Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En varm dag _Jaster

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 11:45

T:19.34
S:Byen
O:Mennesker rundt omkring
V:S


Leah gik langsomt ned af en af de mange gader i byen. Hun lod blikket glide rundt på alle menneskerne som enten stod og snakkede eller kiggede vinduer. Hun fik øje på en lille café hvor der næsten ingen mennesker var, hun smilte svagt og gik langsomt der over. Hun kunne nemt smutte ind mellem folk, da hun både var slank og meget smidig. Hun satte sig ved et bord et stykke fra de eneste andre der sad og spiste.
Igen lod Leah blikket glide rundt på muldret af mennesker der vimsede rundt i varmen fra solen. Hun legede med sit sorte hår med fingrene. Hun lod sin tunge glide hen over sin piercing, en lille sølv farvet perle der sad under hendes underlæbe.
Hun lod sig synke tilbage på stolen og så op mod den varme, og var glad for at hun havde taget tynd sort top på og et par afklippede jeans, der stoppede midt på lårene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:11

Jaster kom stille og roligt gående ned af en gade i byen den by som han boede i så han var vel på vej ud for at hente nogen penge i banken han havde en flot bar overkrop han gik ikke så meget med trøje på mere eftersom han var varulv og var varm hele tiden for det meste også var det jo også en dejlig varm dag i dag "hvad skal man dog lave"sagde han til sig selv og droppede dem med at hente penge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:23

Leah sad bare og hang på stolen og havde lukket sine øjne. Hendes fingre legede stadig med hende sorte hår og det irriterede hende lidt at tjernen blev ved med at stå i døren og stirre på hende i stedet for at gå hen og spørge hvad hun skulle have.
Hun satte sig mere op og lænte sig ind over bordet og stødte albuerne i bordpladen. Hendes øjne faldt på tjeneren, som med det samme tomlede ind på caféen. Hun viste ikke hvorfor, men drenge flygtede altid når hun så på dem, og det var ikk efordi hun var grim. Hun havde flotte træk og krystal blå øjne indrammet af lange sorte øjnen vipper.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:27

Han kom hen til en cafe af en eller anden art og så denne tjener som pludselig forsvandt og kiggede så på en kvinde der sad der og gik hen til hende "forsvinder han når du kigger på ham"sagde han og kiggede på kvinden med et smil på sine læber og som en automatisk satte han sig ned på en stol og kiggede på hende "for det kan jeg ikke forstå"sagde han med et smil på sine det var ment som et kompliment til at hun så godt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:31

Leah så på den unge mand som talte til hende og derefter satte sig. Hun lænte sig tilbage på stolen igen, det var sjældent folk talte til hende. Men der var nu også noget ved den unge mand, en lugt der virkede bekendt for hende.
"Drenge plejer at forsvinde hver gang jeg ser på dem"sagde hun og smilte svagt, hun kastede et kort blik mod et af vinduerne til caféen, hvor tjeneren stod og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:36

Han kiggede på hende "det var da mærkeligt at de gør det for du er da ellers en smuk ung kvinde som bare vil dem godt ikke"sagde han med et smil på sine læber og mente det godt.
Han kiggede på hende hun var bekendt på hendes duft "du varulv"hviskede han til hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:41

Da Leah lige skulle til at svare; jo selvfølgelig med en munter stemme, lænte hun sig en smule frem mod ham, da han smurte om hun var varulv. Hun havde haft ret, hun kendte hans lugt.
"Ja"svarede hun til det sidste og lænte sig derefter tilbage igen. Hun havde aldrig mødt andre varulve, hun havde altid holdt sig for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvis du ikke bliver betjent vil du så med ud og gå en tur"spurgte han med et smil på sine læber og syns hun var smuk og ville gerne tilbringe mere tid med hende.
Han sad og kiggede ind i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:50

Leah kastede et kort blik mod vinduet hvor tjeneren stadig stod og så på dem, med fantaserende øjne. Hun trak på skulderne og så på den unge mand igen. "Ja, hvorfor ikk. Jeg tror nok ikke at han har tænk sig at komme ud igen"sagde hun og gjorde et lille kast med hovedet i retning af tjeneren og rejste sig op. Hun lod sin tunge glide hen over den sølvfarvede piercing lige under hende underlæbe, det var blevet til en vane som hun ikke tænkte over.
"Jeg hedder foresten Leah Silver"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 13:14

Han kiggede på hende med et smil og rejste sig op og kiggede på hende "smukt navn jeg hedder Jaster Li Jackson"sagde han med et smil og gik stille og roligt og ventede på hende med et smil på sine læber det var længe siden han havde mødt en anden varulv så det var dejligt at møde hende "kommer du"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 01:19

Leah smilte skævt da hun selv syntes at hendes navn lød som noget ens bedstemor kunne hedde.
"Ja" svarede hun og skubbede sin stol ind til bordet, og fulgte efter ham. Hun lod sin tunge lege med den del af sin læbe piercing som sad på indersiden af underlæben. Hun havde egentlig tænk på at tage den ud, men alligevel ville hun ikke. Hun havde fået den lavet sammen med hendes barndoms veninde, en veninde ting som skulle holde hele livet, og da de ikke havde været gamle nok til en tatoo fik de i stedet en piercing hver.
Leah havde så senere fået en næsepiercing, da hun flytte fra børnehjemmet hvor hun og hendes veninde havde boet sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider sammen med hende "hvad går sådan en som dig og laver her i byen"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende.
Han ville vide mere om hende end bare hvad hun hed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:36

Leah så på ham og smilte skævt.
"Ikk rigtig noget"svarede hun venligt og så kort mod en flok drenge der stod og skubbede til hinanden.
"Hvad laver du selv i byen? Er du på shopping?"spurgte hun med en smule munterhed i stemmen. Leah tænkte at hun lige så godot kunne spørge ham om det samme. Hun havde aldrig været god til at stadig en samtale, så hun plejede bare at fortsætte på den der var blevet startet, af den hun snakkede med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg var vist på vej for at hente nogen penge men det gad jeg ikke alligevel så jeg gik mig vel en tur også bor jeg her i byen"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:46

Leah nikkede mens hun hørte efter. "Okay"sagde hun og smilte skævt, og laód igen sin tunge glide hen over sin piercing under underlæben. Det var efter hånden blevet til en vane for hende. Hun kløede sig lidt i sit store sorte hår og lod igen sine krystal blå øjne glide rundt på folk som de gik forbi.
"Jeg er lige flyttet her til, jeg har lejet et værelse på et hotel heri nærheden til jeg har fundet noget som jeg har råd til"sagde hun og smilte det skæve smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:51

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay er jeg den første du møder så eller har du mødt andre folk end mig her i byen"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var da glad for at ha mødt hende det var jo ikke være dag man mødte en som hende en anden varulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:54

"Udover den snaksaglige tjener, så nej"svarede Leah med et munter stemme og fuglte stadig med ham og var kommet op på siden af ham.
Hun smilte skævt igen. Hun havde aldrig prøvet at en dreng talte særligmeget til hende, de plejede altid at mumle, hvorefter de rømede og derefter hvor de forsvandt så hurtigt som de kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 02:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille vider "har du lyst til at lave noget"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik bare stille vider selvom de snakkede sammen.
Han gik vider og kiggede rundt på dem der var rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:00

"Ja men jeg ved ikke lige hvad"svarede Leah med et lille skuldertræk som fik hendes lange hår som hvilede på hendes skuldre til at falde ned bag dem og svagede i takt med hendes bevægelser.
Hun så kort på ham og log endnu en gang tungen glide hen over sin piercing.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:04

Han kiggede på hende med et stille smil og tænkte sig stille om på hvad de kunne lave sammen "vi kan tage hjem til mig hvis du vil det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende *hvad tænker hun endeligt om mig*tænkte han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:10

Leah kløede sig i håret så det blev en smule rodet i siden.
"Øøøh jo"svarede hun ba hun jo ikke selv kunne finde på noget, og derfor mente at hun ikke kunne sige ned til has foreslag, da hun jo ikke havde noget selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:28

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "kom"sagde han og skød en genvej hjem til ham hvor han boede i en lejlighed som lå på øverste etage og låste døren op til den og gik ind i lejligheden "lad som om du er hjemme"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 03:30

"okay"Leah fuglte efter ham gennem byen. Hun så op på de øverste vinduer i begyningen hvor han boede. Hun fuglte hurtigt efter ham ind og op af trapperne og videre til hans lejlighed.
Hun lod blikket glide rundt i entren "Ja okay"sagde hun og gik langsomt længere ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitimeSøn 21 Nov 2010, 08:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad har du lyst til at lave"sagde han og kiggede på hende med et smil.
Han gik hen og hentede sig noget at drikke "vil du ha noget vand eller noget andet"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En varm dag _Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En varm dag _Jaster   En varm dag _Jaster Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En varm dag _Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: