Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:01

Sted: Ved et par butikker osv.
Omgivelser: Lidt mennesker og væsner, her og der.
Tid: Omkring 14:00
Vejr: Lidt overskyet.
____________________________________________|

Jane gik bare og hyggede sig. Hun kunne godt lide at bare... Gå, betragte andre og kigge i butiksvinduer. Hun havde lige været sammen med nogle veninder, så hun havde allerede fået købt et par ting, her og der. Alligevel var det ikke lykkeds hendes veninder at købe et par sko til hende. Hun havde stadig de slidte, lyseblå Kawasaki sko. Hun var meget ømtålelig med nye sko, de skulle være helt perfekte.

// Skulle lige spise ^^'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:06

Nitaki kom gående med et smil på læberne, hun sukkede dybt og rullede øjne af nogle piger der kom gående, de virkede virkelig snobbet så hun gik hen imod en rude med smykker og mode tøj. " Ejj bare det der smykke tilhørte mig " sagde hun for sig selv * Ja jeg har jo ikke råd til noget når det er at jeg er holdt op med at passe tanken* Tænkte hun i en kort periode.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:11

Jane stoppede op, og stirrede betaget ind af et vindue hvor der allerede stod en pige og kiggede ind. Hun stillede sig ved siden af hende, og lagde hånden imod vinduet. Den halskæde derinde, måtte hun bare eje! Den passede helt sikkert til hende. Hendes øjne funklede næsten, og hun smilede skævt. Hun havde sikkert lige penge nok.. Bare hun ikke havde brugt alle de sko på den dumme hættetrøje!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:14

* Nej jeg tror lige jeg har råd * Tænkte hun og skubbede døren op, straks tog hun fat i halssmykket og gik hen til manden inde bag disken, da hun havde lagt den på disken fandt hun lidt penge frem og lagde dem på disken " Ja det er rigeligt " sagde han og proppede dem ned i lommen. Hun tog smykket rundt om halsen og gik ud af butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:19

Jane stirrede - ja, hun kunne ikke lade være med at stirre - på pigen som kom ud, med halskæden om halsen. Hun havde købt den! Jane skyndte sig ind i butikken og op til skænken. "Har du en halskæde til, mangen til den der?" spurgte hun og så håbefuldt på ham. Han rystede bare beklageligt på hovedet. "Men jeg har et par ørering der matcher." "Dem vil jeg så gerne have." sagde hun bare og betalte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 05:22

Nitaki gik ud af butikken og kiggede ind i ruderne på både biler og butiks ruder * Ih hvor den klæder mig * Tænkte hun og smilede, straks rev hun en hår elastik op af bag lommen, hun stoppede op foran en butiks rude og straks satte hun håret op i den smarte elastik.
" Det er bare min dag i dag" sagde hun og smilede glad til de mennesker der gik forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 04:55

Jane så på pigen, halvskjult bag døren, og lagde hovedet på skrå. Det ville være barnligt at sjæle den fra hende, så derfor... derfor gjorde hun det ikke.
Hun gik over til pigen, som gik og kikkede i alle de vinduer som kunne bruges til spejl. Enten var det meget overfladisk, eller også var hun bare meget glad for sin halskæde. Det kunne sagtens være tilfældet - det sidste altså. Det var en meget lækker halskæde.
"Hejsa!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 05:02

Nitaki vendte sig om så hende lange sorte hår røg hen i hovedet på pigen, EJ et chok hun alligevel fik da hun sagde hejsa " Heej, et chok jeg fik" Sagde hun og pustede langsomt ud igen. " Ehmm hvem er du egentlig?" spurgte hun og smilte lidt.
Når ja hun var pigen der stod op af ruden som Nitaki gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 03:05

Jane rakte sin hånd frem imod hende, med det der gigantiske, ubetænksomme smil. "Mit navn er Jane Elis, hvis det skulle være til nogen gavn. Du kender mig nok ikke, men det er der ikke særlig mange der gør."
Hun stoppede sin rablende monolog, og stak hænderne i lommerne. "Det var ikke min mening at chokere dig. Det var altså ikke med vilje."
Pigen så ikke ud til at være kommet noget til, heldigvis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 04:10

Nitaki kiggede på hendes hånd og greb fat i den og trykkede lidt i den " Jane, det høre man ikke særlig tit, nå men jeg hedder Nitaki, hvad er det du har der?" spurgte hun muntert og kiggede på hendes øreringe " De er smukke" sagde hun og slap så hendes hånd med et sæt, men de matchede til hendes halskæde *Øhmm det føles som et tegn!!!* tænkte hun, men det var ikke foordi hun havde lyst til at stjæle, og det havde hun alligevel aldrig nogensinde gjordt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Empty
IndlægEmne: Sv: Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D   Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt almindelig eftermiddag - Til Nitaki :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: