Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 08:29

Sisca vendte sig mod ham, samtidigt med at hun åbnede døren på vid gab og slog ud med hånden som tegn på at han skulle gå.
Hendes blå øjne hvilede på ham og viste tydeligt at hun var irriteret over hans opførelse.
"Skal jeg hjælpe dig ud?" spurgte hun i stedet for at svare. Hendes stemme var hård og kold, venligheden var forsvundet fra hendes stemme. Hun gøs da kold luft fra opgangen kom ind gennem døren og rørte ved hendes skuldre og det nederste af hendes lange ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:12

Orlando gik hen imod hende med stille og rolige skridt.
Hans blik var rettet i hendes kolde øjne. Han havde
armene på ryggen hvor den ene hånd holdte om den
andens håndled. Da han var nået hen til døren lod han
sig selv stoppe lidt op foran hende med siden til.
Han vendte hovedet og kiggede hende stirrende i øjnene.
I et hurtigt vend, vendte han sig og holdte hendes hænder
op mod væggen.
Han skubbede hende lidt til side og lukkede døren med et
skub med benet.
Han holdte hendes arme godt presset indmod væggen, da
han var vampyr var han meget stærkere end et menneske,
og hun havde ikke en chance. Han grinede en smule håndligt
imens han sagde med drilsk stemme.
" Nå, så stærk var man heller ikke".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:23

Sisca gispede lavt da han skubbed hende op mod væggen, hun trak i sine arme for at få den fri af hans greb, men det hjalp ikke. Men så let gav hun heller ikke op.
Hun lænte sit hoved ind mod væggen, mens hun stadig forsøgte at komme fri af hans greb. "Slip mig!"sagde hun vredt, hun så på hans ansigt med et blik der kunne dræbe.
Uden at tænke over det trak hun sit knæ op og hamrede det op i hans skridt, ren refleks kunne man kalde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:25

Orlando grinede over hendes refleks, da han var død,
så døde hans nerver jo ikke på samme måde, dog
gjorde det ondt, men ikke som når man var levende.
Han grinede hånligt, og gispede lidt over knæet.
Han skubbede med hans hovede, hendes hovede til
side og kom ind til hendes hals. Han begyndte at snuste
til den og lugtede den dejlige lugt af friskt og ungt menneske.
Han kyssede hende stille op af halsen i små våde kys,
så hendes hals blev fugtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:29

Sisca skar ansigt da det ikke lod til at have nogen virkning på ham, at få et knæ op i skridtet, til gengæld kunne hun godt mærke det i sit knæ.
Da han skubbede hendes hoved til siden og begyndte at kysse hende på halsen kæmpede hun imod hans hænder som holdt hendes fast op mod væggen.
"Slip mig!" endnu engang var hendes stemme blottet for venlighed, den sydede af had og vrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:36

" Hvorfor?" Spurgte han imens han stadig havde sin
forførende stemme på. Da hun stadig kæmpede
imod tog han sin evne i brug. Hans evne gjorde at
han kunne styre folks lyst. Lyst til alt.
Og nu brugte han den til hendes lyst til ham og at
få suget sit blod. Han gjorde sin evne kraftig hvor
han plejede at at bruge den mildt i starten også
skrue mere og mere op for den. Men nu satte han
den kraftigt i gang med det samme. Og da hun var
menneske, virkede den med er brag.
Han blev ved med at kysse hende ned af halsen og
ned til krave benet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:41

Sisca bed tænderne sammen og hendes forsøg på at komme fri af hans greb blev med et svagere. Hun kunne ikke finde ud af hvorfor hun ikke længere ville kæmpe imod ham.
Hun rykkede en smule til siden i et sølde forsøg på at komme væk, da hun ikke ville væk fra ham. Hun gøs svagt da han kyssede hende ned til kravebenet, hun pressede sine øjne sammen og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:45

Orlando holdte hende fast så hun ikke kunne
komme nogle steder.
Han tog den ene hånd fat om begge hendes
hænder og lod den anden hånd glide ned af
hendes side, og ned på hendes hofte.
Han snusede godt ind i hendes hår, og nød
duften.
Hans greb om hendes hænder var anstrengt
og stærkt, han blev ved med at holde sin
evne stærk og effektiv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:50

Sisca åbnede sine øjne da han ene hånd gled ned til hendes hofte, hun vente ansigtet væk fra ham og så på hendes mors gamle vase, som efter hendes smag var hæslig med den orange farve, men det havde været hendes mors yngligs så hun havde beholdt den.
Dstod på et lille bord, men den stod for lang væk til at hun ville kunne nå den. Hun prøvede at flytte sig, men igen kunne hun ikke både på grund af ham, og så at hun ikke ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:54

Orlando tog fat om hende og bar hende ind i stuen og
lagde hende på trægulvet.
Han lagde sig over på hende og kørte sin hånd rundt
på hendes krop mens han blev ved med at kærtegne
hendes hals, da han vidste at de fleste kvinder havde
et svag punkt på halsen. Han tændte egentligt på hendes
næsten hvæssende åndedræt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:59

Sisca trak vejret en smule hurtigere end normalt, da han bar hende ind i stuen og lagde hende på gulvet. Hun vendte ansigtet væk fra ham så hun så hen langs gulvet og pressede sin mund sammen, da han begyndte at køre sin hånd rundt på hendes krop og kærtegnedede hendes hals.
Hun trak vejret gennem næsen og trak sine knæ op, samtidigt med at hun lukkede sine øjne hårdt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:01

Orlando rettede sin mund hen til hendes,
og begyndte at tirre hende med at ligge
op til et kys, men lod vær med at gå ind
i det. Han tog sin ene hånd og begyndte
åbne hendes bluse og tage den af hende.
Dog var det et problem da de lå ned, så
han tog en bare og rev den af hende, så
stoffet flænsede og faldt til siderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:06

Sisca's vejrtrækning blev hæftigere da han lagde op til et kys, hun stirrede på ham og anede ikke hvad hun skulle gøre.
Et gisp undslap hende, da han rev hendes håndklæde af hende og slog armene om sig selv for at skjule sig, eller i hvert fald hendes bryster. Hun så skræmt på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:15

Orlando tog fat i hendes hænder og svang dem over
hendes hovede igen, så der var udsyn til hendes faste
bryster. Han rykkede sig ned og kyssede hende hele
vejen ned af kravebenet, og ned til hendes bryster,
hvor hen mildt bed hende i kødet. Dog ikke så der
gik hul, men bare få røde mærker der tonede frem.
Han rykkede munden hen til hendes brystvorter, hvor
han begyndte at slikke på den, da det havde en god
virkning på kvinder, og var utroligt dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:21

Sisca trak svagt i sine hænder da han tog fat i dem igen. Hendes vejrtrækning var hurtige og dybe, da han kyssede hende ned over kravebenet og ned til hendes bryster, hun klynkede lydløst da han bed hende i kødet der, selvom det ikke gjorde så ondt igen.
Og da han begyndte at slikke på hendes brystvorter gøs hun igen, hun lagde hovedet bag over og pressede sine øjne hårt sammen endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:23

Orlando slikkede i cirkler rundt om hendes brystvorter
og gjorde dem våde med hendes spyt. Han mærkede
et lidt tid, at de var begyndt at blive stive.
Han smilede frækt for sig selv og gik så op imod hendes
mund endnu en gang, hvor han begyndte et kys som
var mildt, til start.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 10:27

Sisca vejrtrækning blev ved med at være hurtige og da han rykkede op til hendes mund hvor han plantede et kys, stivenede hun et øjeblik og åbnede sine øjne med et sæt. Hun trak igen i sine hænder for at få dem fri, mens hun prøvede at få ham af sig ved at flytte på sig under ham. Hun rystede af kulde, fra gulvet og fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 01:24

Orlando strammede sin evne endnu mere
for at få den til at fungere på hende, da
han det irreterede ham den på mystisk
ikke virkede på hende. Men man kunne
kæmpe imod hans evne, da han var øvet
og den var utrolig stærk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 01:30

Sisca pressede sine øjne sammen igen og hendes forsøg på at få ham væk blev igen svage, somom hun ikke ville have ham væk.
Hun prøvede i stedet for at få kontrol over hendes vejrtrækning, hun vendte ansigtet så hun igne så hen af gulvet, hendes blik faldt på væggen. Væggene var tykke, men hun viste at hendes sure nabo hørte den mindste lyd, hvis han nu var hjemme?
Hun åbnede munden og satte i et skrig, med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:08

Orlando tog sin mund hurtigt op foran hendes
mund så skriget blev lukket inde. Han hvæssede
mørkt og blottede sine tænder.
Han stak sine tænder ned i hendes hals så blodet
begyndte at trille stille ned af hendes hud, og ned
til hendes kraveben.
Imens holdte hans ene arm stadig fat om begge
hendes håndled, da den anden var i gang med at
han bukser helt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:15

Sisca gispede da han kvalte hendes skrig og hun hørte hans hvæssen.
Men hun skrig igen da hans tænder gik ned i hendes hals, denne gang var skriget ikke et forsøg på at få hjælp, men fordi smerte forskrækkede hende.
Hun kunne mærke sit eget blod da det løb ned til hendes kraveben og endnu engang forsøgte hun at flytte sig under ham, men hun kunne ikke engang få sine hænder fri af hans greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:23

Orlando sugede stille til af hendes menneskeblod, og
stønnede lidt ved smagen da det egentlig smagte godt
nok. Hendes kropsduft var også god, og det tænkte Orlando
også meget på, da han havde en meget stor smag for
dufte.
Han tog sine underbukser en smule ned og kørte sin
anden hånd ned til hendes underliv, hvor han begyndte
at mærke hvor hun var henne. Han kunne godt mærke
hun var en smule fugtig, dog gættede han sig til at det
nok var sved, da panikken samt adrenalinen strømmede
rundt i hendes krop, og det kunne næsten også smages
på blodet. Dog slog tanken ham også om nogle i nabolaget
kunne høre hendes skrig, men han havde låst døren, og
hvis de kom ind af døren, ville han hurtigt også få kål
på dem, samt være ude af lejeligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:26

Sisca trak i sine arme så meget hun kunne. Hun forsøgte at få ham væk fra sig ved at rykke fra side til side under ham, for at han skulle tippe af.
Hele hendes krop stivnede i under et sekundt, da han fik sin hånd ned til hendes underliv. Hun pressede munden sammen og prøvede mere ihærdigt at få ham af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:30

Orlando blev liggende på hende, da han
mærkede hende gøre modstand. Dog
fik hun ikke meget ud af det, da han var
meget stærkere end hende, på mange
måder. Han holdte hende fast og blev
ved med at massere hendes underliv,
han blev ved med det indtil han mærkede
hun var ved at blive en anelse våd.
Hendes krop reagerede jo på hans berørelser
og tændte jo også da han havde brugt
sin evne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitimeLør 20 Nov 2010, 02:34

Sisca klynkede lydløst da hun ikke kunne få ham væk fra sig og så også over at han rørte hende og tændte hende selvom hun ikke ville tændes.
Hun pressede sine øjne hårdt sammen og lagde hovedet bag over, mens hun kæmpede for ikke at komme til at stønne over hans berøringer. Hendes forsøg på at få sine hænder fri, stoppede næsten helt og blev til så ryk en gang i mellem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//   Fest? Eller gider jeg det? //Orlando// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fest? Eller gider jeg det? //Orlando//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fest! :D ( Til den dåååååmme Orlando!! :b )
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Tænk at de gider //Ezekiel//
» Selvsikker men gider ikke være alene.
» hospitaket - Orlando

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: