Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kommer der aldrig til at ske noget vildt??

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:53

han rystede på hovedet "jeg klare mig" sagde han blidt og så på hende og smilte "jeg skal nok prøve at lade være at tænke på dem" hviskede han og smilte så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:57

Rachel nikkede og smilte svagt
"Okay, men du siger til hvis det bliver for meget" sagde hun og smilte blidt og holdte sine hænder på hans skuldre og så kort rundt omkring sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 07:59

Yo hev hende helt hen til sig mens han duftede til hende "det skal nok gå så længe de holder sig væk fra mig" hviskede han og så bare på hende mens han dansede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:03

Rachel smilte svagt og lænede sig lidt op af ham imens hun begyndte at danse igen
"Hvorfor kan du endelig ikke lide mennesker?" spurgte hun nysgerrigt og kørte en hånd gennem håret imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:08

Yo så ned på hende og smilte "jeg kan sådan set ikke lide de fleste, men menneskerne er bare noget der skal dø" hviskede han ind i hendes øre mens han brummede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:10

Rachel smilte svagt og så tænkende på ham
"Vil det så glæde dig hvis jeg sagde at jeg ca. dræber 2-3 mennesker om ugen" hviskede hun imod hans ansigt og så ham kort i øjnene og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:13

Yo smilte ondt ned til hende "lækkert" hviskede han og kyssede hende på kinden inden han dansede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:16

Rachel kunne ikke lade være med at grine svagt igen og smilte svagt igen
"Det er det nemlig" hviskede hun og blinkede kort til ham, hun dansede tæt på ham igen, men alligevel så han kunne skubbe hende væk hvis han ikke brød sig om det og hun kørte en hånd gennem håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:25

"mennesker er ikke nået" hviskede han til hende mens han dansede vider de andre mennesker dansede vider og et par dansede lidt ind i Yo han fjernede sine arme fra hende og puffede alt hvad han kunne til dem "hvad fanden har i gang i" brummede han til dem damen blev bange og løb væk mens manden lå nede på gulvet og så op på Yo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:28

Rachel skyndte sig at hive Yo lidt væk fra manden og vendte hans ansigt imod hende
"Så rolig nu, vi skal jo nødig have at du bliver smidt ud fra clubben på grund af ballade" sagde hun stille, hun tøvede lidt, men lænte sig roligt op og kyssede ham blidt på kinden og smilte derefter svagt til ham

//Øv skal logge, men vi skrives ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 08:32

Yo så på hende og brummede stadig lidt han nikkede stille "kan prøve" hviskede han og så på manden han gik et skridt hen imod ham og brummede højt det fik manden til at skynde sig op og løbe væk Yo så efter ham inden han så på hende igen "heller ikke smart at dræbe ham her" hviskede han til hende han tog fat rundt om livet på hende for at slappe af igen selv om det tog ham langtid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Nov 2009, 21:06

Rachel tænkte kort og nikkede
Hun kunne godt mærke at han havde svært ved at slappe af, hun satte hænderne på hans bryst og smilte svagt til ham, hun tøvede lidt igen og bed sig derfor i læben, men lænede sig op igen og kyssede ham på kinden for at hjælpe ham med at slappe af og kyssede ham ned til hagen og lænede sig ned igen, " har du fået det bedre?" spurgte hun roligt og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 05:52

han så på hende og nikkede "lidt bedre" hviskede han mens han stadig holde øje med de andre han viste at hvis en anden menneske rørte ham nu så ville han flyve på personen selv om det ikke ville være det bedste her og nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 05:56

Rachel bed sig i læben og tænkte kort
"Er du sikker på at vi ikke bare skal gå et andet sted hen?" spurgte hun ham roligt og nussede ham lidt på kinden med den ene hånd imens den anden lå på hans bryst og hun smilte svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:02

Yo smilte lidt til hende "hvis du vil se mig flippe ud så kan vi godt blive" hviskede han ind i hendes øre inden han så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:04

Rachel smilte svagt og bed sig tænkende i læben
"Hvordan flippe ud?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:21

Yo smilte ondt til hende "det vil du nok ikke helst vide" hviskede han og tog hendes hånd og skubbede menneskerne væk som stod i vejen så de fald ned på gulvet men Yo var ligeglad selv om de råbte alt muligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:26

Rachel så kort på deres hænder og tænkte lidt
"Hvor vil du hen?" spurgte hun nysgerrigt, men fulgte ellers bare med ham og så kort på de mennesker som råbte efter Yo og det irreterede hende faktisk lidt at høre på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:30

Yo smilte bare ondt mens han så ned og gik vider "gå hjem og græd" mumlede han til alle menneskerne "ville jeg gøre hvis jeg var jer" mumlede han og lo ondt han gik stille hen til det bord de havde siddet ved der sad et par og kyssede han brummede bare til dem som fik dem til at fjerne sig han slap hendes hånd og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:36

Rachel grinte lidt af det han sagde til menneskerne og tænkte kort
Da de nåede hen til bordet og Yo havde fået paret til at fjerne sig, så hun kort efter dem og tænkte lidt igen, hun så kort på Yo før hun satte sig på den anden side og smilte svagt til ham, " dæmoner brummer åbenbart, men vampyrer hvæser" sagde hun og smilte svagt igen og så derefter ud på menneskerne og folede sine hænder på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:40

Yo lag sit hovede på skrå "ved jeg intet om jeg gider bare ikke tale så brummer jeg eller gør jeg også nogle gange når jeg taler" hviskede han til hende og så efter paret "ad" mumlede han inden han så hen på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:42

Rachel smilte svagt og så tilbage på ham
Hendes hænder lå stadig folet sammen på bordet og hun tænkte kort, " hvorfor siger du ad, de er jo bare forelskede, det skal man da have lov til at være" sagde hun og smilte svagt igen, imens hun lænede sig tilbage i stolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:48

Yo så på hende og lo lidt "kærlighed" mumlede han og så over på menneskerne "det er ikke det, de er mennesker, mad" hviskede han til hende mens han vende blikket tilbage på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:50

Rachel smilte svagt og nikkede så derefter tænkende
" De fleste mennesker er mad, men nogle kan man da bare lege lidt med" hviskede hun og smilte svagt igen, men også lidt ondt og så kort ud på menneskerne igen, før hendes blik kom på Yo igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 06:54

Yo rystede på hovedet "det kan jeg ikke, de er mad eller hvad man kalder det og intet andet" fortalte han og så ud på menneskerne mens han brummede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kommer der aldrig til at ske noget vildt??   Kommer der aldrig til at ske noget vildt?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kommer der aldrig til at ske noget vildt??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Det kommer nærmere. //Alec//
» Eventyr her kommer jeg..(camille)
» Hvorfor kommer der ingen?
» ting kommer og går (seidy-privat)
» Overraskelser kommer når du mindst ved det - Davy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: