Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På legepladsen en sen aften //Nitaki//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:03

S:Sheria's legeplads
T:22:47
D:Mandag
D:14/3
V:Meget vind og mørkt
O:Ingen andre/ intet andet end legepladsen
Å:Forår


Yurie sad på en af gyngerne på legepladsen. Hun havde virkelig kedet sig i dag så hun ville gå ned på legepladsen.
Yurie havde sit sædvanlige tøj på (Det på billedet) og hendes vinger sad tæt ind til ryggen. Det blæste så meget at det så ud som om der var en som gyngede på den gynge som var ved siden af Yurie. Yurie fik færten af noget, men hun vidste ikke hvad det var... Pludselig løb der en ræv forbi hende. *Pyhaa. Det var bare en ræv*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:37

NITAKI kOM GÅENDE FORBI LEGEPLADSEN * Hmm Skal jeg lige runde en tur der ind?" Tænkte hun og lod de første skridt glide ind på det fugtigt græs.
Hendes blik gled straks hen på gyngerne og der var meget modvind, hendes hår fløj frem så hun intet kunne se. Straks løb hun hen imod gyngen " Ehmm Heejsa" sagde hun da hun fik øje på en pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:42

//Hvad race er du egentlig? xD//

"SH*t øh hej med dig?" Sagde Yurie. "Hvad laver du her?" *Nøj der blev jeg godt nok forskrækket Yurie fik et chok fordi hun sad jo der på gyngen helt alene og pludselig stod der en ved siden af hende. "Jeg hedder forresten Yurie" "Hvad hedder du?" sagde Yurie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:48

// vampyr.//

" Ehmm jeg kan forstå på dig du fik et chok" sagde hun og gav et lille fnis fra sig. " Når jeg gik bare forbi legepladsen og tænkte så at jeg bare lige kunne runde her, hvad laver du egentlig selv her" spurgte hun " Øhmm og Yurie, jeg hedder Nitaki" Fortalte hun hende, men dog gik hun hen og satte sig på gyngen og ventede lidt på Yurie skulle svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:03

//Ok xD//

"Ja du kan tro jeg fik et chok Nitaki" sagde Yurie imens hun smilte. "Og det er ikke sjovt" sagde Yurie imens hun daskede Nitai på skulderen.
"Jeg er her fordi jeg ikke har haft en særlig sjov dag i dag og jeg så regnede jeg heller ikke med at den ville blive sjovere senere" Sagde Yurie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:18

Nitaki kiggede lidt på hende " Hvad kan dog have ødelagt denne vidunderlige dag, for dig?" spurgte hun venligt og muntert " Men vis det er kunne vi godt lave et eller andet, vis det kunne hjælpe på humøret?" Sagde hun og gyngede forsigtigt lidt frem og tilbage.
" Vi kunne tage hjem til mig og se film og lidt af vær" sagde hun får at få hende til at smile. Men pludselig slog lugten af vampyr hende imøde * Hmm kan det være sandt, er hun osse en vampyr * Tænkte hun kort for sig selv " Yurie må jeg spørge dig omnoget dumt?" Spurgte hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:24

"Hmm... Hvad der kan have ødelagt den her dag. Det ved jeg ikke jeg er måske bare ikke i et særlig godt humør..." Sagde Yurie imens hun gyngede lidt frem og tilbage.
"Altså vi kan godt tage hjem til dig og se en film." Sagde Yurie og begyndte at smile.
*Gad vide hvad det er Nitaki vil spørge om?* Tænkte Yurie helt nysgerrigt. "Bare fyr løs." Yurie gav Nitaki lov til at spørge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:27

" Ältså yurie er du en vam... en vampyr?" stammede hun og havde bare lyst til at starte forfra. " Der er ikke noget galt i at være vampyr, for jeg er nemlig selv en " sagde hun bare for at komme til at tale om noget.
" Og vis vi skal se en film, hvilken skal det så være?" Spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:35

"Ja jeg er en vampyr. Du er også en vampyr? Er du ik?" Sagde Yurie og smilede til Nitaki som så lidt gådesfuld ud (hvis man kan sige sådan xD) ¨
Der gik lidt tid hvor de ikke sagde noget. "Altså jeg er ligeglad med hvad vi skal se men vi kan vel bare tage hjem til dig og finde ud af det ik?" Spurgte Yurie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:41

" Jov jeg er osse en vampyr" fortalte hun og kiggede så på hende.
" Jov vi finder bare ud af hvilken film det blir" fortalte hun og sprang så af gyngen, hun gik et par skridt væk og vidste tegn til at de skulle gå denne her vej.
" Vi skal Ned i byen" fortalte hun hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:49

//Du må undskylde hvis jeg ikke skriver så meget i emnet. Jeg er ldit træt//


"Ok" sagde Yurie og hoppede af gyngen. Det blæste så gyngerne gyngede videre.
De gik ned mod byen og snakkede ikke i noget tid.
"Hvad for en film synes du vil skal se?" Spurgte Yurie. "Vi kan jo for eksempel se en gyser eller en romatisk film... Hvad er du mest til?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:58

" Hmm vis jeg skal være ærlig er det nok gyser" Fortalte hun.
" hvad med dig hvad kan du bedst lide?" spurgte hun og gav et lille grin fra sig
Nitaki kiggede lidt hen på et stort hus " Hvad synes du om det ?" spurgte hun og gav et smil på sine læber.
// Undskyld der ikke kom særlig meget tekst//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:12

//Det er helt ok. Jeg bærer over med dig hvis du også bærer over med mig ik'? xD//


"Ja jeg er nok også mest til gyser..." Sagde Yurie. "Hvis du vil kan vi jo se saw eller sådan noget i den stil." De gik videre. Yurie kiggede i den retning Nitaki kiggede i og opdagede det store hus. "Wow... Det må jeg nok sige. Bor du der?!" Spurgte Yurie begejstret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:18

// Hihi ja :3//
Nitaki så på hende " Jov Saw lyder perfekt" sagde hun og så på hende med et smil.
" Ja det er så her jeg bor" sagde hun " jeg har boet her siden mine forældre døde og jeg er glad for de er døde" fortalte hun.
Hun gik forsigtigt hen til hoved døren og låste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:42

"Ok" Sagde Yurie og fulgte efter Nitaki. De gik ind i huset og tændte lyset.
"Hvorfor er du egentlig glad for at dine forældre er døde?" Spurgte Yurie overrasket. Hun kiggede på Nitaki som ikke svarede i starten. Så kiggedé Yurie over på tv'et som de skulle se film på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 00:05

Nitaki kiggede hen på den nysgerige pige " Ja altså det er en ret lang historie, men jegkan da forklare den kort" fortalte hun. " Altså jeg var 18år det var på min fødselsdag, vi fik besøg af nogle vi kendte og ja min mor og far gik ud i køknet og snakkede med dem" Startede hun med at sige " Ja jeg vidste ikke det var vampyre min forældre snakkede med, men jeg lænede mig hen imod døren og hørte mine forældre blev enige om at jeg skulle forvandles, så jeg stak af, men de fandt mig og jeg blev forvandlet. En ting mine forældre ikke havde regnet med var at jeg kom tilbage, ja altså jeg er årsagen til mine forældre er døde" Fortalte hun hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:20

Yurie blev overrasket over at høre historien. "Jeg kan godt forstå at du blev sur på dine forældre." Sagde Yurie. "men var det fordi du ikke gad forvandles til vampyr eller... Hvad?"
"Men hvorfor slog du dem så ihjel?" Spurgte Yurie imens hun satte sig ned i sofaen foran tv'et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 04:24

" altså jeg levede et perfekt liv inden jeg blev en vampyr " sagde hun.
Hun kiggede på hende og tænkte lidt " Jeg slog dem ihjel fordi at den aftale de lavede var total uacceptabel, mod deres datter, jeg havde en kæreste og ham har jeg ikke set siden da." fortalte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:55

"Hmm... Det var da noget træls noget." Sagde Yurie til Nitaki. "Hvad hed din kæreste?"
Imens Yurie ventede på svar sad hun og tænkte. Hun tænkte ikke på noget specielt, hun tænkte bare. "Skal vi starte filmen?..." Spurgte Yurie. "Det var jo derfor vi tog hjem til dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:58

" Han hed Mikkel" Sagde hun muntert og kiggede hen på hende.
" Ehmm ja, det Saw igos?" spurgte hun og trak en lille æske ud med saw 1 til 6.
Hun lagde æsken hen på Yuries skød så hun kunne vælge en, og straks tændte hun tv,et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:26

"Ok" Sagde Yurie og smilte til Nitaki imens hun valgte en film.
"Jeg synes vi skal se Saw 1... Så kan vi jo bare se 2eren bagefter hvis det er. Ik?" Sagdee Yurie og tog Saw 1 ud af æsken. Yurie gav filmen til Nitaki og bagefter lænede hun sig godt tilbage i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:52

Nitaki startede dvd,en og satte så filmen på, hun tog fjern betjeningen der hen " Den er god" sagde hun og smilte så sødt til hende...
" Skal du have noget at drikke eller hvad?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 07:09

"Jeg har aldrig set den før såå det glæder jeg mig til" Sagde Yurie og smilte til Nitaki.
"Ja tak. Jeg vil godt have en øl... Hvis nu du har en" Svarede Yurie imens der kom reklamer fra andre film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 21:20

Nitaki kiggede lidt på hende " Men jeg løber lige ud i køknet efter en øl, ville du så være sød at starte filmen?" sagde hun og lagde fjernbetjeningen på hende skød, hun gik roligt ud af døren. Nitaki kiggede tilbage på hende mens hun gik ud i køknet, hun åbnede kølleskabet og greb fat i 2 øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:03

Yurie kiggede på fjernbetjeningen og ledte efter 'play'-knappen. "Der var den" sagde Yurie og trykkede på den imens hun pegede fjernbetjeningen hen mod tv'et. "Filmen starter nu!" Råbte Yurie til Nitaki som var ude i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På legepladsen en sen aften //Nitaki// Empty
IndlægEmne: Sv: På legepladsen en sen aften //Nitaki//   På legepladsen en sen aften //Nitaki// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På legepladsen en sen aften //Nitaki//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En aften på legepladsen- Thyia
» Aften på legepladsen - Kimberley
» Endnu en aften på legepladsen
» ... Legepladsen ...
» Legepladsen xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: