Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 At være alene? - Davy..

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 07:06

T irl.
V mørkt, snevejr. Og koldt.
S The riggie club.
O En del mennesker.
P Kort nederdel, i sort. Lilla top. Tennis sko self.

Kate havde fundet sig et godt bord på the riggie club, hun smilte for sig selv, og vippede benet stille i takt til den vilde musk. Folk de dansede, snakkede og grinede sammen med deres venner, men Kate var kommet alene, hun kiggede ned i sin sit øl glas, hvor der var en slags papirparaply dims i. Hun smilte af det, de gjorde virkelig ud at drinksene her. Hun tog en slurk af sin øl og så rundt. Det var kedeligt bare at sidde der alene, så hun håbede virkelig på en måde at der ville komme en hen og snakke med hende, og endda holde hende med selskab. For hun trengte virkelig til at snakke med nogen, inden hun måske faldt i søvn, eller det var lidt umuligt for hende at sove i den her larm, men hun var heller ikke træt. Det sørede øllen da for at hun ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 07:27

Tøj: http://images4.fanpop.com/image/photos/17300000/Dorian-Gray-dorian-gray-17327799-260-390.jpg

En limousinen stoppe op foran The riggie club og chaufføren åbnede døren og smutte hurtigt ud hvorefter han gik om til sidedøren og åbnede den"så er vi her herre"sag han hurtigt og bukke, En høj køn mand trådte ud af bil døren hvorefter han så let på sin chaufføren "vi ses sener"sag han kort og koldt hvorefter han smutte hen til indgangen og blev hurtigt lukket ind, hans tøj var gammeldags men pænt og ret sexet, han smilede koldt da han kom ind og begyndte at se lidt rundt, hans normale mørkebrune øjne var nu ravfarvet fordi han var sulten og det betød at han nu ledte efter et offer dog ville han gerne more sig lidt før han ville drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 07:39

Hun tog en rolig tår af sin øl, og kunne dog af en eller grund tydeligt mærke at døren ind til the riggie club blive åbent. Og lukket igen, hun fik dråkkte sin øl, færdig og gik roligt op mod baren for at bestille en ny en. I mens hun var gået der op så hun sig om, i mens hun nåede op til baren, "en øl til tak!" Sagde hun, bartender fik roligt men hurtigt hældt noget nyt øl, op i hendes øl glas. Hun betalte for øllen, og gik med rolige skridt ned mod hendes bord igen, som heldigvis ikke var blevet taget i mens hun havde været oppe at få en ny øl. Hun kiggede rundt, og fik øje på en mænd/dreng, som så pæn ud i hendes øjne, selv om han havde gammeldags tøj på. Eller det der lignede gammeldags tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 07:47

Davy satte sit charmerende smil på læben imens han gik op mod baren"et glas af husets bedste rødvin"sag han kort til den unge bartender hvorefter han så lidt rundt imens han vendte og fant en 100 kr. seddel op som han gav bartenderen da han fik sin vin"så skal de ha 57 tilbage"sag han, Davy rystede let på hovedet "behold dem knægt"sag han kort hvorefter han tog sin vin i hånden og gik lidt rundt for at finde et offer da en duft af engel ramt ham*engelblod mums*tænkte han og gik hen mod hende"godaften brug for selvskab?"spurgt han chamernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 07:51

"Selskab er altid dejlig, så ja bare sæt dem hr?!" Sagde hun og så på ham, *hm en race jeg før har mødt ja en vampyr tror jeg nok* tænkte hun roligt uden at lægge udtryk i sit ansigt at hun tænkte. "Anderleds me speciel påklædning, passer godt til dig" sagde hun, og smilte til ham, i mens hun tog en tår af sin øl. "Mit navn er forøvrigt Kate Eve silverstone" Præsenterede hun sig kort, og betragtede ham. Hun smilte sit venlige smil, selv om det var til en fremmede som hun ikke havde mødt før, eller snakket med før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:06

Davy satte sig roligt ved siden af hende hvorefter han kørte vinen lidt rundt i glasset for at se om det dannede gardiner og det gjord den så han dufte kort til den før han tog en lille tår og smagte på den"sikke en god årgang"mumlede han let til sig selv før han igen så på hende med et forførende smil"skønt"svarede han let"tak jeg er sådan lidt gammeldags"sag han roligt hvorefter han drak lidt igen"Davi samuel evens" præsenterede han sig og tog hendes hånd let, ham kysse den kort"hyggligt at møde dem Katie"svarede han så forførende og slap hendes hånd igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:15

Hun smilte, da han kyssede hendes hånd, "Ilige måde Davy!" Sagde hun, og lagde sin ene hånd om den øl, hun drak af, hun tog en rolig tår af sin stadig friske øl. "Det er da fint nok at være gammeldags," sagde hun og så på ham, hun kiggede stille rundt rundt på de mange mennesker der var. Måsle var hun og han de to eneste racer der var her lige nu, "hm.. Hvad laver du så her i aften?!" Spure hun ham om, og betragtede ham med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:21

Davy drak lidt imens der var stille imellem dem dog så han på hende da hun spurgte ham om noget"jeg sku finde en kvinde at tilbringe natten med"svarede han forførende"hvad med dig? har du nogle veninder her eller er du alene?"spurgt han nysgerrigt og lage hovdet let på skrå imens han betragte hende, han elske kvinder især når de var nøgne og lå hos ham dog var han ikke typen med fast kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:26

"En kvinde at tilbringe natten med?" Sagde hun en smule uforstående, "well jeg er her alene og tja næh har ikke sårn specielt nogen veninder hvis man kan sige det på den måde?" Svarede hun ham og så på ham, hun smilte både et skævt smil, og et venligt smil til ham.. Hun tog stille en slurk af sin øl, hendes glas var næsten tomt igen. Hun kiggede ned i glasset, men hun gad ikke rigtig at gå op efter en mere. Man skulle jo heller ikke have for meget af det stad jo. Hun kiggede stille og roligt op på ham igen, i mens hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:34

Davy nikke let"ja du ved invitere en kvinde med ud i min limoisine og sådan"svarede han roligt og rykke en smule tætter på hende*hm hun ku måske bruges*tænkte han koldt men rystede så let på hovedet"når okay"svarede han så"har du et job?"spurgt han så og lage hovdet let på skrå imens han betragte hende nøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:38

"Nårh på den måde ment" sagde hun og så på ham med et smil, hun lyttede til ham og betragtede ham stille og roligt. "Næh har intet job, hvorfor da?!" Sagde hun og så på ham. Hun tømte ´roligt det sidste af det øl der var i hendes glas. Hun lagde stille mærke til den måde han sårn betragtede hende på, men hun lod ham blot betragte hende som han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:52

Davy smilede forførende"ku du tænke dig et job?"spurgt han roligt"jeg har et du kan få og der er skam god løn"sag han lokkende hvorefter han tog en tår af sin vin og så lidt rundt på de andre folk som han ku lugte var mennesker en af de to slags blod han ikke ville drikke menneskeblod er for kedeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 08:54

Hun tænkte over det han sagde, ja hun kunne skam godt bruge et job. "ja jeg kunne godt tænkte mig et job" sagde hun og så på ham med et smil. "Hvad er det da for et job?" Spurgte hun ham roligt om og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:02

Davy lo let hvorefter han så på hende med et betragtende blik"jeg ejer et stort palæ og mangle derfor nogle som kan gøre rent, måske et job du vil ha og vis du ikke har noget sted at bo kan de få et værelse"svarede han hvorefter han tog en tår af sin vin, han nød en god vin og gik meget op i at vin sku smage godt så derfor har han en stor vinkælder under palæet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:07

"Tja jeg kunne vel godt finde ud af at gøre rent, men bor sammen med min søster så jeg har et sted at bo!" Sagde hun og så på ham, et regngøringsjob kunne da umuligt være slemt? Ud over hvis der var meget beskidt. Men det var vel sikkert noget hun sagtens kunne klare, hun kiggede stille og roligt på ham, stadig med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:23


Davy smilede let"så har vi en aftale"svarede han og klappe hende kort på skulderen før han rejste sig op"jeg må nok se at komme hjem min limousine venter på mig, men du er da velkommen til at tage med?"sag han let og tog sit vinglas og bundede det hurtigt før han satte det fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:27

"Okay så hvornår starter jeg egentligt?" Spurgte hun ham om og så på ham, "en limousine nice. Og ja hvorfor ikke, jeg vil da gerne tage med dig, hvis jeg må?" Sagde hun og milte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:42

Davy smilede"det er jo snart jul så to dage efter juleaften vis du ikke vil starte imorgen"sag han roligt og sendte hende et let smil hvorefter han nikke"så lad os smutte"sag han hvorefter han begyndte at gå mod udgangen, foran nat cluben stod en smuk sort limousine og vendte på dem, Davy så let på den unge chauffør" så er jeg klar igen"svarede han kort hvorefter den unge fyr hoppe ud af bilen og åbnede døren for dem hvorefter Davy lod hende gå først ind hvorefter han selv gik ind og chaufføren lukke døren og satte sig igen bag rattet hvorefter han begyndte at kørre, Davy smilede forførende til hende og satte sig ned i sofaen.

udenfor: http://www.majorlimousine.com/home/images/stories/slideshow/rsz_5limo_black.png
Indefor: http://www.select-limo.com/images/vehicles/Chicago%20Escalade%20limo%20black%20int.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 09:47

Hun havde aldrig prøvt at sidde i en limousine før, hun smilte og satte sig ned ved siden af ham. "Cool limousine" hviskede hun og så rundt i limosinen, hun havde at sig ved siden af ham på sofaen, "tja jeg kan vel godt starte i morgen, bare jeg for fri jule aften" sagde hun. Men det var også af en anden grund at hun ville have fri juleaften. Mest af alt hend og hendes søster fødselsdag. "Her er sejt Davy" sagde hun og så på ham med et muntert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:13

Davy smilede let over hende da han tydeligt ku se at hun ikke havde været i sådan en her før, han lag let en arm om hende"tak og selvfølelig for du fri jeg er ikke så ond"svarede han let hvorefter han lukke øjne svagt, efter et stykke tid stoppe bilen og den unge fyr åbnede døren og bukke"så er vi her herre"sag han let, Davy sendte ham et kort blik"så har du fri når du har parkeret den her"sag han hurtigt hvorefter han fik hende med ud, de stod nu foran et smuk palæ, han smilede let til hende og betragte hende.
Palæ`et: http://www.odt.co.nz/files/story/2009/03/the_spelling_mansion_is_shown_in_this_file_photo_p_1874443074.jpg

insgangshal: http://www.toronto.ca/old_cityhall/images/entrancehall2.jpg

Soveværelse: http://www.apartmenttherapy.com/ol-images/chicago/uploads/2007-09-19Lorenz-%20Bedroom.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:20

"Okay og tak fordi jeg må holde fri den aften" sagde hun, hun mærkede at bilen standsede, og at chauføren hoppede ud af bilen, og hen for at åben døren for dem. Hun kiggede stille rundt med store øjne da de var kommet ud af limosinen, "wow her er flot!" Sagde hun og kiggede op på ham. "Det kunne ligne at der var masser af steder at gøre rent" sagde hun og kiggede op på palæ'et.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:26

Davy nikkede"ja det er der skam derfor er jeg ved at skaffe rengørings folk så vis du kender nogle så sig enlig til dog skal det helst være kvinder"sag han roligt hvorefter han begyndte at gå over mod indgange hvorefter han kort bankede på døren og døren blev åbnet af en ung kvinde som smilede let til ham"godaften herre"sag hun høfligt og nejede kort for ham, han nikke let til hende og så sig over skulderen for at se om kvinden kom med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:29

"Well skal nok holde øje" sagde hun og gik stille med ham, ind. Hun standsede roligt ved siden af ham, og kiggede op på ham. Hun anede ikke rigtig hvad de skulle nu, så hun vendtede bare til at han ville sige et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:35

Davy vendte sig om mod hende imens den unge kvinde lukke døren bag dem, han smilede let til hende"nå lad mig vise dig biblioteks salen sag han så og begyndte at gå op af trappen sammen med hende og drejede ned af en gang og åbnede en dør, de stod nu i et rimeligt stort rum hvor der var bogreoler med masser af gamle bøger men også nye, han smilede let og slog ud med armene "dette er det sted jeg mest er vis du en dag skal ha fat i mig"sage han roligt.

At være alene? - Davy.. 900888676_ce0f02a9d0
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitimeOns 22 Dec 2010, 10:38

Hun fulgte stille og roligt med ham, og kiggede ind i biblioteket, "wow her er egentligt temmelig flot" sagde hun og drejede hoved let, for at se biblioteket bedre. "Okay" sagde hun efter noget tid, hvor efter hun kiggede op på ham igen, med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At være alene? - Davy.. Empty
IndlægEmne: Sv: At være alene? - Davy..   At være alene? - Davy.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At være alene? - Davy..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Selvsikker men gider ikke være alene.
» Ehm.... - Davy
» All I want for christmas, is you.. [Davy - Privat.]
» Blomster springer ud - Davy
» Dans og druk? - Davy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: