Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skovens skyggespil.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 23:26

Han rystede på hoved, "Jeg tog lidt fra Kala" sagde han og smilede svagt.
"Tja kender du ikke den skandinaviske historie om elver"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 02:32

Valencia nikkede kort og så på ham "Godt .. " Sagde hun stille og så fremad "Nej egentlig ikke" sagde hun og så på ham igen "Men jeg vil gerne høre den?"
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 11:43

Han så overrasked på hende, "jeg har faktisk ikke altid boet her men" sagde han og stoppede, "Det siges at elverne lokkede mennesker i døden med at de skulle danse sammen med den til de døde menneskerne led ikke men dansede sig selv til døden"
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 11:58

Valencia så om på ham og stoppede lidt op "De .. dansede sig selv i døde .. " bare tanken var tåbelig, det var sikkert kun mænd der hoppede på den tænkte hun og gik lidt vidre igen, hun så fremad og kunne kun skimne træerne foran dem.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 12:01

Han nikkede, der var en historie og to elskende hvor manden faldt i dansen og pigen ville reddee ham men hun var næsten ved at falde for elver kongen men lod sig ikke friste" han sukkkede lidt.
"Men det er jo kun historie" sagde hán roligt.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 12:24

Valencia smilte lidt og så om på ham "Hvem ved? .. " Sagde hun stille og så fremad igen, hun stoppede så lidt op og satte sig på den fugtige skovbund, hendes hår dryppede lidt pga, regnen og hendes tøj klistrede sig lidt til hendes krop "God jeg ikke er et menneske .. så ville jeg fryse .."
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 20:19

Han grinte lidt efter hun have sagt det, men blev stående hvor han var.
"Tja jeg nyder faktisk at havde været menneske" sagde han og smilede nu bare da grinet var stopped.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skovens skyggespil. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skovens skyggespil.   Skovens skyggespil. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skovens skyggespil.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: