Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et møde med en ny person - Lusia.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:06

Tid: Klokken er 23:05.
Vejr: Det sner udenfor.
Omgivelser: Fulde mennesker og det der ellers er på en club.
Årstid: Vinter.
Påklædning: Sorte jeans, sort jakke, geek briller, sko og en lyserrød hue.

Emily sad sammenkrøbet ved et bord, og vidste ikke hvorfor hun var begivet sig dette sted hen.
Hun så rundt på de fulde mennesker der sad hulter til bulter, og alle de stole der var væltet. Hun rystede på hovedet og lod blikket glide over på dem der dansede. Hun smilede lidt, skulle lige til at rejse sig, men satte sig ned igen, da hun tænkte det ikke lige ville være den bedste idé. Hun drak lidt mere af sin drink, og inden længe var den drukket. Hun ventede sig igen mod baren, og ventede tålmodigt på bartenderen ville betjene hende, så hun kunne få en ny drink. Hun kiggede ned på sine samlede hænder, og kunne se hun svagt dirrede. Hun begyndte automatisk at lege med sine fingre. Hun kørte tommeltotten rundt om den anden. Hun lagde ikke mørke til sine omgivelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:18

dørene til clubben gik op. en ung vampyr pige med blondt hår mørke øjne en folt kropsbygning, kom ind af døren og kiggede på dem der var i baren, der var nogle fulde mænd der fuldte efter hende der hen hvor hun satte sig, hun afviste hver mand der kom hen til hende og til sidst gav de alle sammen op og forsøgte sig med nogle af de andre tøzzer. lusia gik op og fik sig en drink og drak lidt af den, men ikke det store.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:21

Emily studerede den unge kvinde grundigt. Hun var meget bleg, men alligevel meget smuk. Hun lagde hovedet lidt på skrå, og vendte sig imod baren igen. Hun betragtede hende alligevel ud igennem øjenkrogen. Hun grinte svagt af de mænd hun havde afvist. Hun så lidt rundt, så den unge kvinde ikke fik en mistanke af at hun blev holdt øje med. Emily blev endelig betjent og fik derefter den drink hun bestilte. Hun tog en tår, og spejdede igen rundt i rummet, stadig en smule nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:35

lusia havde en fornemmelse af at en gruppe drenge som var fulde ville lade det gå ud over en pige her inde som sad alene så for at hjælpe en pige der sad alene gik hun hen til hende, ''hejsa må jeg sidde her'' spurte hun emily og så på hende med et kort stort smil. der kom en dreng der over, ''hejsa smukke vil du danse'' spurte en dreng på aldre med en 15 årig, hun grinte og så på ham, ''søde ven du er ikke noget for mig'' sagde hun det var hendes sevanlig afvisning hun kiggede på pigen der sad ned,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:41

Emily så forskrækket op på den unge kvinde der stod lige ved siden af hende. Hun nikkede hurtigt, og smilte. Hun så på den femten årige og smilede og nikkede den unge kvinde ned på stolen og vendte ryggen til drengen. Hun så lidt rundt, og tog igen en tår af sin drink. Hun fik selskab i aften. Det skulle vel nok blive hyggeligt? Hun grinte lidt og så på den unge kvinde. Hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den, da hun ville vente med nogle få spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:45

Lusia satte sig ned og begyndte det første spørgsmål. ''hvad hedder du hvis jeg må spørger'' spurte hun og smilte. ''mit navn er Lusia Golden'' sagde hun og smilte da der var mange der kaldte hendes for 'the gold' fordi de syns hun linede guld, men hun smitle bare af det og grinte,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 09:49

Emily rækkede hånden frem med Lusia. "Mit navn er Emily Payton." Sagde hun og smilte venligt. Det var normalt at give hånden til fremmede, der hvor hun var opvokset fra, og forventede at Lusia skulle tage hendes hånd. Hun tog igen en tår af sin drink, og kiggede på alle de andre mennesker der ellers var rundt omkring inde på clubben. Lusia havde afvist en del, og det beundrede Emily hende for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:02

Lusia tog emliys hånd for at sige goddag, hun smilte til hende, ''emliy er der noget du vil spørger mig om jeg har godt lagt mærke til du har holdt øje med mig'' hun smilte efter hun havde sagt det, mon emliy beundrede hende for at afvise alle de fyre, hun mente bare de var et par dummernikker, hvisket de også var hun smitle bare af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:06

Emily mærkede straks kulden der flød igennem hende, og slap hurtigt Lusias hånd, for ikke at blive udsat for kulden. "Du er ikke et menneske, vel?" Sagde hun pludselig, og vidste udmærket godt at hun ikke var menneske. Hun ventede med at stille det andet spørgsmål til bagefter, da hun ville have et begrundet svar fra Lusias side. Hun smilede venligt og lod hånden glide ned under bordet, og lagde den i sit skød. Hun tog igen en tår af drinken, og kiggede på drengene der kredsede om dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:17

hun kiggede på emliy. ''nej jeg er ikke et menneske og en ting til lad hver med at drikke for meget det kommer til at gå ud over dig selv til sids, se på mig'' sagde hun og så på emliy of smilte. hun havde ikke regnet med at emliy ville drikke lige så meget som Kusia havde gjordt da hun var ung og urefarn, men hun havde haft godt og vel 1000 år og lave fejl i, og hun havde lær af de fejl hun havde lavet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:22

Emily rynkede brynene. "Og hvorfor så ikke det?" Spurgte hun nysgerrigt med et smil på læben. Hun lod drinken blive nede på bordet og så op og ned af en af drengene der stod tæt ved deres bord. Hun gav ham et hurtigt blik på ansigtet, og hun kiggede væk igen. Hun smilte igen til Lusia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:27

hun kiggede på hende og undrede sig var det hvorfor hun ikke skulle drikke eller hvorfor hun ikke var menneske hun var træt af at folk ikke tog imod hendes hjælp. hun så trist ud da hun tænkte på sin søster, som hun havde dræbt, ''tro mig du vil ikke begå den samme fejl jeg begik ved at trodse den forkerte mand eller kvinde, og blive til det her et monster'' sagde hun og kihgede på hende med et trist blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:31

Emily stirrede på hende med halvt store øjne. Hun lagde hovedet lidt på skrå og var god til at se når noget var galt. "Er der noget der nager dig?" Sagde hun og så på Lusia med et nysgerrigt, men alligevel omsorgsfuldt blik. Hun smilte bare venligt til hende, og gav igen drengen et blik, som nu var rykket en smule tættere på. Hun tog igen en tår af sit drink, som om lidt var tømt. Det var ikke første gang hun havde drukket sig fuld, og det var ihvertfald heller ikke sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:39

hun så på emliy og rystede på hovede af hende, *det hendes egen fejl jeg har advaret hende* tænkte Lusia. ''på grund af jeg var fuldt og stødte ind i den forkert vampyr, og sagde nogle dumme ting forvanlede han mig, og jeg dræbte min søster'' sagde hun og kiggede væk. ''men hvs du vil ende i en randesten så lad hver med at følge mit råd'' sagde hun og lænede sig tilbage,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:48

Emily drak det sidste af sin drink, og bemærkede nu drengen stod ved siden af hende. Hun ville ikke ende i nogen rendesten, eller være vampyr. Hun så bare på Lusia, og ville følge hendes råd. Hun så lidt ned, rejste sig op og stilte glasset op på bardisken. Hun satte sig igen ved bordet og drengen bukkede sig ned og hviskede hende i øret om veninden var ledig. Emily trak på skulderne og sagde at han selv skulle spørge hende. Hun så ikke mere på ham og himlede med øjnene, og smilte til Lusia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 10:52

Lusia smilte til emliy. og hviskede i hendes øre, ''der er en god ting ved at være vampyr. de fleste drdenge er vilde efter en og man kan lege med dem vil du se'' spurte hun selv om det nok var et dårlig indtryg selv om det var sjovt at lege med de drenge som var så uerfarne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:18

Emily trak på skulderne og nikkede. Hun så op på drengen som åbenbart var helt væk i Lusia, men det kunne hun nu også sagtens forstå, da hun var langt kønnere end de fleste i lokalet. Emily smilte bare og så igen på Lusia, og ville studere hende nøje. Dette skulle nok blive sjovt. Hun havde selv gjort det engang, men det endte også dårligt. Hun skulle helt klart have mere erfaring, for hun gjorde det igen, det var helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:24

Lusia kiggede på drengen som var helt væk i hende, ''er der noget du vil spørger om unge mand'' spurte hun på en sød og sexede måde. da hhun jo skulle logge ham, hun så hen på emliy og hviskede til hende, ''hold øje med hvad jeg gør hvis du en dag vil prøve det når du har erfaring nok'' sagde hun som en hvisken, hun så på drengen igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:39

Emily nikkede og smilede. Hun så på drengen og viftede med en hånd foran hans ansigt. Hun flækkede af grin. Hun så på Lusia og nikkede. Det ville hun helt sikkert gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:47

''jeg tror han er paralyserede siden han ikke svare'' sagde hun og grinte, af det, da hun så på drengen smilte hun abre af at han var der og ikke bevægede sig, ''jamen så må jeg jo heller gå'' sagde hun for at prøve at få liv i drengen men viste ikke om det virkede, hun kiggede på emliy og smilte til hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:49

Hun så også på drengen som var helt forstenet. Pludselig gik han bare hen til sine vener og gav sig til at snakke med dem igen. Emily så efter ham og flækkede så af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:09

hun smilte bare, hun opdagede en dreng se på hende, ''emily prøv at se om'' sagde hun og omkring 5 minuter efter kom en dreng/mand hen til Kusia og spurte hende, ''unge frøken vil de gøre mig den ære at danse med mig'' spurte han hende, lusia blikede til Emliy og rejste sig, ''gerne'' sagde hun og de gik ud på danse gulvet og de dansede op til flere danse, da hun satte sig ned igen, ''vil du have noget min smukke'' spurte han hende med et smil. ''hmm.... jeg kunne godt bruge en øl'' sagde hun med et smil og to minuter efter kom han med en øl og gik igen lusia stillede den igen, ''men husk aldrig drik noget en fuld dreng kommer med der er altid kommet noget stof af en art i'' sagde hun og kiggede på emliy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:23

Emily nikkede lærigt. Hun så sig omkring, og fik øje på en sød dreng af en art der sad sammenkrøbet i et hjørne. Hun lagde hovedet på skrå og studerede ham. Han var ikke ret høj, lidt under hendes alder. Der var et eller andet galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 00:14

lusia snussede ind for at finde ud af hvad drengen var så hun kunne fortælle det til emliy hvis det var en dum idé at starte ud med en der var langt stræker end et menneske barn men hun ville jo gerne forsøge og hjælpe emliy så hun kunne jo ikke lige frem forbyde hende i at gå efter ham, men hvis han var et overnaturligt væsen kunne hun også komme tilskade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 00:29

Emily kiggede bare på drengen. Han så ret bange og forskræmt ud. Hun stirrede på ham, der var et eller andet helt galt. Hun smilede venligt til drengen, men han stirrede bare koldt tilbage. Emily så igen på Lusia, og besluttede at ignorre drengen. Hun grinte lidt, men stirrede alligevel på ham ud af øjenkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde med en ny person - Lusia. Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med en ny person - Lusia.   Et møde med en ny person - Lusia. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde med en ny person - Lusia.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: