Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tilsneet gade//Rachelle//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:18

T 14:00
V Lyst, og koldt.
O En masse mennesker.
S Markeds pladsen.
P Vinter jakke, rød sløjfe i året, løst hår, Sorte jeans, en rød top på inden under, og en guld halskæde.
Å Vinter tiden.
D 13 December.

Kate kom med stille skridt gående hen af gaden, hun ville kigge på de boder der var op markede, måske en finde en jule gave eller to. Hun gabte kort i mens hun så rundt på mennesker, hun smilede muntert da hun så en lille familie på fire, en far en mor og to små drenge som lignede hinanden på en prik, hun kom til at tænke tilbage til den tid hun selv havde været menneske, hvor hende og hendes tveæggede tvilling havde leget så godt sammen. Hun smilede et tungt smil, hun savnede sin søster mere en nogen sinde, hun sukkede tungt og gik over mod en bod, og kiggede ned, der lå alle mulige smykker, både amuletter osv. Hun tog en amulett op som var sort men sat i en rød snor, hun stirrede lang tid på den inden hun lagde den tilbage. "Rachelle" Mumlede hun, og stirrede hen af gaden, den til sneede gade var fin men med mange forskellige fodspor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:30

Det hele var koldt. Der manglede et sted i Rachelles hjerte, hende afdøde søster Kate. I flere år havde Rachelle ledt forgæves efter hendes søster. Et flashback dukkede op i hovedet, det viste 2 børn en brunhåret og en hvid håret. De legede med kaniner, og hunde. Rachelle elskede dyr af hele sit hjerte. En lille hund gøede bag hende så flashbacket svækkede. En lille haltend ehundhevalp haltede mod hende. Rachelles hvide halstøreklæde flavrede i den kolde luft. Den peb. "Lillle stakkel" Hvisked ehun til hunden. Den var ikke et par centimeter højere end hende hånd. Rachelle uden videre tog den ned i tasken. Hunden åd af den halvspiste sandwitch og logrede med halen. Alle folk stirrede ind i boderne. Men et bestemt ansigt fangede Rachelles opmækrsomhed. Det kunne umuligt være Kate. Hun rystede på hovedte og satte sig ved en bod sammen emd dne lille hvalp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:41

Hun begyndte at bevæge sig væk fra borden, hun havde godt nok hørt en hund gø et eller andet sted. "Gid du var her!" Mumlede hun, og betragtede folk omkring sig, men da hun vendte sig om og kiggede hen mod boden så hun noget brunt hår. Hun listede stille hen og så en pige sammen med en hund, hun vidste ikke rigtig hvem pigen var men hun kunne fornemme at hun var en engle. Men efter at havde betragte pigen i noget tid gik det op for hende hvem pigen var, *Rachell men umuligt* tænkte hun og så på Rachelle med store øjne. "RACHEll!" Udbrød hun efter at chokket var fortaget, hun omfavnede sin søster i et stort, søsterligt kram. Der gik lidt tid hvor hun bare havde Rachel ind til sig, "ufatteligt men du burde jo ikke dø du var sund og rask, raskere end mig" sagde Kate og holdte Rachelle lidt ud foran sig. "Men ihh hvor er det skyndt at se dig igen, nuttet hun jeg har en kat med navn Nightwish en slem kat af og til men venlig sindet som jeg er." Sagde Kate og smilede til sin søster, hun kunne snakke om alt med sin søster, og hun var virkelig glad for endelig at have sin tveæggede tvillinge søster hos sig igen. Kates smil voksede sig større, og omfavnede sin kære søster en gang til, hun satte sig på hug ned ved siden af sin søster og så på hende, "har du et sted at bo?!" Spurgte hun til sidst hende om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:53

Rachelle blev forskrækket da hendes navn blev råbt op *Så var dte ikke umuligt* "KATIE!" Råbte hun forfjamsket. Hun smilede ned til hunden. Hun kaldte den Lilly efter hendes forrige hund som fik da hun døde - På hendes fødselsdga. "Impossibel!" Peb Rachelle og krammede hende igen. Hun overvjede om at bo i en rodden lejlighed var et hus "Æhmm.....Hvis du mener en rodden lejlighed men rotter og mus over det hele så ja" Fremtvang hun. Hun havde ikke set Kate siden den 21. December. Sorgen var dsv. stor, da hun døde. 3 dage før deres fødselsdag. Det var en stort hul der kom i hjertet. Episodne fløj i hendes hoved. Et hårdt flashback kom frem:
Jeg skulle til at åbne min 2. gave. Mne pludselig sprang ruden fra den varme sal. En tyv kom igennem vores hus med pistol og det hele. Jge tænkte: Nu er det min tur til at dø Mine forældre stirrede bange på mig og det gjorder resten af min familie også. Mine forældre tog dte som forkert, men jeg som rigtigt. Jge løb mod glas døren og smækkede den i. Så var det ansigt til ansigt med tyvene I rører ikke mine forældre! Snerrede jeg dengang. Og før jeg vidste af det røg der 5 skud i mig, og et dolk slag i maven. Mine forældre stirrede rældselslagen på det halvdøde menneske. Vejrtrækningerne blev svære, de stjal mor juveler & diamanter og løb. Jeg vågnede på hospitalet, jeg snakkede med min familie og kort tid efter sagde lægen at mine dage var talte. Jeg blev sat i bedøvlses tilstand. Og derefter døde jeg Tankerne forsvandt så hurtigt som de var kommet dte hele flimrede for Rachelle,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:59

"En rodedet hus går da ikke, flyt med hjem til mig og Nightwish!" Sagde Kate og smilede muntert til Rachell, hun havde sådan savnet sin søster mere end nogen anden. Efter hendes egen død havde hun mødt en engle som havde taget sig af hende, lært hende de ting om engler som der var, men efetr noget tid havde Kate taget afsted for at være kommet videre, ud af sorgen over sin familie. Kate betragtede sin søster med et smil, det var sådan dejligt at se sin egen søster igen, 'Silverstone familien' havde været der i mange år. "To Silverstons samlet igen, hvor skyndt!" Sagde Kate og smilede et større smil til sin søster.

Hun kørte en stille hånd igennem sit hår, mon Rachell ville stille et spørgsmål om hendes død? I så fald ville hun ikke svare på det. For hun ville for alt i verden ikke tænke tilbage på den da, "hvorn går det så lille søs, jeg blev jo stadig født førts!" Sagde hun og gav Rachell et stort kram igen.

//Mit krea var i bund der-_-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:05

Pludselig ringede Rachelles mobil. Hun satte et 'Et øjeblik tegn' op i luften. "Hallo?" Rachelles lyttede opmækrsomt i telefonen det var en ejendomsmaler. Hun havde kigget på en 4 værlses hus. "Aha" Mumlede hun. Mandne sagde noget i telefonen. Rachelle nikkede "Mange tak!" Hvinede Rachelle. "Jeg fik et 4 værelses hus, og ved du hvad! Jeg TVINGER dig til at flytte ind!" Smilede hun til Katie. Huset var nærmest et palæ, 4 værelser. 1 dyrerum (Dobbel så stort som de 2 soveværleser til sammen) 2 kontorer. Den daglig stue, et stort køkken- Vinter have. Og indendørs swimming pool. "Og det bedste er hvis du sælger dit hus kan vi betale huset sammen. Jge vil også spare rop til et børnehjem, men huste og dig altså først" strålede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:10

"Wow nice nok søs og ja vil skam gerne flytte ind hos dig, men Nightwish bliver ikke så glad for det, men hun vænenr sig nok til det!" Sagde Kate Med et smil. "For jeg så et stort værelse større end det vi havde da vi var små? Og tja gad vide om næh det er vist umuligt at være skytsengle over for en anden engel" Mumlede Kate hen for sig selv og så på sin søster, "så skal vi da have en egendomæler til at se på min lejlighed selv om den var fin nok til mig og Nightwish" sagde Kate og kiggede på Rachell, "når må man så se dit nye hus er spændt på at se det" tilføjede hun og smilede stort.

//Sorry kreativilitetn er smuttet fra mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:20

//Det skal du ikke være ked af!//
Rachelle satte det ene øje på klem. "Vi kan se på huset i nu, Den ligger lige nede af gaden" sagde hun og pegede. Huste var stort "Det kan du bide spids på!" Smiled ehun, rachelle forstilelde sig at bo emd sin søster. Et sted for 3 katte, en harmløs lille hund. Sødt. Pludselig kom der en dreng gående fra hjørnet "Jakob Marshal!" Hvæsede Rachelle. Jakob havde gået i Katue & Rachelles klasse da de var små. Han tog som regel Rachelles ting men var bare prop forelskede i Katie. Jakob vente ansigtet her. Katie var vidst ikke særlig meget for ham så meget hun kan huske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:24

Kate vidste ikke rigtig hvem drengen var, og hvis hun gjorde så ville hun ikke kunne huske det. Hun kunne ikke huske ret meget efter at hun døde. Hun tvang sig selv til at smile et venligt smil, "når men skal vi komme afsted søs?!" Spurgte hun Rachell om, og stirrede på hende. Hun var allerede så småt begyndt at glæde sig til at se huset, og hun håbede hun ville få en god stor ordentligt værelse. Hun smilede et muntert smil til Rachell, men hun værdige ikke drengen så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:36

"Kom min bil pakere der over!" Sagde hun og pegede. En flot Porshe holdte der ovre. Hun løb mod bilen med Katie i hælene hun hoppede ind i bilen og venetde på katie, hun ville komme så hurtigt afsted som muligt. Hun ville ikke møde Jakob Marshall. Da Katie var hoppet ind og havde fået selle på kørte de langs vejen og neåde dte store hus. Murstene var hvide, Poolen var dækekde så snenne ikke kunne trænge ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeSøn 28 Nov 2010, 00:03

"Flot!" Mumlede Kate da bilen standsede og de kunne se det store hus, hun elskede store huse men inders inde fordi hun nu skulle til at bo sammen med sin søster igen. Hun tog seelen af og steg ud af bilen, i lidt tid stod hun og betragtede huset med et smil. Det var langsomt begyndt at sne, men sneen begyndte at tage mere til.

//Oog Sorry men kunne ikke finde på noget -_-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 03:35

Catherina smilede. "De tidligere ejer har ladet en masse ting ligge til os, Men det følger heldigvis ikke med i prisen. " Forklarede Cath. Cath så på huset og opdagede langsomt at en rude var smadret "+ Lige at få rettet ruden" Rettede hun kejtet. Catherina smilede til Kate. I flere års søgen fandt hun endelig den manglende brik i hendes puzzelspil. Catherina døede på hendes og kate fødselsdag, Og kate før...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 05:05

"Dejligt så slipper vi da selv for at købe nyere og fine møbler til huset!"
Sagde Kate og smilede muntert tilbage til sin elskede tvillinge søster,
Hun gav sin søster et kram til, og betragtede huset med store dejligt glade øjne.
Hun smilede stadig muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 05:51

Catherina nikkede - Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun stak hænderne i lommen og vippede frem og tilbage. Hun pusted eud for hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle eller gøre. Pludselig røg en sang ind i hendes hoved *Vi går frem, Og toæbage - Fra side til side - Lad mig se dig gå også ned...* Hun nynnede lidt nervøst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 06:07

"Skal vi så se huset eller hva' søs?!" Spurgte Kate hendes søster om med et smil, og stirrede på hende. Hun lyttede roligt til den nynnen der kom fra hendes søster, en melodi hun dog aldrig havde hørt før, men måske havde hun og dog alligevel den sagde hende ikke specielt ret meget. Hun betragtede sin søster i mens hun lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 06:20

"Why not?" Sagde hun. Hun tog en nøgle frem og åbnede - da de kom ind fulgte en fantastisk stue hendes blik. Hun skulle til at tabe Hove dog hale "Jeg husker ikke det var så smukt!" Smilede hun stort. Catherina hang sit tøj på en hang og vandrede rundt i huset 5 etagers højde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 06:36

"Nydeligt" sagde hun efter at have hang sin jakke på en krog. Hun gik roligt med Cat i mens hun betragtede de fantasktisk der var i huset, hun smilede muntert og et dejlig venlig sindet smil. Hun elskede at komme nye steder, selv at møde nye racer og meget mere. "Har du julepynt? Eller skal vi have købt noget så vi kan få pyntet flot op til jul?!" Spurgte hun hendes dejlige søster om, "og hvis vi flytter ind i dag, skal vi da lige have hentet mine ting først, for jeg er en som ikke kan leve uden mine ting." Sagde hun og tænkte over det hun havde sagt 'leve uden mine ting' det havde lydt mærkeligt i hendes øre, men det kom nogle ting jo til. Hun smilede stadig sit velkendte venlige smil til Cat i mens hun kørte en hånd igennem sit hvide hår, hun strømmede den røde søjfe i sit hår "Tja jeg er jo pyntet til jul, mit hvide hår som sne, og min røde sløjfe som en rød jule sløjfe til pynt" grinede hun med et stort smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 06:43

Cat trak på skulderen, "har ikke holdt jul i 100 år - Ikke siden jeg døde. Jeg kunne ikke klare at holde jul og fødslesdag alene" Sukkede hun. Cat tog sin jakke på igen og var parat til at gå ud og købe Julepynt. det slog hende at hun ikke havde sin pung. Pludselig bjæffede det "Undskyld Doggies!" Råbte hun mod en dør. cat åbnede døren til et køkken og 6-7 hund ekom ud af døren ifølge emd 3 katte "De 3 katte her er: Bella, Jenny & Eva. og hunde hdder: Misty, Stella, Sierra, Meena, Darrel & Jacob" Smiled ehun. Hun fandt in pung. "De skal ud at gå tur hunde, Vil du hjælpe.?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 06:49

"Wow mange dyr mon Nightwish ville kunne enes med dem? Hun er lidt af en enspænder!" Sagde Kate og stirrede på alle hundene og kattene. "Hvorfor ikke er det kun hundene der skal luftes og kattene kan selvfølgelig selv lufte sig selv ikke?" Sagde hun og begyndte at tage sin jakke, på. Hun havde en smule svært ved at få lynlåsen op" forbanede lynlås!" Banede hun højlydt. "Sorry hvis jeg banner søs men jeg banner ved sådan nogle situationer fx når ens lynlås ikke gider at op" sagde Kate men hun fik dog til sidst sin lyn lås op. Og vendte sig mod Catherina, eller Cat som hun ville begynde at kalde hende, "og jeg har noget julepynt men det er mest til et juletræ så det kunne vi også smutte hjem til min lejlighed og hente pyntet" spurgte hun sin søster om og fik på et tidspunkt øjenkontakt med hende, Hun blev lidt trist da hun hørte at Cat ikke havde holdt jul så lang ti, selv om Kate var død en tidelig død, så havde hun alligevel fejret juleaften og deres fødselsdag selv om Cat aldrig havde været til stede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tilsneet gade//Rachelle// Empty
IndlægEmne: Sv: En tilsneet gade//Rachelle//   En tilsneet gade//Rachelle// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tilsneet gade//Rachelle//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille gade..
» En overfyldt gade - Al
» Nattens gåde//Try//
» Jagt på åben gade

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: