Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stilhed..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:06

Hun smilte, og prikkede ham på næsen.
"Du skulle bare vide"smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:16

Yo lo lidt og nikkede "det tror jeg ikke går at jeg får at vide" hviskede han og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:18

Hun smilte lidt over det.
"Se nu blev jeg jo bange igen"sagde hun og så på ham, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:29

Yo brummede lidt "piger er bedst når de er bange" drillede han og kyssede hende på kinden igen inden han brummede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:34

Hun smilte til ham, "Nå er vi det"smilte hun, og så på ham.
Hendes dybe grønne øjne så på ham, men så ned, da hun blev lidt små forlegen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:45

han nikkede og lo lidt og kyssede hende på kinden igen uden at vide hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:47

Hun så på ham.
Hun rejste sig, men lod sin taske ligge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:56

Yo så efter hende og lag sit hovede på skrå "er du sur ?" spurgte han så blidt om han kunne selv om det var svært han tvang næsten sig selv til at snakke blidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 06:58

Hun så på ham med et smil, "Nej"sagde hun kort.
"Jeg gav bare ik sidde mere"sagde hun og syntes selv det lød lidt dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:14

Yo så på hende og nikkede "okay så vil jeg heller ikke" sagde han og rejste sig op han så sig omkring inden han så på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 21:56

Fie smilte til ham, "Noget du vil lave?"spurgte hun stille, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 05:55

han tænkte sig om og rystede på hovedet "ikke rigtigt" mumlede han og gik hen og kyssede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 05:59

Hun grinte lidt, og så på ham.
"Det tror jeg k på"sagde hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:23

Yo lag sit hovede på skrå og smilte til hende "hvad mener du ?" spurgte han om lidt efter og begynde at gå rundt om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:26

Hun smilte skævt til ham.
Hun gik hen foran ham, og kyssede ham på kinden, "Ik noget"smilte hun hemmeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:32

Yo så på hende og smilte "det kan være farlig det der" hviskede han og lag sine arme om livet på hende mens han så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:34

Hun smilte, "Hvad skal jeg frygte?"spurgte hun stille, og kyssede ham igen på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:38

Yo gik så tæt på hende som han kunne "lille vampyr" hviskede han for en gang skyld sødt uden at tvinge sig selv til det han rørte stille hendes læber med sine mens han så hende ind i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:41

Hun smilte til ham, "Store Dæmon"sagde hun stille, og så ham også i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:43

Yo lo lidt han kyssede hende en enkel gang "stor og farlig" hviskede han og lo lidt mere han slap hende og hoppede op på en gren i et træ og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:46

Hun smilte og så op på ham.
"Meget farlig var"sagde hun stille, og sprang op i træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:52

Yo rystede på hovedet og hoppede hen til hende han puffede hende blidt op af træet "nej men kan jo ikke tage din sjæl" hviskede han til hende og strøj et finger over hendes kindben "jeg vil helst ikke dø" drillede han og lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:54

Hun smilte til ham, "Jeg har ingen sjæl og vil aldrig få det igen"sagde hun og smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:58

Yo lo og rystede på hovedet "du har en sjæl men den er død, og jeg dør hvis jeg prøver at tage den" hviskede han og så op og ned af hende han rykkede lidt tætter på hende "hvis du var et menneske så ville jeg ikke kunne modstå ikke at tage den" hviskede han ind i hendes øre for at vise at han var taknemlig for at hun ikke var et menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 07:04

Hun smilte til ham.
"Tror du virkelig du gad tage min sjøl?"spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stilhed.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed..   stilhed.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stilhed..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Stilhed, Fuldkommen stilhed.
» skovens stilhed
» stilhed over alt...
» Stilhed..
» Stilhed i stormen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: