun hadede virkelig den tanke, og at længtes efter ham.. Som hun efterhånden fornemmede, var mere og mere vandt til dette..
Hun knep øjnene sammen, og kæmpede alt hvad hun kunne for at slippe ham. Slippe den trang, der holdt hende lammet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 07:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber læber og kyssede hende igen og mærkede hvor heftig det var men dejligt.
Han løftede hende op på sit spisebord og løftede på i hendes trøje og tog hende blidt på brysterne mens deres heftige kys var i gang.
Han kiggede hende ind i øjne med et sødt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 07:41

Hun mærkede at hun blev flyttet, og sad i næste øjeblik på hans køkkenbord. Deres kys var stadig igang, men det var som om at hendes mund var gået i kysse-mode. 
Hun så ham i øjnene, og uden at vide af det var hendes hænder ved det nederste af hans ryg, som pressede ham ind mod hende. Hendes ben var sprædte, for at han kunne være der. Men da hun så ned, kunne hun ikke forstå hvorfor hun sådan.. Var så optaget efter at komme i seng med ham, det skulle jo være en man elskede. Hun så sørgmodigt op på ham, og lukkede øjnene da de stadig kyssede. "Ja.. Sper.." Mumlede hun, og åbnede øjnene. Hendes øjne var både kærlige, men også meget længselsfulde, og det var ikke noget hun bare kunne få væk. "Jasper.. Jeg kan ikke.. " Mumlede hun igen, og desværre røg der en tåre ned af hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 07:51

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og stoppede deres kys "hvorfor ikke sookie"sagde han og kiggede hende ind i øjne "er der noget galt"spurgte han og kiggede bare blidt på hende og nussede hende på siderne.
Han kiggede bare på hende med et stille smil på sine læber.
Han ville lige nu prøve at forstå hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 07:59

Hun lagde sin pande mod hans, og lod deres næser røre hinanden. "Jeg.. Jeg lod mig rive med.." Hun tog hans hånd i sin, og bed sig lidt i underlæben. "Du er virkelig noget dejligt, det er du virkelig.." Hun sukkede, og rykkede lidt på sig. "Jeg kan bare ikke gøre dette.. Da jeg har en jeg elsker, en der også holder af mig..!" Hun så prøvende ind i hans øjne, og havde stadig deres pander mod hinanden. 
"Jeg vil bare ikke.. Jeg vil godt have en venskab med dig.. Et hvor man er tæt, hvor man kan sige næsten alt til hinanden.." Hun lukkede blidt øjnene, og trak vejret tungt. Men hun elskede jp Jasper, i en eller anden forstand. Så var hun begyndt at elske ham, som en ven eller.. En slags bror?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 08:40

Han kiggede på hende "okay jeg ved hvor det her føre hen nu er det ven/bror konceptet igen"sagde han og gik lidt væk fra hende af og kiggede ud af et vindue *hvor er jeg en nar*tænkte han og kiggede bare ud af vinduet og stod bare der


//seriøst krea svigt XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 08:53

Hun åbnede munden for at sige noget, men så gik han væk fra hende. Hun fulgte ham med øjnene, og hen til det vindue han kiggede ud af. 
"Jasper.." Prøvede hun, men sukkede så og hoppede ned fra bordet, inden at hun satte sig ned på gulvet med hovedet hvilende op af dette køkkenbord. "Jeg.. Vil ikke bare gøre dette her, for så ved jeg at jeg får følelser for dig..!" Hun sagde det meget flydende, som om det var sandheden selv der flød ud af hendes mund. 
Hun lagde sine arme om hendes knæ, og lagde hovedet ned i det lille hul som blev dannet. "Jeg er uansvarlig, det ved jeg.. Jeg har også en hel forkert tankegang, som jeg vil give alt for at få væk.." Hun så stille op, og håbede på at han ville kigge hende i hendes krystalblå øjne. "Jeg.. Vil aldrig tilgive mig selv for, at være sådan sammen med en.. Og så mærke, at jeg bliver forladt.." Hun tog en dyb indånding, og hævede øjenbrynene. "Jeg er 17 år, har aldrig haft sex.. Og er skyggedæmon, som længtes efter sex, hver gang jeg ser en tiltrækkende mand..!" Hun sukkede, og gemte sit hoved igen. Nu viste han det vigtigste om hende, og det havde han vist også krav på. Hun grinede let, og lod hendes hånd gå igennem hendes hår.. "Og ejg snakker alt alt for meget..!"     

//Det må man sige..(://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 19:41

Han kiggede ikke på hende ligefrem "du må gør som du vil jeg vil ikke blande mig det kan også bare være ligemeget"sagde han og gik ind i sin stue og satte sig ned på sofaen og slappede af han gad ikke engang og overtale hende på nogen måder selvom det var det han plejde ved en pige som han syns godt om men det gjorde han ikke denne gang her.
Han kiggede bare ud i den blå luft lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 10:07

Hun så stille efter ham, men besluttede sig for at gøre noget ved situartionen. Så hun rejste sig stille op, og greb hendes guitar. Hun lod den hvile lidt i hendes hænder, og mærkede dens vægt. Så sukkede hun endnu engang, og gik med store og bestemte skridt ind i stuen til Jaster.
Hun satte sig stille ned i sofaen, ved siden af ham. Det var rimelig tæt på ham, men heller ikke så hun sad klinet op af ham. Hun smilede sødt til ham, og håbede at det ville hjælpe på hans humør. "Jeg ønsker at gøre det godt igen, med fx. En sang?" hun så med et høvet øjenbryn på ham, og et lidt skævt hoved på skrå. Hun ved sig i læben, og nikkede. "Du må bestemme om jeg skal spille en bestemt, eller om jeg skal finde på en sang selv. Hvor jeg går ud fra et emne, og komponere en sang derfra?." Hun så stadig på ham med store øjne, og så mest af alt ud som en på 12. Hun hadede det, og elskede det. For det kunne overtale folk, og så endelig når man skal bruge dette at kunne vise sig frem, så var man bare en pige med mellem små bryster.. Og emeget barnligt udtryk, samt væremåde..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]   It is time for a new start!.. [Jaster=Privat] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It is time for a new start!.. [Jaster=Privat]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en elendig tur i byen(privat til jaster)
» Once upon a time.. Ann-Beth privat
» Engelsk time for 2.G# privat Thunter
» A place to start over (- Jay )
» En frisk start - Duff

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: