Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur på Reggie club. (privat til Josh)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 06:57

Sted: reggie club.
tid: 21:00
vejr; stjerneklart.
pålækdning: en kortjkole med lange støvler.

Cecilie sad ikke så langt væk fra danse gulvet hun var ikke så glad for at være der men hendes veninder havde tvunget hende der ned. hun så på sine veninder danse med en hel masse mænd. hun sad bare og havde intet at lave. hun sad med en sodavand i hånden men drak ikke af den, hun smilte lidt af sine veninder de havde en leg kørende om hvor mange mobil nummer de kunne få før de tog hjem. Cecilie ville ikke være med hun syndsted det var åndsvagt. hun havde sit halv lange brunde hår oppe i en lidt lang hestehale, så man kunne se det smukke ansigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:08

Josh sad pludselig lige ved siden af den ensomme unge pige og havde roligt armen om hende "hvorfor sidder i søde piger altid alene?" hviskede han spørgene mod hendes øre og det var tydeligt at han enten var fuld eller høj på et eller andet. Josh var dog altid en åben person, men når han var fuld eller skæv var han helt ligeglad med andres grænser. han smilte lidt og snuste lidt til hende. han kunne med det samme dufte hendes varulve duft og og så lidt på hendes pulsåre på halsen. han kunne nærmest se hvordan blodet flød gennem hendes åre.

// sorry min krea døde helt skal nok blive bedre//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:25

//det er okay jeg skriver nok ikke så meget lige nu min krea er heller ikke så stor lige nu//
Cecilie så på ham, hun viste ikke hvad hun skulle gøre hun kunne lugte vampyr og kiggede på ham, *Vampyr* tænkte hun for sig selv og kiggede på ham. hun kiggede hurtig væk igen, ''vi snakker og har det hyggeligt sagde hun og kiggede på ham, hun så over på sine veninder som bare sad og kiggede på den unge herre der sad ved siden af cecilie de ville sidde ved siden af ham i stedet for hun skulle. ''hvad hedder du??'' spurte hun ham, pigen over for hende var meget jaloux over hende, hun ville ikke rejse sig da hun sad goddt selv om hun ikke gad have hans arm om sig selv om hun havde sin dejlige kæreste. ''gider du at flytter din hånd'' sagde hun mod ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:40

Josh så lidt rundt på hendes veninder og opdagede dem først der. han flyttede sin arm og så på varulven "aha... undskyld" sagde han lidt følelses kold og rettede sig lidt op "jeg hedder Josh" sagde han selvom der var gået lidt tid efter hun havde spurgt. han så lidt rundt på hendes veninder og med det samme kunne han se hende overfor var Jaloux. det fik et lille smil frem på han læbe "jamen... hvad snakkede de yndige damer så om?" spurgte han og så på varulven igen. han havde stadig smilet op læben og fremtvunget et interesseret blik.

//min er sku også helt død//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 07:48

hun så på ham, *typisk vampyre* tænkte hun for sig selv. hun rejste sig for at hente en sodavand da hun hørte hans spørgsmål. hun viste at hendes veninder var for fulde. ''om hvem der er kønnest men vi kan ikke blive enig, kan du ikke vælge for os'' spurte hende overfor, Cecilie rystede bare på hovede og gik op for at få sin øl, da hun havde fået den gik hun stille tilbage til sin veninde og satte sig ved siden af fyren der hed josh, hun havde den dårlige fornemmelse om der snart ville ske noget slemt den aften men hun viste ikke hvad det var. *jeg er ikke tryg ved det her* tænkte hun for sig selv. hun var træt af der var lort der skete for hende lige for tiden men heldigvis havde hendes venner ikke gjordt noget dumt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 06:11

Josh så efter varulven og tænkte lidt over det veninde havde sagt. han så opå veninden og tænkte sig om "hvem der er kønnest?...det ved jeg sku ikke... piger er vel kønne på hver deres måde" sagde han med et lille skulder træk og lagt hovedet svagt på skrå. han så lidt på varulven der kom tilbage igen. han kunne lugte sodavanden og rystede lidt på hovedet "hvorfor drikker du sådan noget?" spurgte han og skar kort ansigt. han hadede virkelig sodavand. alt den klamme brus. han så lidt på veninden og studerede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 06:19

hun så på ham grinte bare og satte sig ved siden af ham. ''fordi jeg er den eneste der ikke er fuld fordi jeg er ældst så jeg har ansvaret for de andre normalt drikker jeg øl og shots når jeg er på clubben'' sagde hun og smilte hende veninder så på ham efter at få et svar. ''hvad svare du??'' spurte hun ham med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 09:08

Josh rystede lidt på hovedet "helt ærligt.. altså... hvis man er på club med sine veninder må man da drikke... der er ikke nogen man skal holde øje med, man har ansvar for sig slev" sagde han og lagde armene over kors. det var hvertfald hans mening. han så lidt på veninden "mit svar er at kvinder der er udviklet og har gode former er nogle smukke kvinder... man skal sku ikke være et brat..så vuder det selv" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 21:57

alle pigerne blev sure, undtalt cecilie. de rejste sig og gik ud og dansede. ''tag dig ikke af dem de er fulde de ved ikke rigtig hvad de laver'' sagde hun med et kort grin, hun kiggede på sin sodavand og drak den færdig, og gik stille op og hentede en øl og tog hen og satte sig igen, hun tog en tår, han kunne se hvordan den kom ned fordi hendes hals gav efter for det og smilte. ''hehe nå hvad skal vi snakke om??'' spurte hun ham med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 22:38

Josh så efter pigerne og rystede lidt på hovedet "tsk tsk... typisk... de spørger, jeg svare og de bliver sure" hasn grinte lidt, men så så på varulven igen med et charmerende blik "hvad hedder du?" spurgte han som svar på hvad de kunne snsakkke om. det var gået op for ham han ikke kendte hendes navn. Josh stak sin hånd nd o sin lomme og tog en gammel æske frem. han åbnede det og tog en hjemme rullet smøg. det lignede det hverfald. han fandt sin lighter frem og grillede smøgen lidt. hvorefter han tog den i munden og tændte den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 00:24

hun kiggede på ham og kiggede på sine veninde. ''de er lidt dumme'' sagde hun med et smil og kiggede på ham med et kórt grin, ''mit navn er Cecilie og dit er??'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun så på D,J og gik op for at be ham spille noget andet, det gjorde han så ofså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 04:31

Josh trækn på skuldrende *som altid* tænkte han blot for ikke at provokere Cecilie "aha...øhm jeg hedder stadog Josh som jeg sahde sidst du spøugte" sagde han lidt undrende og så op efter hende *går og kommer tilbage igen... går og kommer tilbage igen.. sært* tænkte han og så ud på dem der dansede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 05:01

hun smilte da hun kom tilbage men dog overvejede hun om hun skulle tage hjem til jaster hun savnede ham nu lidt, hun tog det sidste at sin øl og drak det. hun fik en sms fra en pige kunne hun se, men hun havde ikke tid hun så hvad klokken var ved at blive hun var tæt på at komme for sent hjem, ''jeg må gå vi ses vel josh'' sagde hun med et grin, ''vampyr'' hviskede hun inden hun rejste sig og gik efter sin jakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 05:13

Josh så op på hende og nikkede stille "vi ses..." sagde han roligt og smilte skævt. han tog et sug af sin 'smøg' og så lidt efter hende. *sulten* tænkte han hvorefter han rejste sig op og gik ind mellem folk. han sørgede for han hele tiden have øje på pigen og røg det sidste og jointen. han løb i varmpyr fart udenfor så ingen opdagede ham og gemte isg lidt i skyggerne og holdte øje med hvornår Cecilie ville komme ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 07:02

Cecilie tog sin jakke på da hun havde fundet den, hun gik stille ud for clubben, hun sad og kiggede rundt da hun sad på en bænk, hun rejste sig da hun kunne lugte vampyr hun kiggede sig om, hun går baglends fordi hun ikke er helt tryk, hun kiggede efter om hun kunne se nogle. det kunne hun ike,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 23:58

Josh stod pludselif bag hende og lagde armene om hende "du gik så hurtigt" hviskede han charmerende ind mod hans øjne og slikkede hende op af halsen, men der gik ikke meget mere en 2 sek. før han stak sine spidse tænder ned i hendes hals og sugede hendes blod lystigt til sig. han var sulten. hun var den eneste han havde haft æjne for som offer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 03:37

hun så på ham og svarede, ''jeg var nød til det'' sagde hun, da hun mærkede at han borede sine syligt spise tænder ned i hendes hals. var hun ved at græde. hun skreg. ''stop det gør ondt'' sagde hun og forsøgte at komme fri af hans greb, men det var for stærkt, hun ville væk der fra,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:46

Josh sugede blodet til sig som et lille barn der havde fået lov til at drikke alt den sodavand han havde lyst til. han knugede hende ind mod sig, da han vidste hun nok snart ville være for svag til at stå på egne ben og han kunne da godt være lidt venlig og ikke bae lade hende falde til jorden. han nød smagen af varulv. det var virkelig længe siden han havde smagt sådan noget blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:29

hun viste at hvis hun ikke snart gjorde noget ville han have drukket alt hende blod. hun bed ham og kom fri. hun blev varulv og hapsede efter ham, hun var rasende, hun løb mod skoven og kom der ud hun ville væk fra den den tåbelig vampyr der tror han bare kan tage en pige/drengs blod når han vil men det kan han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur på Reggie club. (privat til Josh) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på Reggie club. (privat til Josh)   en tur på Reggie club. (privat til Josh) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur på Reggie club. (privat til Josh)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: