Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Intet sprut til mig, tak - Alene

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 01:51

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22:30
Sted: The Reggie Club
Omgivelser: Mange mennesker/væsner
Vejr: Køligt, men varmt inde på clubben
Påklædning: Almindeligt tøj

Nero var ikke typen som kunne finde på at feste særlig meget, men det lå måske bare mest til hans natur at være rolig i sindet. Det var også derfor at han næsten aldrig drak sprut, aldrig røg. Han prøvede så vidt muligt at tilfredsstille andre så meget som muligt, være sød og charmerende imod kvinder/piger, som efter hans mening måske havde brug for det. Og så vidt muligt prøve at blive venner med drenge/mænd, som måske så ham som en konkurrence i stedet for. Men sådan tænkte Nero overhovedet ikke, han tænkte ikke på status, han tænkte bare på at gøre andre glade. Men lige nu havde han faktisk gået imod sin egen natur og var gået på club, men alligevel havde han stadig det med ikke at ville drikke sig fuld, eller drikke sprut. Fordi han kunne ikke lide sin egen opførsel når han først var blevet fuld, han kunne være virkelig underlig at være sammen med, også har han heller ikke nogen hæmninger når han først har fået nået at drikke. Så da Nero som ind i clubben, gik han roligt op i baren og bestilte en helt almindelig sodavand. Da han så havde fået den, åbnede han den og tog en lille tår af den, men vendte så blikket ud på de dansende mennesker og sikkert også væsner, imens et svagt smil kom op på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 02:04

Alane trådte stille ind i clubben, hun kom nogengangen på clubben men det var ikke så tit og det var vist ret lang tid siden hun havde været fuld. Hvis hun ikke huskede forkert var det dengang med Axel og det var ca. for otte mdr. siden. Men desværre havde hun for vane med at drikke når hun havde det dårligt og når der var sket nogle ting i hendes liv hun helst ville glemme og lige nu ville hun egentlig bare glemme det hendes eks havde fortalt hende om at han havde været hende utro to gange på en måned. Hun bed sig i læben for at holde tårene tilbage bare ved tanken af det. Stille sukkede hun og gik op mod baren, imens hun gik lod hun sit blik glide rundt på de mange glade mennesker og væsner som var her i clubben. Hun satte sig på en af barstolene som var ledige, hendes blik betragtede de mange farverige flasker som stod på hylderne. Hun bad bare bartenderen om at mixe hende en stærk drink. Hun ville ikke drikke sig fuld fordi hun blev altid så fælsom når hun var fuld. Kort efter fik hun sin drink som hun betalte for. Stille sippede hun til den mens hun betragtede de forskellige folk oppe i baren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 06:49

Det var ikke særlig tit at Nero mødte varulve, så da han fik færten af en som faktisk sad ret tæt på ham. Så kunne han ikke lade være med at vende blikket mod baren igen, da han jo havde drejet stolen rundt for at se på de andre på dansegulvet. Han lod sit blik glide hen over bardisken og prøvede at finde ud af hvem varulve duften kom fra. Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt, da han fandt ud af at det var en kvindelig varulv, og imens han smilte lidt over det, så løftede han sin dåse sodavand op til munden igen og tog en lille tår. Han så ikke nogen grund til at skynde sig, men han gad altså heller ikke være her til evig tid. For at være ærlig kunne Nero også være virkelig dårlig til at håndtere kvinder nogen gange, selvom han måske så vildt uskyldig og charmerende ud, så kunne han sagtens komme til at sige noget forkert eller slet ikke sige noget. Han kunne minde rigtig meget om en lille 10 årig genert dreng, som kunne blive helt mundlam overfor smukke eller søde kvinder. Men da Nero ikke just regnede med at nogen ville komme til at tale med ham i aften, så tog han det meget roligt og drak videre af sin sodavand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:02

Alane var ikke typen som opsøgte folk og især ikke når det galdt folk på clubber. Hun var egentlig bare kommer for at drikke en smule, danse og hygge sig. Hun lod sig blik glide rundt og fik øje på englen som var ikke så langt fra hende. Han kiggede på hende, en rødmen skød frem på Alanes kinder og hun lod sit blik falde ned på gulvet. Hun sippede endnu engang af sin drink. Et par sko kom nu til syne på gulvet foran hende. Langsomt løftede hun blikket, det var en ældre mand som var en smule for tæt på hende til hendes egen komfort. Han havde et ulækkert smil plastret på læberne. Hun vendte hovedet begge veje for at se om der var nogen som så ud til at lægge mærke til det her, ikke umiddelbart. Et sæt gik igennem hende da hun mærkede en hånd på sit inderlår, alt for tæt på. Glasset blev tabt i hendes chok men der var ikke rigtigt nogen som hørte det da musikken var meget høj og det var nu heller ikke unormalt at folk tabte glassene her. Hun så på manden og forsøgte at få hans hånd væk men han ville ikke flytte den. Hun var begyndt at blive en smule bange nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:15

Nok den eneste grund til at Nero lagde mærke til hvad der skete med varulven, var nok fordi hans hørelse var en del bedre end de andre i clubben. Han hørte måske ikke ligeså godt som en vampyr, men nok til at han sagtens kunne høre et glas falde ned på gulvet og to i tusind stykker. Han vendte blikket imod det, for at se hvad der var sket og fik øje på den nået ældre herre foran varulven og rejste sig roligt fra barstolen og gik over over til dem. Han tog fat i herren og skubbede ham en anelse væk, men ikke så han væltede, bare kun så han vaklede en anelse. Et tydeligt tegn på, at han sikkert også havde drukket for meget. Nero satte bare et venligt smil op på sine læber og lagde hovedet på skrå, " der er ingen grund til at genere damerne" sagde Nero med en rolig tone og lod sine hænder synke sig ned i hans lommer. Herren stirrede bare først lidt på ham, men efter at have set at Nero ikke var ude på ballade men bare bedte ham om noget, så vendte herren sig om og gik sin vej. Nero så derefter på varulven og smilte lidt charmerende, men det var ikke med vilje. "Sådan" sagde han bare og satte sig over på sin plads i baren igen og tømte sin dåse sodavand, smed den ud og bad derefter om at få en ny.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 07:27

Alane pev stille, det var ikke med vilje men det kom naturligt når hun var bange, hun var stadig hvalp. Hun var ikke fuldt udvoksetvoksen endnu. Hun ville først blive rigtigt voksen når hun var fyldt atten. Hun blev hurtigt bragt tilbage da mandens hånd gled længere op. Hun klemte øjnene sammen og ventede på det værste men det kom ikke, i stedet for flyttede hånden sig. Stille åbnede Alane sine øjne og fik øje på englen som havde skubbet manden væk. Hun sad stille og betragtede de to mens de udvekslede blikke. Manden fik endelig til sidst men det gjorde englen også før hun fik mulighed for at takke ham. Hun bed sig i læben og så ned på det smadret glas. Stille skubbede hun skårene ind til siden. Efter det rejste hun sig op og gik hen til englen, uden videre at tænke over det lagde hun armene om ham i et kram. Han sad med ryggen til hende da han var ved at bestille, "Mange tak for hjælpen" Hendes stemme var lille og en anelse genert. Hun slap ham forsigtigt og blev stående hvor hun var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Intet sprut til mig, tak - Alene Empty
IndlægEmne: Sv: Intet sprut til mig, tak - Alene   Intet sprut til mig, tak - Alene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Intet sprut til mig, tak - Alene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: