Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rose In The Forest!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 01:33

Rose trak sit hoved væk fra vampyrens finger og ville ikke have at hun rørte hende. Hun følte sig så vred at hun kunne slå en eller anden, men tvang sig selv til at lade vær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 01:36

Rachel smilte svagt, men det forsvandt hurtigt igen
"Du skal bare være glad for at jeg lod dig leve" sagde hun roligt og så tænkende på englen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 01:37

"Jeg skal squ ikke være glad overfor noget lige nu!" snerrede hun og så vredt på vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 02:30

Rachel smilte svagt og himlede med øjnene
"Lad dog være med at være sådan en lyseslukker, jeg bliver sikkert ikke den sidste som kommer til at sætte tænderne i dig" sagde hun og smilte svagt men lumsk igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rose In The Forest! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Rose In The Forest!   Rose In The Forest! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rose In The Forest!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Rose In The Forest!
» Rose In The Forest!
» forest..
» Alone in the Forest
» Angel in the forest!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: