Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yay!! Fest xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:13

Dato : 25. november
Årstid : Vinter
Dag : Lørdag
Vejr : Koldt, frostagtig, men skyfri himmel
Sted : Reggie clubben
Tid : 23.00
Omgivelser : En masse mennesker

Kala gik indfor og så sig omkring. Der var næsten fyldt op, hvilket ikke var så overraskende. Det var det mest populære sted og folk stod nærmest og sloges udenfor for at komme ind og drikke sig fuld. Hun kom selv for at have det sjovt. Danse lidt og undgå de andre pigers dræberblikke, som hun ikke kunne undgå helt. hvis hun bare ikke havde været engel.
Hun gik op i baren og bestilte en øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:21

"Værsgod" Sagde Michael med et svagt smil.
Han var blevet lærling af en slags i baren og havde lige rakt en øl til Kala med et skævt smil.
Hurtigt serverede han for de mere råbene så de ville holde kæft.
Han så ældre ud end de 18 år, mest pågrund af hans meget blonde hår, men også fordi hans forstand og fysiske formåenoverrasker de fleste.
HAns hud var lidt bleg i det, trods han var kommet fra Spanien for blot 2 dage siden.
Hurtigt vendte hans grå øjne sig imod Pigen han havde serveret for (Kala)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:25

Kala smilede kort til ham og tog en tår af øllen og så derefter hen på alle dem som dansede. De så ud til at more sig utrolig meget. Hun smilede af dem. hun havde aldrig rigtig feste med sine venner, nogensinde faktisk.
Hun en stor tår af sin øl og så ned i det den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:30

"Skal du ha en ny?" Spurgte han venligt og gjorde sit bedste på at skjule sin spanske accent, selvom det ikke igtig lykkedes.
Han kiggede bare på hende med et undrende blik, mens han rystede en Drink til en pige der havde spurgte efter noget Eksotisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:32

Hun rystede smilende på hovedet. "Nej, ellers tak" Sagde hun venligt. Lagde ikke rigtig mærke til hans spanske accent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:38

"Sig endelig til" sagde han ihærdigt efter at starte en samtale.
Hele dagen har hans skulle høre på fulemennesker snak om ditten og datten.
Han havde virkelig brug for at snakke med en normal person...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:40

Hun nikkede og drak hurtigt det sidste.
"Hvad hedder du så?" spurgte hun nysgerrigt, da hun kunne fornemme at han gerne ville snakke med hende. Det måtte også være kedeligt at stå i baren. Det med at skulle betjene folk og høre på deres latterlige samtaler, virkede ikke særlig fedt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:42

Han smilte stort over det og gav et underligt håndtegn til en af de ældre bartendere.
"Michael" sagde han og prøvede stadig at skjule sin Spanske Accent.
"Hør... Du skulle vel ikke kende min bror?" Spurgte han med fuldstændig spansk accent.

//Skal ud med hundene//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:43

Hun trak på skulderne.
"Det kommer an på hvad han hedder" sagde hun og smilede til ham

//Ok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:09

Han smilte selv.
"Gabriel..." svarede han så og hev en serviet derhen og begyndte at tegne.
Hurtigt havde han tegnet noget der ligeså godt kunne ha været et fotografi af Gabriel.
"Han sagde sidste vi så hinanden at han havde mødt den smukkeste pige her, så jeg fik mig et job her for at møde hende..." Han kiggede rundt og kiggede så smilende tilbage til hende. "Og efter hvad jeg kan se, så er det vist dig" sagde han og kiggede hende bare i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 19:30

Hun fik et lidt hårdt udtryk i sine øjne, da han nævnte Gabriel. Det var længe siden hun havde set ham, men hun havde bestemt ikke glemt ham. Han havde vist prøvet at dræbe hende (?)
"Jeg vidste ikke han havde en bror" Mumlede hun stille.
"Men jeg tror du forveksler mig med en anden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 19:50

"Nej... det tror jeg faktisk ikke" sagde han så og smilte stadig.
Michael var selv Dusørjægere, selvom det ikke kunne ses.
Han tog en ny serviet og tegnede hende med sin kuglepen.
Igen var tegningen helt perfekt og han viste hende den.
"Han sagde at du så sådan ud" forklarede han.

//Og Gabriel prøvede kun at dræbe dig første gang i mødtes, anden gang i den der park var han jo anderledes... Bare lige for at påpege det^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 19:52

Hun rynkede øjenbrynene. Hvordan kunne Gabriel dog huske hvordan hun så ud? Meget mystisk. Og det med hans bror? Han var i hvertfald sygt god til at tegne.
Hun smilede. "Det der er min tvilling" Løj hun og smilede venligt.

//Ja, men i parken havde han jo ændret sit udseende, så hun kunne jo ikke genkende ham xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 19:59

//Nåå ja^^//

"Jamen så hils hende2 sagde han med et skævt smil og smed servieterne ned i skraldespanden.
Hurtigt havde han taget en øl frem, åbnede den og kurrede den hen over disken til en der havde råbt efter den i et minuts tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:03

Hun nikkede. "Det skal jeg nok" Sagde hun med et smil. Underligt at han havde hoppet på løgnen. Hvis han var i familie med Gabriel, ville han da nemt kunne se om hun løj eller ej.
"Hvad har Gabriel fortalt om min søster?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:07

"At hun var sød, smuk, sjov og helt igennem fantastisk" sagde han bare med et lille skuldertræk.
"Men jeg kan se at han ikke overdrev" sagde han så med en lidt opadgående mundvige da han fandt endnu flere glas frem og begyndte at mixe dringks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:11

Hun rakte tunge af ham.
"Okay!" Mumlede hun. "Jeg har ingen tvilling og den tegning du tegnede af mig var smuk" Indrømmede hun og smilede.
"Hvad har han mere sagt om mig?" Spurgte hun nygserrigt.

//Undskyld, hvis jeg pludselig logger, men det er fordi jeg snart har frikvarter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:16

//Gør ikke noget...///

HAn kunne ikke lade være med at smile over det.
"En masse andet... Jeg hørte ikke rigtig efter da han begyndte at lovprise dig som om du var en engel" sagde han bare og hældte drinksene op og rakte dem ud til pigerne der havd bedt om det.
*En typisk gruppe Polvos de muñecas* tænkte Michael irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:18

Hun grinede kort. Han anede ikke at hans bror havde ret i at hun faktisk var en engel. Dog havde hun ikke tænkt sig at fortælle ham det. Hvis hun gjorde det, ville hun højst sansynligt nok blive dræbt eller få skåret sine vinger af.
"Mon ikke han overdrev en smule der?" Lo hun.

//Skal logge nu. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 20:29

"Nej... Ikke efter min mening" sagde han med et lille smil og kiggede igen på hende.
Hans grå øjne glimtede kort, men det forsvandt hurtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 01:45

"Hvad mener du med det?" Spurgte hun smilende.
Han var meget flinkere end sin bror.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 01:49

"At du er smuk" sagde han bare og smilte stadig.
Han rødmede ikke det mindste over at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 01:58

"Tak" Mumlede hun og rødmede let.
Hun var ikke vant til at folk sagde hun var smuk. I hvertfald ikke så direkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 02:13

Han smilte bare og tog en øl til sig selv.


//Skal logge nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitimeFre 27 Nov 2009, 02:14

"Må man godt drikke når man står i baren?" Spurgte hun nysgerrigt.

//Ok. Skrives//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yay!! Fest xD Empty
IndlægEmne: Sv: Yay!! Fest xD   Yay!! Fest xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yay!! Fest xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: