Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jeg venter på dig, pigebarn! //Saga//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg venter på dig, pigebarn! //Saga// Empty
IndlægEmne: Jeg venter på dig, pigebarn! //Saga//   Jeg venter på dig, pigebarn! //Saga// Icon_minitimeOns 01 Dec 2010, 09:17

Dato: 1. December
Dag: Onsdag
Tid: 23:30
Sted: Kirken
Omgivelser: Kirke-ting og ellers tomt

Vinden hylede uden for kirkens tykke mure, og trængte ind gemmen små sprækker hist g her, i det prægtige bygningsværk. Sneen lå i tykke driver op ad enhver lodret flade, udenfor. Den søde lugt af piperøg havde bredt sig i det rummelige skib. En gammel mand, der tydeligvis også var kilden til røgen, sad på en af bænkene allerlængst bagud, længst væk fra alteret. Han var i god stand, og de store hænder med de tykke fingre var foldede hen over den ikke så lille vom. Han lignede lidt en der lige havde fortæret et stort måltid, og nu havde sat sig i kirken for at slå mave. Det var dog egentlig ikke hvad han lavede. Faktisk så ventede han. Han havde virklet et baige tørklæde om halsen, som værn mod kulden, og var iført en lang, mørk frakke, og et par lyst brune bukser. Under frakken, der stod let åben, havde han en hvid skjorte inden under en rødbrun strikvest.
Det forholdsvis lange hår sad som altid lidt hulter til bulter, uden nogen egentlig orden. Han havde aldrig gidet at bruge tid på sit hår. Det var sådan noget kvinder skulle gøre. Men de skulle tilgengæld også gøre, og de skulle gøre det ordenligt. Der var ikke noget værre end en kvinde der ikke tog ordenligt vare på sig selv, og sjuskede med sit udseende. Alistair havde altid været en kvindernes mand, og ville nok blive ved med at være det til den dag han slet ikke var mere. Og der var forhåbentlig længe til endnu. Han sukkede let, og trak et lille gyldent lommeur op af inderlommen på frakken, før han rystede på hovedet. Hun burde have været der nu...
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg venter på dig, pigebarn! //Saga//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: