Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En aften tur // Ray //

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 08:12

Hun kiggede stille væk mens han gav hende, hendes kjole på igen "Tazz Tecza Bay Anderson" sagde hun stille for han kunne vel lige så godt få hele hendes navn for han vil joo iik kunne finde hende da hun boede i en hule "Og hva er diq?" tilføjede hun efter lidt og kiggede stille på ham og hendes øjne glimtede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 08:48

Han kiggede på hende "tazz sikke et flot navn"sagde han med et smil på sine læber "jeg hedder Ray"sagde han med et smil på sine læber "og undskyld alt det før kunne ikke stå for dig"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 09:32

Hun rødmede lidt "Mange taak" sagde hun venligt og følte sig lidt klem da han stod tæt op af hende "Ray det er da et meget pænt navn" sagde hun sødt og kiggede stille på ham og smilede "Det er okii men jeg kampede oqså selv med at lade vær med at nyde" tilføjede hun efter lidt og rødmede meget og håbede iik at han startede igen og på en måde håbede hun at han gjorde da hun elskede at drenge bestemte over hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 10:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er da en smuk pige"sagde han og kiggede på hende og klappede hende i røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 10:12

Hun rødmede rart meget da han sagde det for hun havde kun hørt det fra ham der havde gjort hende gravid "Mange taak" sagde hun stille og kiggede sødt ind i hans øje "Uhh" sagde hun hurtigt da han klappede hende i røven og rødmede mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 12:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Kom med hjem til mig så kan jeg gøre det til din bedst after nogen sinde"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 12:47

Tazz stod lidt og tænkte "Jeg ved iik helt" sagde hun stille og prøvede at komm fordi ham da resten af hendes tøj lå ude på gaden og hun ville gerne lige hente det for hun frøs lidt i det her vinter vejr "må jeg godt lige hente resten af mit tøj? fryser på benene" sagde hun stille og kunne mærke vinden op under hendes kjole helt op til hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 13:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det må du da godt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 14:32

Hun smilede venligt "mange taak" sagde hun stille og prøvede at komme forbi ham men hendes mave fyldtor meget så hun kunne iik komme forbi ham og hun grinede lidt over det og hun havde bare et mega sødt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 01:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede efter hende.
Han var nu glad for hun tog det stille og roligt efter det han gjorde "men hvad vil du så nu"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 02:35

Tazz gik stille hen og tog sit tøj lagde leggins sammen og tog sine trusser på igen og smilede stille til ham for hun var iik sur på ham for han stoppede og sagde undskyld og det var hun glad for.
Hun gik stille over til ham "Jeg tror bare at jeg må se at komme hjem til miin hule." sagde hun stille og smilede sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 04:46

Han kiggede på hende med et stille smil "ej du skal da ikke være i en hule du er gravid også er du i en hule"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "der er en lejlighed lige overfor mig som står tom"sagde han og kiggede på hende "vil du ha den jeg kan godt hjælpe med betalingen for den til en gravid smuk kvinde"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 04:53

Tazz smilede venligt "jamen det er der jeg bor og er joo varulv så det er joo iik så mærkeligt" sagde hun venligt for det var normalt at varulve boede i en hule indtil de har penge nok til at flytte op i lejelighed "Jamen jeg ha iik penge nok til det og du skal da iik betale for det" sagde hun venligt og kiggede sødt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jamen tazz jeg gør det fordi jeg vil ikke fordi jeg skal så kom nu ikke"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:40

Tazz bed sig lidt usikkert i underlæben for hvis hun flyttede der ind så ville de iik være langt fra hinanden og hun vistet iik helt om det var en god ide "Hm... jeg vil gerne se" sagde hun stille og kiggede sødt på ham og var lige genert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:45

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så kom med mig tazz"sagde han med et smil på sine læber og rakte sin hånd til hende og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:47

Tazz kiggede stille på ham og rakte stille sin hånd hen til ham og var lidt usikkert men gik alligevel med ham og kiggede lidt i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:55

Han smilte til hende og trak hende med sig hen til en stor bygning og viste hende lejligheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 06:34

Tazz kiggede med store øjne på det hele og syns at det var rigtig smukt og hun holdte sig lidt maven "Her er virkelig flot men det må da være dyrt" sagde hun stille og smilede stille til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 06:46

Han kiggede på hende "nej endeligt ikke det flot for ikke ret mange penge"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "vil du ha den"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:37

Tazz gik stille rundt mens hun holdte sig på maven "Nåårh okii troede jeg bare" sagde hun stille og lænede sig lidt op af en af væggene og aede stille sin mave "Jaa vil jeg gerne men har iik penge nok og slet iik ny da jeg har brugt dem på mine børn" sagde hun venligt og kiggede sødt på ham og hun regnede lidt med at han ville spørger om hva hun mente med børne for hun ventede joo tvilling men det vistet han joo iik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "tazz du skal ikke tænke på penge det klare jeg nok"sagde han med et smil på sine læber "så kan dig og hvor mange der end er i din mave så skal de ha det godt ligesom dig"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:52

Tazz smilede venligt til ham "Det er alt for meget for vi kender iik rigtig hinanden" sagde hun venligt og gik lidt hen til ham "Og så skal du joo tjener mere for at betale for miq og mine børn" tilføjede hun efter lidt og kiggede sødt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:56

Han kiggede på hende "tazz jeg har penge nok og jeg er af rigmands familie penge er ikke noget problem vel men hvis du giver mig noget til gengæld så går det nok"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:59

Tazz smilede venligt og kiggede med lidt store øjne på ham "Og hva er så det?" sagde hun meget stille og kunne joo godt gætte sig til at det havde noget med sex men hvis det var det hun skulle for at ha et fedt sted til sine børn ville hun gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften tur // Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En aften tur // Ray //   En aften tur // Ray // - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften tur // Ray //
Tilbage til toppen 
Side 2 af 32Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 17 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Aften...
» Sen aften
» aften tur
» fri aften :D
» En sen aften - Ann.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: