Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Empty
IndlægEmne: Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)   Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 11:38

"Så er der partey!" Yurie gik forbi en meget høj og (tydeligvis) fuld mand. Hun gik stille hen ad dansegulvet over mod baren. Yurie havde husket sit falske ID-kort så hun kunne blive p*sse fuld.
"Vil du danse?" Der kom en halvfuld mand hen til Yurie. Hun kiggede op og ned ad ham. Han var høj, havde blond hår og blå øjne. *Ja jeg vil godt danse. Der er bare et problem... Jeg er vampyr!!! Jeg drikker blod! Men man kan vel godt tage chancen* "Ja, så pyt da. Men kun en dans".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)   Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 03:56

Christine gik ind på klubben, hun havde lige spist/drukket.
Hendes ellers hvide kjole var blevet smurt ind i blod, men det tænkte hun ikke rigtigt over.
Christine gik hen i baren for at få en drink..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)   Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 08:16

Yurie fik øje på pigen i den 'hvide' kjole. "Jeg bliver lige nødt til at smutte" Sagde Yurie til manden hun dansede med og fik sig sneget væk på en akavet måde. Hun småløb hen til pigen i kjolen. "Hej" Sagde Yurie og prikkede pigen på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)   Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: