Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Just herself.... - Bæveren Jayden! xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 10:45

Sted. Van Martes Park, ved et pariserhjul
Omkring. Mennesker i alle aldre
Tid. 18.32
Vejr. Er begyndt så småt at sne og er ret mørkt
Dag+dato. IRL
Påklædning. https://2img.net/h/oi56.tinypic.com/21mc5sx.jpg

Rose stod op ad en bygning og så op på det store pariserhjul som blev ved med at køre rundt og rundt med de mange mennesker, og kunne ikke lade vær med at smile over dem. De hygger sig, og ved ikke hvad der foregår lige under næsen på dem. De lever jo i en falsk lykkelig verden. Et sted inde i Rose, ville hun egentlig oss gerne være en del af den verden, men vidste at hun aldrig kunne være det, og aldrig havde det.
Et lille suk undslap hendes læber, og hun så egentlig ingen grund til at stå lige dér, men ville dog heller ikke gå hjem i sin lejlighed og sidde og glo som hun næsten altid gjorde. Hun havde brug for at komme lidt ud, og hun vidste at hun godt kunne klare at være sammen med mennesker nu, da hendes øjne ikke var helt mørke længere. De var deres normale isblå farve, og Rose lignede egentlig sig selv når at man så væk fra den blege hud. Ellers så var hun egentlig sig selv....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 06:03

Jayden skodede sin smøg mod en forlystelse, og fortsatte ned af gaden. Han gabte højlydt selvom klokken ikke var mere end hals syv, men som ung dæmon var vel altid på farten? Han fandt en ny smøg, og så kort op på de forskellige forlystelser, det var jo temmelig koldt, men det holdt åbenbart ikke andre mennesker fra at komme i parken.
Han tog et sug af den nye smøg og pustede langsomt ud, og så sig lidt omkring til han fik øje på noget henne ved pariserhjulet. Han kunne ikke lade være med at smile lidt, og sneg sig langsomt ind på hende i skyggerne. Han stoppede langsomt op lige omkring hjørnet, hun stod lige præcis så han kunne nå..
Han prikkede hende i siden, og trak hurtigt sin hånd til sig med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 11:00

Rose havde langsomt kunne mærke noget andet end mennesker og rynkede panden da hun ikke forstod det da hun ikke kunne SE andet end mennesker. Hun sprang forskrækket op da hun blev prikket i siden og så hurtigt over på skyggerne hvorpå hun havde fornemmet nogen, og havde underlæben til at gå over så hun så ud til at skulle til at græde og lavede et lille krigerisk råb, som egentlig lød lidt ynkeligt, og sprang hurtigt frem for at få fat på vedkommende som havde prikket til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 11:33

//revench for calling me a beaver! xD//

Jayden grinede stille ved hendes lidt hysteriske reaktion, og greb om hendes håndled da hun pludselig kom springene med sit.. krigs..hyl, eller noget, det lød ikke helt som et krigshyl. Han grinede lidt og så på hende med mærke øjne "Jamen dog.. hej engel!" mumlede han drillende, og snurrede hende en enkelt gang rundt og slap så hendes håndled. Han kunne ikke helt forestille sig at engle kunne blive sure.. men det kunne de åbenbart. Han smilede skævt til den lille krigeriske blåhårede.. pige, og grinede så lidt igen,.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 11:36

// But that's what you are!! xD //

Rose så op på fyren som hun havde angrebet og smilte skævt og drillende "Pas du nu bare på.." mumlede hun drillende og lavede et lille forskrækket hyl da hun blev snurret rundt og blev svagt rundtosset. Hendes blik gik langsomt rundt og stoppede op på fyren og lagde sine arme over kors "Du er duum.." mumlede hun som om at det ikke var fair og tog sig ikke særlig meget af at hun blev kaldt for 'engel', da hun jo var så vant til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:07

//altså.. før var jeg en hval eller sådan noget og nu er jeg en bæver?.. så må du jo også være et eller andet xD din frø! :D//

Jayden snusede lidt, og rystede så på hovedet "Nej du er ikke nogen engel.. du dufter bare af det" sagde han så, og granskede hende med øjnene. Hun var i hvertfald ingen engel. Han smilede skævt, og prikkede hende i panden "du kan selv være dåååm" grinede han, og kløede sig lidt i nakken og så kort rundt om hjørnet for at se om der var flere agressive 'ikke-engle' Sandheden var nok at han ikke kunne finde ud af hvad hun var. "Hmm.. er det der ikke lidt koldt?" spurgte han og hentydede til hendes meget lette påklædning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:13

// Blaaah! xD Mig ikk nogen frø! xDD //

Rose så på fyren og kunne med lethed se at dette var en dæmon, som stod foran hende. Hun lagde hovedet let på skrå og vidste egentlig ikke at hun stadig duftede af engel, da det jo havde været noget tid siden at hun havde blevet forvandlet. Hmm.. Den duft blev vel bare hængende? Hun rystede på hovedet "Naaarj! Jeg er ikke dum" sagde hun og lød egentlig en smule barnlig. Hun så lidt ned af sig selv da han spurgte ind til om hun fryste, og hun vidste at han havde hentydet til hendes tøj. Hun rystede svagt på hovedet og så tilbage på dæmonens ansigt "Næææh... Ikke rigtigt..." sagde hun lavmælt og smilte skævt og kunne egentlig ikke rigtig mærke noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 05:18

//Hvis jeg nogensinde får en frø Skal den hedde Rosie, og det skal være min Rosie x'D//

Jayden så lidt på hende, og smilede og lod sine hænder glide ned i lommerne og grinede "dåååm.." drillede han smilende. Han lagde hovedet på skrå og hævede et øjenbryn "fryser du ikke?" spurgte han stille, men overvejede så lidt om hun måske var vampyr.. det kunne jo være hun havde bidt en eller anden engel og så havde lugten af engel smittet af på hende? Det lød pænt usandsynligt.. men måske, måske, måske.. Han smilede til hende og rakte sin hånd frem mod hende "Hej jeg hedder Jayden" præsenterede han sig så, og smilede muntert til hende. "Kunne man få dit navn af vide?" mumlede han drillende, og lagde hovedet på skrå til den anden side, og smilede flabet til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 10:21

// hvis jeg får en bæver ska den hedde Jayden... Og den ska være MIN Jayden, og jeg ska minde den om hvor dåååm den er.... xDD //

Rose så på dæmonen og rystede på hovedet så alt hendes hår fløj ud til siderne "Naaarj...!" peb hun stædigt og ville da ikke blive kaldt dum!
Hun sukkede lavmælt og slappede lidt af igen og så op på dæmonen og rystede, dog svagt denne gang, på hovedet "Nææh.. Ikke rigtigt.." mumlede hun og var egentlig lidt trist over at hun havde mistet disse følelser da hun var blevet forvandlet. Hendes blik havde gået lidt trist ned i jorden, men trak det hurtigt op på dæmonens hånd, som åbenbart hed Jayden, og smilte drillende "Hmm.. Det er fristende at fortælle dig det... Meeen... Jeg ved ikke rigtigt.." sagde hun lavmælt og lod sit blik gå op på Jaydens ansigt og havde et udtryk i øjnene som sagde at hun da skulle tvinges til at sige sit navn. Selvom at hun godt kunne mærke at hun kunne stole på denne dæmon, så kunne hun dog ikke lade vær med at være flabet og drillende, og gøre dette svært som overhovedet muligt for ham, da det jo var meget skægt. Måske kunne han endda finde ud af en måde at få det frem, eh? :b
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 10:59

// .__. så håber jeg den æder et træ nær dig! xD //

Jayden grinede bare af hendes piberi "jo.." sagde han roligt, og smilede skævt af hendes reaktion, det var da kun virkelig underholdene.. Han fik godt et svagt glimt af at hun måske var lidt trist, men det virkede til at det forsvandt hurtigt igen. Han trak langsomt sin hånd til sig med hævede øjenbryn "nå.. jamen jeg kan da også bare kalde dig noget selv" sagde han og smilede skævt, og så granskende på hende. "Jeg syntes du ligner en.. " sagde han tænksomt "jeg kalder dig bare blå, det er nemmere" sagdehan og smilede muntert. Han så lidt på det sjove udtryk i hendes øjne, ville hun virkelig tvinges? Det var der ellers ikke mange der tog den chance når det var en dæmon de legede med. Han syntes nu stadig Blå var et meget pænt navn.. hvis han nogensinde fik børn måtte han kalde den blå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 11:06

// Så håber jeg da at din frø er... er... frø agtig nær dig!! xDD //

Rose sukkede over hans svar til at hun var dum, men hey... Måske var hun lidt dum... Eller.. Naah, hun gjorde bare uintelligente ting. Det gjorde hende ikke dum..
Hun løftede et øjenbryn af det som han ville kalde hende "Blå?" mumlede hun spørgende og kunne se at han da ihvertfald ikke var særlig fantasifuld (:b), men det måtte han jo selv om. Hun trak på skuldrene "Fint fint.." sagde hun lavmælt og begyndte pludseligt at gå og håbede at han ville fatte et hint og gå med hende uden at hun skulle bede ham om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 01:45

//naaarj x3!//

Jayden nikkede "måske finder jeg på noget mere kreativt senere.. men jeg har ikke rigtig nogen pigenavne som jeg kan lide" mumlede han tænksomt.. Han stødte ikke særlig tit på pæne pigenavne.. alle pigenavne lød ens, og var kedelige.. Så skulle man idet mindste ud af Skandinavien, så kunne man finde mere interessante navne. Han så at hun pludselig var begyndt at gå, og skyndte sig med hende "hey hvor skal vi hen?" spurgte han, og lænede sin arm på hendes skulder. Jayden var ikke særlig gentleman-agtig, det vidste han også godt, men hvis man ikke havde nogen grund til at være det, så gad han da heller ikke spilde tiden på at være galant. Han prikkede hende i siden igen "hvaa Blå.. hvor kommer du så fra? Hvor gammel er du? HVAD er du?" spurgte han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 01:55

// Muuuh! xD //

Rose smilte skævt "Jamen, så fortæl mig når du finder ud af et eller andet" sagde hun muntert og så hurtigt op på Jayden da han kom op ved siden af hende. Hun kunne ikke lade vær med at smile over hvordan han var, og var egentlig glad for at han var en rigtig gentleman. Rose var ikke særlig glad for alle de der fine og fornemme kanter som nogle mennesker havde, og kunne godt lide at være sår'n, afslappet omkring folk. Hun trak svagt på skuldrene "Det ved jeg ikke helt..." sagde hun lavmælt og kunne ikke rigtig sige mer da hun blev prikket i siden og overfaldt af spørgsmål. Hun grinte lavmælt og så op på Jayden "Hvaaa'... Du er da en værre spørge'jørgen, eller hva?" sagde hun drillende og så langsomt frem for sig igen "Jeg kommer fra Frankrig og er... gammel..." sagde hun og ville ikke til at komme ind på HVOR gammel hun egentlig var, og håbede at han kunne tage et hint med at være 'gammel', så måtte hun jo være oppe i årene. "Behøver jeg virkelig at fortælle hvad jeg er?" spurgte hun med et skævt smil og så tilbage op på Jaydens ansigt og lagde hovedet let på skrå, mens hun gik videre og vidste ikke rigtig hvor hun skulle gå hen. Hun prøvede at undgå menneskene omkring hende og nød egentlig at have lidt selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 03:57

//Er du nu en ko eller hvad? x'D//

Jayden nikkede, det skulle han nok når han havde afsøgt sin hjerne efter pæne navne. "Dominic, eller Dominique er da meget pænt? Men det er ikke kun et pigenavn.. det er faktisk Unisex.. " mumlede han for sig selv, og lyttede da hun grinede lidt, og så på hendes blå øjne. "Ja? Men modsat spørge Jørgen så får jeg pandekager lige meget hvad.. kommer han ikke i seng uden pandekager eller sådan noget?" spurgte han langsomt og grinede lidt for sig selv, det var længe siden han havde læst den historie. "Parle vous.. et eller andet.." grinte han, han havde ikke haft fransk i skolen, han havde haft tysk og spansk, men det ville nok have været en god idé hvis han havde taget fransk istedet for tysk, da det jo egentlig lå tættere op af spansk.. "Du ser ikke særlig gammel ud" drillede han, og prikkede hende i siden igen. "Nah.. jeg kan nok godt selv finde ud af det.." sagde han og smilede skævt. Han så sig lidt om i parken, og kløede sig i nakken "kommer du her tit?" spurgte han, og håbede at det ikke lød som en eller anden dårlig score replik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 04:04

// Naarjh, jeg er da en griis! Døøøhh! xDD //

Rose trak på skuldrene "Hmm.. Det er et flot navn, eh.." mumlede hun og så op på ham og vidste ikke helt om hun egentlig kunne lide det navn. Men nu var hun jo blevet vant til Rose, så det var jo lidt svært at begynde at andre navne ville være godt til hende. Hun grinte lavmælt og nikkede "Ja, han blev smidt i seng for at spørge for meget. Pas på.. Ellers sker det jo oss for dig" sagde hun advarende og smilte skævt. Hun lavede en lille lyd som mindede mest af alt om et pib da hun blev prikket i siden igen og så op på Jayden med store øjne da det stadig ikke var fair at han prikkede til hende "Ikke særlig gammel?" spurgte hun og var vel enig i det som han sagde da hun jo lignede en på 15. Hun rystede på hovedet af hans næste spørgsmål "Ikke rigtigt. Kan ikke lide at omgås mennesker..." mumlede hun og så lidt ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 06:54

//du er nu nomineret til at være hele bondegården! xD//

"Mmm.. det kan også være vi bare holder os til Blå" drillede han. Han rynkede på næsen og rystede på hovedet "Aj, nej.. det er jeg hævet over, jeg kan få pandekager hvis jeg har lyst" grinede han, og smilede skævt. "Du vil måske give mig smæk og ligge mig i seng?" spurgte han skeptisk, og syntes det lød lettere kinky, nu da det jo ikke var lovligt at slå børn længere.. Han brummede et eller andet utydeligt, og så lidt på de store øjne da hun så på ham "nej, du får det til at lyde som om du ligner en på halvfems.." grinede han, og purrede i det blå hår. Han så lidt undrende på hende "hvis du ikke kan lide mennesker.. hvad laver du så her?" spurgte han lidt undrende, men han kunne godt se på hende at det måske gik hende lidt på.. hvorfor det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 07:19

// Jamen.. Jamen... T_T //

"Blå, er vel fint nok" sagde hun lavmælt med et skævt smil og grinede muntert ved hans kommentar omkring pandekager "Hmm.. Jeg kan da bare låse dig inde i et tårn... Så kan du da ikke få nogen pandekager" sagde hun og overvejede egentlig at gøre det da det egentlig ville være hylemorsomt. "Det er fristende.." sagde hun lavmælt og hentydede oss til at give ham smæk og kyle ham i seng. Hun grinte lavmælt og så op på ham "Du har ret.. Men så har jeg jo holdt mig godt, hvis jeg var halvfems" sagde hun og tog sig hurtigt til håret "Hey! No touchie!" peb hun og viftede hurtigt hans hænder væk og prøvede at få sit hår til at sidde sår'n nogenlunde. Hun trak på skuldrene ved hans sidste spørgsmål og vidste det egentlig ikke "Jeg ville vel ud og få noget luft.." sagde hun lavmælt og lavede en hurtig bevægelse og prikkede ham på næsen med sin pegefinger "Hey!" sagde hun højt "Hvad laver du egentlig her?" spurgte hun og ville ikke snakke mer om hvad HUN lavede i parken og ville nu snakke om hvad HAN lavede der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 07:40

//det må du finde dig i Rosie ma chicken! :'D xD//

"Siger du jeg minder dig om Rapunzel nu?!" sagde han og så ud som om han skulle dø, og trak lidt i sit hår "det er knap nok langt nok til at redde nogen fra et 20 centimeters tårn?" mumlede han lidt skeptisk selvom hans hår ikke var tyve centimeter, det var nok en del kortere. Han himlede "hvad folk ikke tænder på i disse dage" drillede han, og prikkede hende i siden igen. Ikke fordi han selv var til alt det normale.. jo selvfølgelig kunne missionæren da være hyggelig nok, men den blev kedelig i længden. Han grinede over hendes flip da han rørte ved hendes hår, og smilede skævt "nånå.. så det må man heller ikke nu" mumlede han og forsøgte at lyde forarget. "Det er da et spøjst sted at trække luft hvis man er menneskesky" sagde han demonstrativt som om det absolut skulle diskuteres. Han stirrede sig skiløjet på sin næse da hun prikkede til den "hey selv.." sagde han og smilede charmerende, og grinede derefter lidt af det. "Jeg går tur.." sagde han bare. Det var ikke helt rigtigt, han skulle have noget at spise og havde været i nærheden af parken..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 08:39

// Naaarj! xD //

Rose kunne ikke lade vær med at grine over det som han sagde "Ja! Det er lige hvad jeg siger!" sagde hun muntert og gav ham et lidt hårdt klap lige i midten af panden og grinte lavmælt og trak på skuldrene "Jaaa, det er noget værre noget nu til dags" sagde hun lavmælt og proppede sine hænder ned i lommerne og så sig omkring. "Næææh! Mit hår er bare nul røre!" sagde hun og lød faktisk alvorlig selvom at man godt kunne se igennem masken og trak derefter på skuldrene "Jeg ved det ikke. Jeg kan bare ikke lide at være alene, og ville vel bare være lidt sammen med.. nogen.." mumlede hun og smilte af det som hun sagde da det havde lydt bedre inde i hendes hoved. Hun grinte lavmælt og så tilbage på Jayden og lagde hovedet let på skrå "Går du tur?" spurgte hun og troede ikke på at han BARE gik tur, men hey, det var vel ikke hendes problem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 04:40

//JOOOOO xD øf øf, muh muh, vov vov osv. xD//

Jayden blev skiløjet igen da hun klappede ham i panden "auv.." mumlede han og så på hende og grinede lidt "ja det sys' jeg også" sagde han og rystede på hovedet af idiotien de delte. Han strakte sig lidt, og strakte sine arme op mod himlen og så kort op på den mærke himlen, og gabte før han så på hende igen. Det irriterede ham svagt at han ikke vidste hvad hun hed, men han ville ikke være den der gav sig først! Jayden kunne være temmelig barnlig og så var han konkurrence menneske så han hadede at give op. Han rakte stille op og hev et enkelt af de blå hår ud og så på det "er det egentlig rigtig blå eller farver du dig bare?" smilede han drillende, og svingede lidt med det blå hår foran hendes ansigt. Han nikkede langsomt til det hun sagde "Mm.. javel" sagde han og lod det blå hår falde ned på jorden. Han nikkede kort til det med at hun gik tur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 05:33

// NAAAAAARJH!!! xDDDD //

Rose grinte lavmælt ved Jaydens ansigt da hun klappede ham på panden, og rystede på hovedet af deres dumheder. Hun betragtede ham mens de gik og betragtede hans bevægelser og lagde hovedet let på skrå. "Auv!" peb hun da han trak en af hendes hår ud og tog sig til det sted hvor det havde siddet, og så op på ham "Hvad skulle det til for?" spurgte hun og skød underlæben frem "Det er farvet, din klump!" peb hun og så rigtig børne fornærmet ud og rettede sit ansigt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 05:55

//undskyld jeg lige hopper ind men Rose gidder du ikke svare mine pmer?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 09:22

Jayden så djævelsk på hende og smilede stort "jeg skulle da se det ordentligt.. om det var farvet du ved" sagde han og trak på skuldrende og grinede lidt af hendes fornærmede udtryk i ansigtet. Han så på hende med et skævt smil, og nikkede "det ved jeg.." sagde han og så lidt på hende da hun rettede ansigtet væk "halluuu.. kig på miiiig" grinede han, og gik om bag hende og lagde armene om hendes spinkle skuldre "eller jeg bider dig" drillede han, og svejeede let fra side til side så hun fulgte med. Han elskede at drille folk, specielt folk som Blå der reagerede fuldstændig som små piger der blev drillet, eller hevet i rottehalerne. "Jeg tror du blev drillet rigtig meget som lille med den der fornærmethed" mumlede han og purrede igen i det blå hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 09:39

"Men så... Lad vær med deeet!" peb hun og rakte tunge af hende og syntes da at han var dåååm. Hun gispede lavmælt da han gik om bag hende og havde lagt sine arme omkring hendes skuldre og truet hende med at bide. Hun tog sig af ren refleks til halsen og rystede på hovedet "Neeej da!" peb hun og ville da ikke have det.
Hun fniste lavmælt over at han svingede dem fra side til side og så over sin ene skulder og op på hans anisgt "Jeg blev da ikke drillet. Ingen turde det!" sagde hun og lavede en 'jeg er stor og stæææærk' - lyd og grinte muntert og rystede på hovedet af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Just herself.... - Bæveren Jayden! xD   Just herself.... - Bæveren Jayden! xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just herself.... - Bæveren Jayden! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: