Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 prøv og se om du kan fange mig her - Nazareth

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




prøv og se om du kan fange mig her - Nazareth Empty
IndlægEmne: prøv og se om du kan fange mig her - Nazareth   prøv og se om du kan fange mig her - Nazareth Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 00:04

Dag/Dato: irl
Tid: 20:45
Vejr:det sner stadig uden for og så er mørket faldet på fra flere timer siden....
Omgivelser: såå.. natclubben er fyldt godt op med væsner og mennesker.
Årstid: Vinter
_________________________________________________________________________________________________________________

Det sorte stykke stof mellem hans finger.. det minede ham alt for meget, han kunne mærke hvordan tårende stadig var forbundet i det, og hvordan smilte også var, alt hvad han havde oplevet de sidste par uger var forbundet til dette sorte stykke stof og han ville aldrig nogen sinde smide det væk, det var som en af de ting mennesker havde, som betød så meget for dem, at de ville gå under med en eller andne psykisk sygdom hvis de så endelig mistede denne ting, måske som en familie.. men bindet var ikke Ozzie's familie, det var skoven der var det, hvis skoven død døde han også.. derfor virkede han tit meget sløv om vinteren, meget mere skrøblig.. men når foråret kom var han den der larmede mest, det vidste alle der kendte ham, gooodt. Han smilte lidt og rettede blikekt op igen, prøvede at komme væk fra sine tanker, toilettet var ikke særlig stort, men han kunen sagtens være der, Ozzie var heller ikke særlig tyk eller høj, så han fyldte ikke så meget. Han rettede på sit hår i spejlet så det dækkede de spidse øre og tog så det sorte stykke stof op foran øjnene så man kunne se det i spejlet, indne han snorede det om hovedet så det dækkede hans øjne helt. Han smilte let da alting blev sort, inegn ville kunen se havd han var, alle ville tro han bare var et menneske.. i hvert fald dem der skulle tro det.. han kunne jo ikke gøre for vampyere og dæmoner var så gode til at lugte. Men han ville aldrig lave den fejl igen, den gang han havde fulgt med Rose oven på, først havde han troede hun ville have sex, men hun ville have hans blod.. han rystede let ved mindet og åbnede så døren inden han smuttede ud i larmen af højt musik igen.
Tilbage til toppen Go down
 
prøv og se om du kan fange mig her - Nazareth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En nat ved Silent River - Nazareth
» Hvad er der at lave? - privat Nazareth
» Dig?! Du er ikke velkommen her! ~ Alistair og Nazareth
» Hvor jeg dog elsker at klatre i træer - Nazareth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: