Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ikke rigtig min stil - Ozzie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ikke rigtig min stil - Ozzie Empty
IndlægEmne: Ikke rigtig min stil - Ozzie   Ikke rigtig min stil - Ozzie Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 09:56

Dag: IRL
Dato: IRL
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club, men lige nu står James udenfor
Omgivelser: Ret mange andre
Vejr: Koldt og det sner stille og roligt
Årstid: Vinter
Påklædning: En kort læderjakke, et par sorte bukser, et nittebælte som hænger lidt ned i den ene side og han har opsat hår(ligesom på ava)

En lille gennemsigtig grå røgsky steg til vejret efter lige at være blevet pustet ud, den fordelte sig langsomt fra hinanden i luften, men også fordi at sneen ramte den meget stille. Sneen lignede ikke noget som havde tænkt at ligge sig på jorden og blive liggende, så tykt så det heller ikke ud, men snefnuggene så faktisk utrolig store ud, når man lige så ordentligt på dem. Det gjorde James lige nu, han stod op af muren og røg sig en smøg, eller han var meget langsom til at ryge den lige nu, men måske fordi han ikke rigtig havde så meget andet at tage sig til. Han snakkede ikke med nogen inde på clubben, han drikkede kun en lille smule, fordi han ikke gad være stiv i aften, som han godt nogle gange kunne finde på også var han heller ikke særlig meget i fest humør. James lod et dybt suk komme ud af ham og han bøjede ryggen lidt op af muren og dryssede lidt af asken væk fra sin smøg og tog endnu et sug fra den og vendte sit ansigt op mod himlen for at puste røgen ud igen. Han gjorde det meget langsomt, og desværre fik det ham også til at se en anelse sexet ud, og det fik nogle af pigerne som stod udenfor til at lægge mærke til ham, men James var som regel bare ligeglad. Han havde aldrig tænkt på at få et forhold, fordi han regnede heller ikke ligefrem med at det ligefrem skete. Han var aldrig blevet tændt, følt den mærkelige kildende fornemmelse i maven osv. Det synes han var noget vås, hvis han skulle komme med sin ærlige mening. Han vendte dog kort blikket imod pigerne, og de stivnede lidt da de så hans kolde og ligeglade blik. Og i et kort øjeblik blev de røde, fordi blodtørsten kort strejfede ham, men han lukkede kort øjnene og slog den tanke ud af hovedet. James vendte hovedet væk fra pigerne og åbnede øjnene igen, hans øjenfarve var kommet tilbage igen, hans normale blå øjne skinnede lidt, imens de så op på himlen med et tænkende udtryk, han tænkte faktisk lidt på at gå hjem, men da han ikke var helt færdig med at ryge endnu, så ventede han lidt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke rigtig min stil - Ozzie Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke rigtig min stil - Ozzie   Ikke rigtig min stil - Ozzie Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 11:09

Ozzie støttede hånden mod borkanten og lagde alt sin vægt der på så han kunne kravle ned af den høje stol uden at skvatte helt, han løftede blot hovedet og lod de snure lidt rundt som om han kiggede efter nogen, hvilket var umuligt for ham. Han smilte halvt til dem der helt sikkert kigegde på ham, pga af det bind han havde plantet i ansigtet, et fint sort stykke stof der var hen over hans øjne og var bundet i en stram knude i nakken så det ikke ville falde ned på dårlige tidspunkter. Han var ved at få klaus.. han måtte ud i den friske luft igen. Han begyndte at bevæge sig gennem det trængte lokale selv om det var aldeles svært med alle de mennesker, og han flere gange måtte mumle undskyld når han stødte ind i fremmed, selv om de var ret så ligeglade, da de fleste her var så fulde de slet ikke lagde mærke til hans klodsed hed. Han vaklede lidt og genoprettede balancen ved at gribe fat i en ukendt person, han mærkede dog bare hurtigt end skulder der blev flåede ud af hans greb, på en meget kold måde. Men det irreterede ham ikke han sagde bare undskyld og kom så endelig til den dør han havde længdes efter. han gik ud af døren og mærkede hvordan den kolde luft slog ham i ansigtet, det føltes utrolig ubehaligt, men han nød det alligevel. Han prøvede at danne sig et overblik over hvem der var her ude i kulden men han kunne overhovedet ikke høre nogend er bevægede sig, alle stod åbebart helt stille, og han var sikker på de så på ham.. hvis der overhovedet var nogen her ude, han gik lidt frem for sig og håbede han ikke ville gå ind i nogen det vilel være alt for pinligt, ellers så stoppede han bare op og stod lidt og bare indånede den iskolde luft der borede sig gennem hans hald og ned i lungerne.
Tilbage til toppen Go down
 
Ikke rigtig min stil - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: