Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hmm.. - Hayley

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeTirs 07 Dec 2010, 21:53

Dato: IRL
Dag: Fredag
Vejr: Der er sne, men ellers fint vejr
Omgivelser: Ingen
Tid: 12:30
Sted: Den lykkelige eng
Årstid: Vinter
Påklædning: En lang brun sweater, et par mørkegrå bukser og et par almindelige sko, han gider ikke vinter støvler

Hmm, Marcus viste ikke rigtig hvad han skulle lave lige nu, så derfor havde han bare sådan nogenlunde taget noget varmt tøj også havde han bare åbnet døren og bevæget sig udenfor, uden sådan rigtig at tænke over hvor han endelig var på vej hen, han gik bare rundt i sine egne tanker. Der var sket meget lige for tiden, gået ud af et forhold med Hayley, dog havde han lagt en seddel til hende når hun kom hjem, så hun viste hvorfor han var gået fra hende. Men det var desværre fordi han ikke havde de samme stærke følelser for hende mere som han plejede og det var han selvf ked over. Men så kunne hun jo også komme til at gøre hvad hun havde lyst til, som hun plejede inden hun kom sammen med ham. og hun kunne måske også med tiden, finde en fyr som var mere spændende end Marcus. Han håbede i hvert fald det bedste for hende, han viste bare ikke hvordan hendes reaktion var, når nu at det var anden gang at de havde slået op. Før Marcus viste af det, stod han lige pludselig på den lykkelige eng og så sig rundt omkring, meget af sneen var uberørt og det gjorde engen ekstra smuk at se på. Et svagt smil dukkede op på Marcus læber, imens han begav sig videre rundt på engen og kørte så sin ene hånd gennem håret og lod det derefter falde som det nu havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 02:39

Hayley havde selvfølgelig ikke taget det med et smil, hun havde ikke kunne forstå hvordan man kunne være så lav, at ligge en seddel efter et forhold på så langtid. men det kunne hun kun ryste på hovedet af og tænke *Godt jeg ved beder* Hun gik rundt i det dejlige vejr, hun behøvede ikke varmt tøj da hun jo var vampyr og vejet for hende var bare noget der var der. Hayley havde lavet en sang, hun gik ude på den lykkelig eng og øvede den, hun var kommet godt over Marcus, men det var jo ikke første gang, hun ville dog mere end gerne bare være venner med ham. Hun havde ind spillet sangen og havde musik i ørerne sådan øvede hun bedst, hun sad midt på engen i en kæmpe bunke sne og sang. hun havde lukket øjne, men havde godt mærket at der var en anden en på engen, men det smilede hun bare af, hun havde lugtet hvem det var, men det var ikke heden der skylede nogle undskyldning og det var ikke hende der havde problemer med følers, så hun var lidt ligeglad, men hun ville da gerne snakke med ham. Sangen havde hun faktisk i en af hendes mapper, hun skulle jo væk fra der hun boede da han ikke gad hende mere, men hun boede i et beder hus nu, ingen tvivl om det, hun var også glad for at bo alene. sangen havde hun skrevet lidt af da hun var 10 år, hun havde så her for nogle dage siden brugt 3 natter og dage inde i sit musik rum på at lave den færdig, og den var blevet god, det syntes hun da selv, hun havde lavet om på sin stemme, men det kunne andre jo være lige glad med hun lavede kun musik for sig selv, hun legede lidt med sin tunge piercing og sang igen, imens Marcus kom tætter og tætter på. Hayley havde sin hund med, den gravede i noget af sneen der lå på engen, den elskede Hayley meget højt og var nu ikke vildt gammel, Hayley havde redet den fra at blive kørt ned da hun var igang med at flytte, og som det så ud var der ingen der ejede den så nu boede den hos hende, og den lå i ske med hende om natten i steden for Marcus eller nogle anden fyr .

Hunden : http://content.artofmanliness.com/uploads/2009/03/labrador-retriever.jpg
'
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=wfjr-j4sPv8&feature=player_embedded
Tøj : http://moviestarstyle.com/wp-content/uploads/2009/06/kristenstewart.runaways.png (MINUS SOLBRILLER OG PAPIR I BAG LOMMEN xd )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 08:55

Marcus ville skam heller ikke have noget imod at snakke med Hayley igen, han ville nok bare lige syntes at det var lidt akavet i starten, men sådan noget vendte man sig jo til. Han gik lidt videre over engen imens han lige var i sine egne tanker for en kort stund, han gik og samlede inspiration til en ny bog som han tænkte på at begynde at skrive og bed sig lidt i læben. Men han kunne ikke rigtig bestemme sig for et emne, eller et tema som man nu også kunne kalde det. Dog lagde Marcus godt mærke til at der var en vampyr duft som hang ud over engen og han fik set sig lidt omkring og fik set Hayley lidt væk fra sig. Han blev som altid ikke særlig overrasket over hendes påklædning, da vampyrer ikke frøs særlig let. Han fik øje på en hund som gik rundt nær Hayley og undrede sig først lidt, men smilte så svagt ved tanken om at hun havde fået den samme hund som ham. Men lidt efter opdagede Marcus at hunden havde fået øje på ham, først begyndte den at gå lidt, men derefter løb den hurtigt hen til Marcus og begyndte at hoppe lidt op af ham. Marcus smilte bare lidt og begyndte at klappe hunden roligt og aede den lidt bag øret. Det var ikke svært for ham at behandle hunden som hans egen, når nu det som sagt var samme race.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:06

//Gud har de begge den hund hvor sjovt, savner trille så meget at jeg blev nød til at give hayley sådan en, men har slet ikke været inde på marcus's profil, vis du altså har lagt noget der ind endnu, jeg er nemlig godt igang :) //

Hayley opdagede Trille løb hen til Marcus, hun smilede bare og stoppede med at synge og tog musikken ud af ørerne, og hun rejste sig og kaldte "Trille på plads" hun havde et smil på læberne, trille løb tilbage til hende og sætte sig ved siden af hende, "Hey sagde hun roligt til Marcus, hun sagde det dog venligt og over hovedet ikke surt, for det var hun jo ikke, hun havde det jo godt, og havde en hund som betyder mere for hende end ord kunne beskrive, hun nussede trille bag ørerne, "Så løb over og sig hej," Trille løb hen til Marcus igen og Hayley gik roligt hen til ham, det var ærligt at han ikke havde taget sin han/ hun hund med, så de kunne lege, "Hvordan går det" spurgte hun roligt da hun stod ved siden af ham men hendes blik var på hendes højt elskede hund . hun fugtede læberne tog en smøg frem og begyndte stille at ryge, hun nød denne tid på året så kunne hun være ude og ikke tænke på solen og alt det der. hun pustede luften ud igen og tog en hunde kiks i sin bag lomme og kastede den til trille, trille grab den med munden, "Det var godt skat" Hayley bukkede sig ned og kyssede trille på hovedet og hun fik en møsser igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:15

//Forståeligt at du savner hende (: men jah, jeg gav Marcus sådan en hund, da jeg godt selv kunne tænke mig sådan en, men jeg har lavet hans profil om, for 2 dage siden, tror jeg (; //

Marcus var ret lettet over at hun ikke var sur, faktisk meget rart når nu at han tænkte over det, så skulle de ikke gå igennem det som de havde gjort første gang Hayley havde opdaget Marcus efter deres første brud. Det havde endt ret voldsomt faktisk, selvom han havde prøvet at lade det ligge, så stemningen blev rolig igen. Han havde stadig arret efter at hun brændte ham, men det tog han sig ikke så meget af, han havde ikke noget imod at havde minder på sig, måske var et brandmærke bare kommet lidt bag på ham, men så tungt tog han det nu heller ikke. Marcus så på hunden da den løb tilbage til ham og aede den igen bag det ene øre, men vendte så blikket hen på Hayley og trak lidt på den ene skulder, " hey Hayley, og det går meget fint, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og tog så sin hånd til sig efter at havde aet hunden i et godt stykke tid nu og puttede den i lommen. Lige nu var Marcus faktisk lidt ked over at han ikke havde taget sin han labrador ved navn Beast med, så han kunne lege med hendes hund, men det måtte så måske ske en anden gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:26

//Ja ! Kan jeg godt forså det er en dejlig hund ! :) Okai så må jeg kigge, jeg lavede hele min igår tror jeg det var :D //

Hayley smilede roligt til Marcus, han virkede dog ikke så glad, men det var jo også Akavet. Trille rendte rundt og snusede til masser af Dufte, det var typisk labrador racen, men det var jo en jagt hund, Hayley havde sin smøg i mellem to finger "Skal vi gå lidt" spurgte hun. Hun tænkte lidt på hvordan det gik, "Jamen det går godt, har fundet et nyt hus, fint brev forresten," hun rystede kort på hovedet og kom tilbage til emnet, "Nej jeg er flyttet, fået en dejlig hund, et dejligt hus, har tjent kassen i denne her måned på gave kort til min butik tattoo's og piercinger er jo meget ind, også hænger jeg ud med vennerne og veninder, arbejder og arbejder, og fester og fester, og køber ting til den meget forklæet trille" hun smilede og kiggede på ham, "Hvad med dig hvad render du og laver" hun tog en sug af sin smog indhalerædt det og pustede det ud og æskede smøgen inden hun igen med et smil så på ham .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 09:39

//Jah, kunne jeg godt forestille mig! (; Okay Heh q; //

Marcus var skam glad lige nu, det var slet ikke det, men jah som sagt så var situationen meget akavet lige nu. Hayley var jo den eneste eks kæreste heromkring som han faktisk kendte og stadig havde kontakt med. Han så kort efter hendes hund, som snuste en del rundt og smilte lidt over det. Han svarede dog ikke på det første, fordi hun kom ind på det med brevet ret hurtigt lige bagefter og sank bare en lille klump, men tænkte så heller ikke yderlige over det. I stedet for lyttede han bare hvad hun ellers havde at sige og vendte så sit blik på hende, da hun var færdig med at snakke. "Jamen det lyder da som om at det virkelig kører for dig, det er da rigtig godt... Men jeg render ikke og laver så meget lige i øjeblikket, jeg prøver at komme i gang med en ny bog, også mangler jeg stadig at pakke resten af huset ud" forklarede han roligt og gav et smil fra sig, da han så på hende og tog så også den anden hånd ned i lommen, efter at have kørt den gennem håret og så kort ned på sneen. "Men jah, vi kan da vel godt gå lidt" kom det så fra Marcus lidt efter og smilte roligt, imens han langsomt lod blikket glide fra Hayley og kort over på hunden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 20:07

Marcus og Josh var de eneste eks kærester hun havde her, men hun havde intet imod at snakke med Marcus, dog snakkede hun ikke så meget med Josh mere, hvorfor det kunne hun ikke rigtig forklare, hun fugtede sine læber og lod tænken falde over på Marcus igen, efter hun havde fortalt sit, ville hun vente på at han fortælte hende om hvordan det gik, hun holdte en gang i mellem øje med trille, men hun kunne hele tiden hører hende, fordi hendes hørelse var god, men hun vidste at den ikke løb langt væk da Trille var meget bange for at blive væk fra Hayley. "Jep.. det gør det.. jamen det lyder da godt, eller, jeg har sgu pakket mit lort, men jeg vil faktisk gerne be dig om at fortælle mig hvorfor du var så lav og lavsed, at du ligger et brev, men du fortæller mig intet ? hvorfor ikke bare sige tingene til mig" spurgte hun og kunne nu kun more sig over at han havde H et på ham, men hun var faktisk pisse ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 21:00

Marcus gjorde ikke rigtig andet end at tænke lidt over det hun sagde og kunne ikke lade være med at smile lidt over det. Ikke for at fornærme hende eller gøre grin med hende, men med hendes styrke, burde hun da næsten selv kunne gætte det. Han havde stadig sit blik på hendes hund som gik lidt rundt og pillede ved sine nøgler nede i sin lomme, men vendte så lidt efter sit blik over på Hayley og smilte lidt igen. "Det er da meget simpelt, vampyrer kan have et ret stort temperament og med din styrke, ville jeg ikke rigtig risikere noget" svarede Marcus hende ærligt og som det var og forventede ikke rigtig noget lige nu. Han vendte sig lidt væk fra hende for at se rundt på sine omgivelser, " desuden, gjorde du alligevel rigeligt den første gang vi slog op, til at jeg ville være mere på vagt" sagde han og lod endnu engang et smil glide over hans læber, da han så på hende kort og viste ikke hvad han ellers skulle have sagt til hende, som hun måske ville misforstå som ikke skulle misforstås. Derefter gik han lidt væk fra hende igen og så sig omkring, han var jo også udenfor for at få mest inspiration til sin nye bog, han havde ikke selv regnet med at møde nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 04:00

Hayley var ligeglad med om han så grinte af det hun sagde, det var jo ikke hende der havde været klap hatten, Hun smilede lidt over at han var udefor at finde noget til hendes nye bog og hun var ude for at øve en sang og for at lufte trille. "Hmm okay, lyder spænende fandt faktisk en af dine bøger inde i mit klæde skab da jeg bakkede ned, men kom vist til at tag den med hjem til mig selv, vis det var kunne vi hente den, vi er der alligevel snart, og trille skal hjem og have mad" Hayley piftede kort da Trille var lidt væk men hun kom løbene hen til Hayley. "Det var godt skat" hun nussede den kort og gik vider, hendes blik ramte kort Marcus men ramte så sneen som de gik på, "Har også lige lavet en ny sang, vil du høre den" hun tog sin ipod og høretelefoner op af lommen og så på ham .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmm.. - Hayley Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. - Hayley   Hmm.. - Hayley Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm.. - Hayley
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: