Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Blah blah, red mig ... Alias

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blah blah, red mig ... Alias  Empty
IndlægEmne: Blah blah, red mig ... Alias    Blah blah, red mig ... Alias  Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 20:55

Tid: 22:00
Vejr: Sne på vejene ellers fint.
Sted: The reggie club
Omgivelser: Mange mennesker / Væsner-
Påklædning: http://www.sugarscape.com/userfiles/effie.jpg
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=fzb75m8NuMQ

Elisa gik rundt inde på klubben, hun kedet sig, der skete ikke så meget for hende i øjeblikket, hun havde en øl i hånden, som engang imellem, tog en tår af, hun begyndte roligt at danse for dig selv, imens hun havde godt fat om flasken. hun drejede nogle gange rundt, og efter at have danset gik hun op i baren og satte sig, men måtte gerne ryge der inde, så hun fandt en smøg frem og brugte hendes tømme flaske som æske beger, Elisa så rundt, men købte så en isbjørn, hun nynnede med på sangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blah blah, red mig ... Alias  Empty
IndlægEmne: Sv: Blah blah, red mig ... Alias    Blah blah, red mig ... Alias  Icon_minitimeOns 15 Dec 2010, 21:02

Alias kæmpede sig fordi en flok piger der havde spærret vejen for ham og skubbede dem bare ligegyldigt til siden, han ledte efter noget mere.. dilikat.. elver.. engle.. vampyere.. men ikke mennesker det var efterhånden ved at blive virklig kedeligt, det smagte altid af det samme. Han smilte roligt og rev en stol ud ved baren, han kunne nu meget godt lide den tiltræknings kraft han havde på pigerne det gjorde det så meget nemmer at forføre dem og få dem med ud bag ved for at slå dem ihjel og tage deres blod. Men i aften havde han lyst til noget andet, og hvis han skulle kæmpe for at få det gjorde han det også gerne. Han smilte lidt til en kvinde der sad en stol fra ham.. vampyr, det vækkede hurtigt hans intrasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blah blah, red mig ... Alias  Empty
IndlægEmne: Sv: Blah blah, red mig ... Alias    Blah blah, red mig ... Alias  Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 23:04

Elisa lagde ikke helt vildt meget mærke til drengen der kom op i baren, hun havde duftet han var vapyr, men alle de piger rundt om ham, han havde ikke en mulighed for hun kom hen til ham, nope, det skulle han da ikke renge med, Hun nikkede lidt med hovedet i takt med musik, og smilede roligt, hun drak noget af sin drink og da hun var færdig, gik hun ud på dnse gulvet, hun begyndte at begvæge sig, hun dansede godt og sexet, men hun dansede alene, hun havede lukket øjene, og nød at danse i tankt med musikken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blah blah, red mig ... Alias  Empty
IndlægEmne: Sv: Blah blah, red mig ... Alias    Blah blah, red mig ... Alias  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blah blah, red mig ... Alias
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: