Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en aften tur på stranden...

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 06:45

S: stranden.
Dag: fredag.
T: 20:00
P: en sort T-shirt og blå bukser.

Cecilie lå på stranden i sin bekini hun tænkte på skolen og på venner/veninder hvad hun skulle lave den dag da hun fik fri fra skole. hun var ikke særlig god i skolen men de havde fri på grund af deres lære var syg, hun smilte af sig selv, hun lå og så ud på vandet hun elskede det, *hvorfor ikke tag en dukkert* tænkte hun lage sin mobil i sin hvide taske og løb ud i vandet og ddtkkede ned i vandet, hun kom op lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 08:01

Tazz gik stille rundt på stranden og kiggede på de løbende børn og tog sig lidt på maven *håber du får nogle gode venner* tænkte hun mens hun stille gik vide.
Hun havde sin hvide blomster kjole på som der gik til knæene og en lille lang ærmet ud over.
Tazz kiggede lidt ud på vandet og så en pige der var på vej op og synes at hun kunne lugte at hun var varulv så hun gik stille hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 08:20

hun ggik stille for sig selv, hun tænkte sig stille på sin kæreste, hun savnede ham nu, han var jo den eneste der forstod hende, hun ville have Jaster var hos hende nu hun havde brug for han stod og holdte om hende, hun ville gerne have han ville holde hende ind til sig da hun var trist,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 00:18

Tazz gik stille over til hende for lugten af varulv kom fra hende "heej frøken varulv" sagde hun lidt grinende og smilede venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeTors 16 Dec 2010, 03:44

hun snusede ind og kunne lugte at hun også var varulv, hun smilede med et kort kønt smil. ''goddag'' sagde hun med et smil på sine læber, ''hvad hedder du endelig??'' spurte hun hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 22:51

Tazz smilede sødt til hende "Tazz Tecza" sagde hun venligt "Og hva med diq? tilføjede hun lidt efter og kiggede lidt på varulven der stod der og synes at der oqså var en anden lugt på som hun kunne genkende men var iik helt sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 03:41

hun kiggede på ham og smilte til hende, ''Cecilie storm'' sagde hun og smlite. hun snussede ind og kunne lugte et eller andet hun ikke var helt tryg ved. men hun savnede bare sin elskede jaster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 05:45

Tazz snussede stille ind og kiggede med store øjne på hende "Du.. Du... Du er Jaster nye kæreste!" sagde hun lidt højt og blev lidt sur men iik på hende men på den store idiot der havde gjort hende gravid og så bare fundet en ny kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 05:56

hun kiggede bare på tazz, ''ømm... Nye kæreste??'' sagde hun og undrede sig over hvad hun mente da hun sagde det på den måde. Cecilie vit jo ikke hvad man mente hun havde kun haft et forhold før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 05:59

Tazz kiggede lidt ned og holdte sig lidt på maven "Du må nok heller sætte diq ned" sagde hun venlig for hun syntes at hun skulle vide det og det var nok det bedste tidspunk lige nu til den snak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 06:28

Cecilie satte sig ned og kiggede på tazz. ''er du okay tazz??'' spurte hun og kiggede på hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 06:44

Tazz sætte sig stille ved siden af hende "iik rigtig for diin kæreste er far til mit barn" sagde hun stille og kiggede lidt ned og græd lidt og holdte sig lidt på maven og kunne mærke barnet sparkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 06:53

Cecilie så på hende hun trøssstede hende selv om hun grad rigtig meget selv, hvorfor havde han ikke sagt det, hun havde fortalt ham alt, men han havde ikke fortalt hende alt hvor for, hun ville så gerne slå nogle lige nu. *hvad har jeg gjordt ham siden det nu skal være mig det skal gå ud over, nej jeg må tale med ham idag* tænkte hun og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 06:59

Tazz kiggede stille på hende og smilede lidt "Du må undskylde at jeg bare komme her og sige det så lige ud men han var miq utro med alle mulige og han skal bare iik såre en pige til" sagde hun venligt og kiggede lidt på sin mave for barnet sparkede meget lige nu "Hm... Vil du mærke den lille? den sparker lige nu" sagde hun meget stille og det virkede nok lidt mærkeligt men der var ingen der havde mærket på hende maven andre end hende selv for hun ville iik til lægen nu hvor hun iik havde Jaster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:04

hun kiggede på hende, ''det....det går... går nok....'' sagde hun grædene og tog og tørte sine tåre væk, ''ja det vil jeg gerne'' sagde hun og lage en hånd på tazz's mave og mærkede barnet sparke. ''ved du hvad det bliver pige eller dreng?'' spurte hun tazz og kiggede på hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:07

Tazz kiggede stille på hende og smilede venligt "Neej jeg vil gerne ha det bliver en overraskelse og det ønskede Jaster oqså" sagde hun stille og kiggede lidt på sin mave og grinede lidt for sig selv "Det bliver nok en dreng med alt sparkeri" sagde hun grinede og smilede venligt til Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:11

hun kiggede op på hende med et smil på sin e læber. ''han bliver sikkert en fodboldt spiller'' sagde hun med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:15

Tazz grinede lidt og kiggede stille på hende "Jaa det tror jeg oqså" sagde hun venligt og kiggede lidt på vandet og kiggede stille på Cecilie igen "Hvordan har Jaster det enlig? er han stadig lige liderlig?" sagde hun og grinede lidt og smilede sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:26

hun smilte. ''tazz... jeg har lavet en aftale med mig selv at hvis han er mig utro river jeg lemmen af ham'' sagde hun og kiggede på hende. ''han har det helt fint og ja han er stadig lige liderlig'' sagde hun med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:29

Hun smilede sødt "Det sagde jeg oqså men jeg kunne bare så i steden løb jeg ud i miin hule og græd et par timer og så var jeg klar igen" sagde hun stille og kiggede lidt ned og grinede lidt "Hehe tænkte jeg nok han var" sagde hun stille og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:35

''jeg ved ikke hvad jeg ellers gør hvis han er mig utro jeg har ingen steder at gå hen da min pap-far er syg i hovede selv om han er politi mand'' sagde hun og smilte til hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 07:38

Tazz kiggede sødt på hende "Du kan da bare komme til miq for jeg har joo prøvet det med ham mange gange snart og jeg lytter gerne" sagde hun venligt og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 08:43

hun kiggede stille og smilte og uden vider gav hun hende et kram. ''ups undskyld'' sagde hun og flyttede sig hurtig. ''mange tak'' sagde hun og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:05

Tazz smilede sødt og krammede hende stille igen "Det gør da iik noget og det var da så lidt" sagde hun venligt og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:32

hun kiggede på hun og smilte og så på hendes mav. ''hvor gamel er du endelig tazz??'' spurte hun hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en aften tur på stranden... Empty
IndlægEmne: Sv: en aften tur på stranden...   en aften tur på stranden... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en aften tur på stranden...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: