Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 helligt bytte? (joee)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 08:06

Kold vinter aften
ca. klokken 23
dette foregår i domkirken og omkring domkirken

Scarlett sad på en af grav stenene og så efter et ordinært bytte..
hun var blevet træt af den almindelige kedelige menneske duft, og blod. og for en gangsskyld havde hun taget hele vejen til domkirken for at finde en lækker engel hun kunne lege lidt med.
hun bed sig svagt i underlæben, af alle de friske engle der gik ud og ind af domkirken. hun havde faktisk fået blod, men lysten til at lege med en engel var der stadigvæk..
det var en kold vind der ramte hendes kind og fik hendes hår til at falde ned over hendes skulder og bølge let.
hendes uselvandelige krystald blå øjne lyste i månens skær, mens små fugle puslede i træ-toppende for at sove.
hendes hånd gled let ned over hendes bare ben, hvorefter hun rejste sig op, og begyndte at gå rundt mellem gravene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 08:19

tøj: http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2009/04/alex-pettyfer-beastly.jpg

Joee skubbe døren op og trådte ud af krikken efter at ha været der i mange timer hvor han havde bedt samt nyt stilheden og så var han utrolig kristen fordi han var født engel, han smilede let og trådte ud af døren hvorefter han gik ned af trapperne og over mod kirkegårde, han så let op mod himlen og kørte en hånd gennem det korte blonde pjusket hår, han var en køn engel utrolig køn engel på 100 år dog lignede han kun en på de 20, han lage ikke mærk til den mystiske kvinde men gik blot roligt rundt og så på de mange gravstene imens han læste de ord der stod på dem, han smilede let og stak roligt hænderne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 08:29

hun smilede skævt, og så blodt de kænte navne af væasner hun havde slået ihjel i løbet af årene.
selv hendes egen race havde vendt sig imod hende. blodt fordi hun havde slået et par varmpyre ihjel, hvilket hun kun kunne se det rimelige i.
hun stoppede ved et navn #john reimstein# hun smilede skævt, dette var den eneste mand hun kunne betrog sig til.. dette var manden bag hendes blodtørsten..
hendes hånd gled hend over stenen mens hendes smil falmede, og en vrede, en bitterhed kom op i hende.
hun knyttede hånden og slog den ned i stenen. hvorefter hun rettede sig op og rystede svagt på hovedet.
hun lagde et lille blad på stenen og gik roligt vidre gennem de mange grave.
hendes skæve smil kom stille igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 08:48

Joee gik roligt rundt men stoppe så ved en bænk og satte sig ned på den,
han smilede let hvorefter han så op mod himlen og folede hænderne sammen hvorefter han begyndte at synge lidt af en meget smuk salme, hans sangstemme var helt ren og meget krikkeagtig,
han nød stilheden og lage ikke mærke til den kvindelige vampyr som gik rundt ved gravstene,
han sang roligt videre og lod øjne glide i imens han sang videre, han hade vampyrer de var alt for voldelige og så dræbte de folk noget han slet ikke ku tag,
han ku aldrig finde på at dræbe et menneske eller andre men en vampyr ku han godt dræbe uden at gud ville straffe ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 08:55

hun gik roligt rundt, da hun blev stopped af en klar stemme der skar igennem mørket.
en salme.. dem kendte hun alt til.. hun var ikke religiøs, men sangene havde haft en stor betydning for hende da hun var (yngre)..
hun så lidt rundt og så en ung mand sidde roligt på en bænk. hun gik tættere på ham, og en klar lugt af engel fik hende til at stoppe.. den var hæslig...
hun rystede på hovedet, han måtte kontagte hende, som engle plejede at gøre..
hendes prencipper var klare, hun ville aldrig dræbe en uden grund, dog skulle grunden ikke være helt stor. blodt en hentydning kunne få hende til at slå ihjel.
hun smilede skævt og fik øje på en gravsten, det var hendes første offer.. hendes første engle offer.
det var en ung kvinde der kom lidt for tæt på, for Scarlett's smag..
hun sadte sig på hug foran graven og tænkte..
hendes lyst hår bølgede i den blidt gennemskærende, vinter vind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 09:24

Joee stoppe sangen da han ku fornemme noget koldt og ondt som ikke hørte til her tæt ved kirken, han rejste sig op og så rundt i mørket men fik dog hurtigt øje på en kvinde som sad på hug ved en grav,
hendes hud var bleg og det var et tydeligt tegn på hun er vampyr, han sukke svagt hvorefter han rette sig helt op og gik over mod hende"hvad laver en vampyr her så tæt på domkirken "spurgt han modigt og så afvendende på hende,
han var klar til at flygte vis hun gik amok han ku også blænde hende vis det nu sku blive nødvendigt,
han sank kort en klump da han blev lidt nervøs fordi han vidste at vampyrer var stærke og sagtens ku nedlæge en engel vis de havde lyst så han sku passe på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 09:31

hun kunne mærke hvordan han kom nærmere mod hende.
han stemme var et klart tegn på at han var engel.
hun rejste sig op og vendte rig helt roligt og afslappet mod ham. og smilede kynisk til ham.
"jeg har ligeså meget ret til at være her som du... " hun så på graven og lagde et blad på gravstenen, hun havde lagt et rosenblad på hver af de grave hvori der lagde væsner hun havde slået ihjel.
hun var nok kold og kynisk, men hun havde respækt for de døde. og ærede dem hun havde slået ihjel, da de havde fået et bedre liv i enten himmelen eller hælvede.
hendes øjne var helt krystald blå, og fangede månenes skær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 09:50

Joee betragte hende let køn var hun da men han så ikke hendes skønhed men hendes indre bæst som elske blod,
han lo let"det er jeg ikke så sikker på"svarede han hvorefter han kørte en hånd gennem sit hår"i vampyrer hørere ikke til her tæt på guds hus"tilføj han og trådte et skridt nærmer dog var det nok ikke helt smart men han ville beskytte sin guds gus lige meget hvad der sku til ville han beskytte det,
hans tanker kørte rundt men han skubbe dem væk fordi han vidste at hun ku læse dem som om de blot var en del af en bog så derfor prøvede han nu på at virke stærk og måske også farlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 09:54

hun så roligt på ham og rystede stille på hovede.
"jeg befinder mig de steder jeg vil... og at vise respækt for de døde... er der indet galt i.."
hendes skæve smil og hendes klare øjne borede ind gennem hans sjæl..
¤helt afkaret.. ren... og overmodig...¤ tænkte han...
hun var slet ikke påvirket af hans lidt truende adfærd.. hun vidste at hun var langt stærkere end ham, og at hun let kunne nedlægge ham vis hun ville... men nu.. vulle hun blodt have lidt sjov ud af det..
hun trådte et skridt hen mod ham og hviskede.." pas på hvad du siger... måske er vi på guds jord.. men vi er blandt de døde..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 10:12

Joee så let på hende"hmm eller måske er der"svarede han, da hun kom,
tætter på trådte han af ren refleks et kridt bagud for ikke at komme for tæt på hende, han trak let på skulderen "jeg passer på gud hus og dette sted,
de døde skal æres og derfor skal der heller ikke rende mørke væsner rund"svarede han men tog dog endnu et skridt bagud han vidste at han sku passe på men hvad han sagde vis han altså gerne ville overleve eller undgå at blive bidt for første gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 10:19

hun så på ham og grinede lavt. "åh... søde søde lille ven...... de døde's ære er forlængst borde.... de forsvant i graven med dem..."
hun kunne se frygten i hans blik og nød det.. selvom hun aldrig havde mødt en der turdte svare igen af englene da de jo godt ved at en varmpyr kan dræbe så let som ingen ting..
hun havde ingen hæmninger, blodt blårkader over for dem der indet havde gjordt hende.
hun var i godt humør, og hunne godt lide lidt modspil inden hun skulle dræbe..
"sig mig.. der er indet mere helligt end gud vel?... hvorfor så beskytte en materiel ting, der indet har med ham at gøre...? det er vel nok at tro på ham?"..
da hun var ganske lille, var hun vokset op ved en utrolig kristen famillie.. og vidste derfor nogle ting..
hun havde aldrig overtrådt nogle af hendes prencipper...
hun betragtede ham, han var faktisk en meget køn engel... men engel det var han og det kunne indet forandre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 21:49

Joee holdt et vågen øje med hende han sku skam ikke midstehende ud af syne det ville blive hans død vis det skete, han gik enddnu et skridt bagud imens han holdt hendes blik "nej gud er det helligste, det er hans hus og derfor skal jeg beskytte det"svarede han blot"lille er jeg ikke"svarede han hurtigt ´da han aldrig fandt sig i at blive kaldt lille, han var klar til at slå sine lange hvide vinger ud vis hun kom nærmer, det var tydligt at han var bange men han ville ikke give op og det ku tydligt ses i hans øjne som sinnede klart"det er sikkert dig der g´har dræbt mange af alle de"sag han og nikke mod gravstene rundt omkring, tanken om død fik ham til at synke en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:35

hun smillede og kunne godt lide frygten i hans blik, "et par stykker af dem" svarede hun med et skævt smil, mens hun sadte sig på en af gravstenene.
det var hende der havde fået dem begravet, det samme sted for at hun kunne mindes hendes offre, hvor syrealistisk det en lyder.
hun bed sig let i underlæben og betragtede ham.. "du få en changse... men kun fordi du er hot af en engel aat være... giv mig en god grund til hvorfor jeg ikke skal slå dig ihjel" hun sagde det meget roligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:43

Joee så let rundt før han igen så på hende*det der vil jeg ikke finde mig i*tænkte han kort men smed takken væk igen for at nu at ku finde på noget at sige så han ville overleve dette møde,
han tænkte så det knagede ”du skal ikke dræbe for jeg er alt for ung og fordi jeg intet har gjort dig og som du har sagt er jeg ret hot"svarede han så og håbede virkelig på at det her var rigtigt for ellers sku han hurtigt få sine vinger frem,
han stak hænderne i lommen og vendte nervøst på et svar fra vampyren som sad overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 03:53

hun så lidt på ham... "du er vel på alder med mig..... " hun smilede skævt... *rap i replikken det kan jeg godt lide... hmmm.......... har han gjordt mig noget.... ikke rigtig... men det er nok udseendet der reder ham...*
for hende vqar det ikke altid om at dræbe, men mordskaben i det at dræbe og få folk til at tænke... "
"du er nu okay..... jeg har ikke brugt for at slå dig ihjel inu.." hun smilede skævt
hun var dog ikke helt sikker på om det var den helt rigtige beslutning... jo.. for denne gang var det... det var nok også rart at skabe lidt frygt.. osv... men det var også rart at snakke med en uden at så væsnet ihjel bagefter..
men måske var det også fordi hun ikke helt var så sulten igen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:22


Joee sukke lettet da hun sagde at hun ikke ville dræbe ham lige nu dog var han stadig på vagt da man ikke ku stole på sådan nogle blodsuger "måske"svarede han og trak let på skulderen,
han smilede let"tak det er jeg ret glad for"sag han så og trådte forsigtigt et skridt tætter på"hmm"mumlede han så og vidste ikke helt hvad han så sku sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:27

hun så på ham.. han ville sige noget.. men hvad...
"hvorfor er du så skræmt af mig... se på mig.. " hun lagde roligt benene over kors og så på ham.
vinden fangede hendes lyse hår og bar det med sig. hun tænkte lidt og så så ned i jorden.
fuglene var gået i seng og der var helt stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:50

Joee løftede øjnbryene og så undrende på hende"hvad mener du?"spurgt han og lage hovedet let på skrå, han tog den ene hånd op af lommen hvorefter han kort lavede korsets tegn foran sig dog var det ikke helt så tydeligt, han betragte hende let hun var ret køn men han ville aldrig falde for en blodsuger for han stolede aldrig helt på dem nok fordi en af dem havde dræbt hans elskede storebror en person han holdt virkelig meget af og savnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 10:41

"hvordan kan du være skræmt af mig.?.. jeg er lille og spinkel... og har ikke de største muskler... du er stor og stærk..." hun så lidt, ned... det var faktisk første gang hun havde en længere samtale med en engel, uden at dræbe englen..
hun var meget stolt af sig selv ved at kunne styre hendes frist..
hun havde selv fordomme over for engle, derfor overraskede det hende ikke at han også havde fordomme over for hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 00:48

Joee så på hende"nej måske ikke men du har vampyr styrke samt de der tænder"sag han stille og kørte en hånd gennem sit blonde hår,
han sukke let det var ikke tit han snakket med en vampyr han har faktisk meget imod dem en af dem dræbte engang hans elskede store bror,
han betragte hende let men sagde ikke rigtigt noget for hvad skal han sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 00:36

hun så på ham og begyndte så at grine..
"ej hold nu... !" hun røstede læt på hovedet. og kørte en hånd ned af sit ben..
hun betragtede ham lidt...
hvorefter hun rejste sig op og vendte ryggen til ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 02:02

Joee trak let på skuldern men så dog undrene på hende da hun vendte ryggen til ham, han sukke svagt og rette sig helt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 04:43

hun så lidt ned og tænkte så....
¤måske skulle man gøre det lidt sjovt..... ¤ hun smilede skævt for sig selv...
vendte sig rundt mod ham og så på ham... hvorefter hun gik over til han og lage et lille rødt rosenblad i hans hånd til vi ses næste gang ikk'?
hun vedte ryggen til ham og skulle til at gå...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





helligt bytte? (joee) Empty
IndlægEmne: Sv: helligt bytte? (joee)   helligt bytte? (joee) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
helligt bytte? (joee)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et nemt bytte
» Mørke Tidspunkter. (Joee)
» Kirkens stilhed (Joee)
» Hvorfor er jeg her igen? - Privat Joee.
» Stilhed. //Joee//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: