Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Knap så stille aften-sakref morladin.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 02:12

T 22:23
V Mørkt uden for, også regner det en smule, men også sne.
S Petronia Night club, om aften.
O En del mennesker.
P Kort nederdel i sort, rød top. Hvide sko. Og en sløjfe i håret, samt håret sat op i en heste hale.
Å Vinter.
D irl.

Kate kom med stille og rolige skridt ind på Petronia Night club, hun havde kun en gang været der før. Men der havde der være masser af høj musik og en masse mennesker, men denne her gang var der ikke så mange mennesker som der ellers er om aften. Hun sukkede et lavt suk, og gik op mog baren, hun kiiggede på det alkohol man kunne få der inde, men det var uhyrligt sjælden hun drak sådan noget. Men øl kunne hun jo sagtens li men ikke nær så mefer afligevell. Hun glattede sin nederdel ud, som var blevet krøllet af den varme som var ved at komme der inde. Nu var der specielt begyndt at komme mange mennesker. "En øl tak!" Sagde hun til, bartender som kiggede på hende, som om han tænkte på. 'Hun er hvist ikke 18 år' men Kate havde været 18 år i lang tid, og kunne lide at være i den alder. Myndig og uden forældre at tænke på. Hun betalte for sin øl, og begav sig rundt i cluben, for at finde et bord som hun kunne sætte sig ned ved. Hun fandt et bord, som hun satte sig ned. Bordet var lige ved siden af et vindue, så hun kunne nemt se at det regnede en smule. Så den smule sne der stadig var der, var ved at forsvinde, langsomt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:20

sakref kom stille og rolig gående ude på gaden han havde brug for at komme hen til et nyt sted så han synes at han måske skulle kigge ind på den nærliggende club. med stille og rolig skridt gik han hen til døren og åbnede den og gik indenfor. da døren åbnede blæste det ind i clubben. han lukkede stille døren og gik hen baren og satte sig. han var klædt i sit normale tøj som han havde meget af der lignede det, men idag havde han glemt at tage sin maske på. hans hud var glat og kridt hvid og hans øjne var grønne som det mest friske græs man kunne se om sommeren. hans hår var halv langt og sort og strittede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:24

Hun drak stille og roligt af sun øl, men ikke for hurtigt, hun ville jo nødig begynde at hoste for meget, hvist hun nu fik noget i den gale hals. Hun smilte et skævt smil for sig selv, og fik stille øje på en dreng, eller mere mand som kom ind af døren. Hun betragtede stille personen med et lille smil på læben, hun kede sig virkelig og ville ønske at der ville komme en eller anden og bare snakke med hende, at have en at snakke med var jo det bedste i verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:31

sakref lavede et lille vink til bartenderen. da bartenderen kom hen til sakref bestilte han en øl også selv om at han kun lignede en på de 19 år. han fik sin øl og gik stille og roligt rundt i rummet imens han kiggede rundt efter et sted at sidde. han så at der var en plads lige over for en flot pige som så ud til at være på de 18 år. han gik stille og roligt hen til hende "må jeg sætte mig her" spurgte han hende da han kom hen til hende. hans stemme var voksent men meget venlig. hans smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:35

Hun kiggede roligt på drengen/manden som var kommet hen til hendes bord, "ja bare sæt dem ned" sagde hun og betragtede ham. "Mit navn er forøvrigt Kate" tilføjede hun og så på ham, i mens hun tog en tår af sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:44

"rart at møde dig kate mit navn er sakref. sakref morladin" sagde han med et venligt smil. han tog en lille tår af sin øl også selv om at han ikke var helt vild med øl han plejede normalt at drikke sådan noget som havde flere forskellige smag og sådan noget. han synes normalt at øl smagte af havvand men han ville prøve noget nyt så hvad pokker tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:51

"Ilige måde, specielt navn du har Sakref" sagde hun og kiggede på ham, hun tog roligt endnu en tår af sin øl, hun var begyndt at bedre at kunne lide øl, jo mere hun smagte øl, destro bedre kunne hun jo lide smagen af øl. Selv om hun jo vidste at der fandtes mange forskellige slags øl man kunne få..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:08

"tja jeg blev også født ind i en meget speciel familie" svarede han med et venligt smil. "nå men du ser meget ny ud her i byen er du lige flyttet til eller har du boet her længe?" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:11

"Narh jeg har været her i en del tid nu, selv om det er lang tid siden jeg flyttede her til" sagde hun. "Når men drikker du normalt øl?" Spurgte hun ham om og kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 13:09

"nej det plejer jeg normalt ikke jeg plejer at drikke noget med mere smag i" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 20:57

"Tja jeg prøver mig bare til at drikke noget øl, fx øl eller noget andet" sagde hun og kiggede på ham med et skævt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 01:12

"tja jeg prøver også bare at smage en øl for sidste gang jeg fik en så smagte det af havvand af en eller anden grund" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 02:05

"Hm havvand smager så helelr ikke lige særligt godt, men de øl jeg har smag ind til videre har da været gode nok" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitimeFre 24 Dec 2010, 12:39

"tja den her er heller ikke den væreste jeg har smagt" sagde han med et venligt smil "men hvad er så din historie?" spurgte han lidt nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Knap så stille aften-sakref morladin. Empty
IndlægEmne: Sv: Knap så stille aften-sakref morladin.   Knap så stille aften-sakref morladin. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Knap så stille aften-sakref morladin.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: