Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 02:42

Tid: 20:00
Sted: gæt
Omgivelser: gæt??
Vejr: mørkt og koldt
Tøj: https://2img.net/h/i97.photobucket.com/albums/l224/chloee_92/alex_pettyfer.jpg

Luften var koldt og himlen mørk som kul dog holdt det ikke væsnerne inde nej de fleste væsner var ine på night club hvor de festede selvom det ikke er fredag, dørmændene som stod foran Petronia night club havde travlt med at tjekke folks pas for ikke at lukke minderårige ind, en ung ret hot fyr sad i en af de bløde røde sofaer på petronia med et glas vand i hånden, hans blik var rette ud mod de mange væsner som slog sig løs til den høje musik, han rystede let på hovedet og undrende sig enligt over hvorfor han var her for det her sted var ikke smart at være vis man er engel som ham eller bare menneske, han sukke let og drak lidt af sin vand, han drak ikke alkohol fordi han var ægte vegetar og så ku han heller ikke li det stas, han smilede let og betragte folk dog håbede ham på at møde en lidt søder kvinde og ikke en eller anden vampyr tøs eller dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 02:50

Samilla var lige kommet ind på Petronia Night Club, det ene og det andet dumme spørgsmål kørte rundt i hovedet på hende. Nogle venner hun kendte stod med ryggen til, hun ´havde egentlig ikke lyst til at snakke emd dem nu, da hun altid spildte sin tid på dem, så det var ikke rigtige vennerHun rettede sig og satte sig op i baren " Ehmm bare en cola " sagde hun da lysten til at være fuld var sænket langt ned. Da den kom betalte hun prisen og lod dem beholde de sidste 4 kroner der var tilbage. En slurk måske 2 sank hun og efter det kom et ' arghh ' hun skruede låget på igen, mens hun kiggede lidt rundt om der var nogle hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 02:55

Joee sukke let og drak lidt mere af sit vand imens han så rundt med et lille smil på læben, han betragte de dansne men rette så blikket op mod baren imens han kørte en hånd gennem sit korte pjuskede hår, et par piger sendte ham nogle blikke men han ignorede dem da de så alt for billige ud han søgte ikke en bolle pige men en han måske ku bruge fremtiden med og en som gerne ville passe lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 02:59

Samilla strakte sig da den dag på arbejde havde givet hende stres, alle på jobbet mente at hun drak, mens hun var på arbejde, så chefen bad hende holde en pause et stykke tid, som om hun havde fået ferie, men det avr herligt ikke skulle arbejde 14/7, men nu hvor hun var der betragtede hun dem der stod og dansede, hun lænede hovedet på skrå, så det blonde hår gled fra den ene side til den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:08

Joee drak det sidste vand hvorefter han rejste sig op og gik op mod baren for at købe et glas cola da han ikke drak det så tit så nu syns han at det trængte han til et glas, han smilede muntert til bartenderen da han satte sig på en bar stol ved siden af en ung kvinde, han smilede varmt"en cola tak"sga han roligt og så let rundt imens han vendte på sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:11

Samilla vendte betragtede dem oppe i baren, men kiggede så lidt ned på sig selv, hun havde ikke taget fest tøj på for hun havde ikke for ventet at hun skulle her hen, hun åbnede sodavanden igen og tog endnu en tår.
Der var næsten ingen brus i så det var ret kedeligt at drikke, men hun kan jo ikke fortryde når hun har drukket af flasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:16

Joee smilede let til den unge kvinde"godaften"sag han høfligt hvorefter han hurtigt betalte bartenderen som kom med et glas cola til ham, han tog glasset og drak en tår imens han betragte hende, hun lignede nu ikke en der sku feste igennem men det ku han godt ligne dog sku han ikke feste igennem for skolen sku jo passes, han drak lidt mere imens han betragte hende tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:20

Hun kiggede på ham " Godaften " sagde hun og smilede, hun betragtede mens hun tænkte lidt, hun kiggede lidt på sig selv, hendes kjole lignede bare en man har på når man tager på job. En slurk mere tog hun af soda vanden inden hun satte den helt væk fra hende, hun tog et tyggegummi op af tasken og kiggede så hen imod ham, hun tog to stykker op " Vil du ha et?" spurgte hun og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:25

Joee rystede let på hovdet"ellers tak"svarede han høfligt hvorefter han smilede charmerende og tog en tår af sin cola"joee Pettyfe "præsenterede han sig hvorefter han rakte hende en smal men køn hånd"hyggligt at møde dig jeg ser du også er på vandvognen "sag han og ikke let mod hendes tomme colaflaske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:30

Samilla tog et i munden og tyggede en smule på det " Joee hyggeligt at møde dig" sagde hun og tog en smule fat i hans hånd og gav et lille klem " Jeg er Camilla LaCora og ja " sagde hun og smilede venligt til ham " Ehmm kan jeg få en kop vand?" spurgte hun bartenderen, da en dårlig smag kom inde i hendes mund. " Når, men hvad laver du så her nu?" Spurgte hun ham og smilede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:38

Joee gav hendes hånd et let klem før han slap den igen og kørte så hånden gennem sit hår"pænt navn"sag han venligt"jeg kom bare forbi for at slappe lidt af efter jeg har været i domkriken"han smilede varmt til hende hvorefter han drak lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:47

Samilla kiggede lidt på ham " Dit er osse kønt " sagde hun og smilede varmt " Hvad lavede du i domkirken?" spurgte hun nysgerit, men nu ved sådan et menneske jo heller ikke så meget og hun var en del nysgerig, når hun møder nye mennesker/ væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:53

Joee trak let på skuldren"jwg bedte en bøn"sag han roligt hvorefter han smilede igen"hvadlaver du selv her?"spurgt han og lage hovdet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:58

HUn kiggede på ham " Ehmm, det er mit arbejde der mener jeg drikker mens jeg fotografere andre, så jeg gik fra jobbet, ja så jeg fik lov at holde en pause fra mit arbejde, men altså hvad så, jeg arbejder hele tiden " fortalte hun og smilede til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:05

Joee så undrene på hende"når okay"svarede han så og smilede let hvorefter han drak lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:08

Hun tog hænderne på lårne, og smilede lidt til ham " Arbejder du eller går du i skole?" spurgte hun for nogle arbejder jo, men andre går i 3g eller 2g.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:16

Joee smilede let"jeg går i 3.g og er ved at tænke over hvad jeg vil efter skolen"sag han roligt og drak det siste fra sit glas hvorefter han så smiledne på hende, hun så nu okay ud og han vidste at hun blot var menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:18

Hun kiggede lidt på ham " Okay jeg går jo i 1g og ja jeg har da et arbejde " sagde hun og smilede kort til ham, hun lænede hovedet fra den ene side til den anden og begyndte så at betragte ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:26

Joee smilede let"nå okay hvor arbejder du?"spurgt han nysgerrigt imens han betragte hende let*hmm*tænkte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 04:28

Hun kiggede kort "Altså jeg er fotograf så ja jeg arbejder i Werclare, i sådan en modebrance " sagde hun tog forsigtigt sine fingre og samlede sit hår bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Empty
IndlægEmne: Sv: Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla   Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Måske ikkke det bedste sted: privat Samilla
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: