Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bliver det ikke sjovere? - Jake.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:06

Tid: Klokken er 22:49
Årstid: Vinter.
Vejr: Det sner, og det er isende koldt.
Omgivelser: Fulde mennesker, og det der ellers er på en club?
Påklædning: Sorte jeans, sort læderjakke, en hvid top, og sorte støvler med Kila hæle.

Emily sad i baren og drak af sin drink. Hun var ikke helt ædru. Hun havde en snak med en af de mandelige bartendere, men samtalen interesserede hende overhovedet ikke. Hun pillede lidt ved sine hansker, som der ikke var nogle fingre i. Hun grinte med når bartenderen gjorde, og lod som om hun var interesseret, men hun var faktisk ikke sådan rigtig tilstede. Folk dansede omkring hende, og hyggede sig, men hun var kedet til døde, og bartenderen gjorde det bestemt ikke bedre. Hun drak ud og hvis aftenen skulle forsætte sådan her, skulle hun være stang bacardi. Hun bad om en drink mere med noget ekstra stærkt i, og bartenden smuttede. Hun åndede lettet op og vidste han ville være der igen, om ikke forfærdenlig læng, indtil da spejdede hun rundt i rummet, og håbede hun ville få en sjovere aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:19

Jake gik roligt ind i klubben. Han var iført et par sorte jeans og en sort t-shirt med et grønt mønster. Efter et rask lille slagsmål med en sulten vampyr, som nu lå halvdød i randestenen, havde han besluttet at gå ind få sig en sejrs drink.
Som altid var klubben fyldt med mennesker og enkelte væsner og imens han massede igennem dansegulvet helt proppet med svedige mennesker fik han lidt kvalme. Han ville have taget på petronia night club hvor der var flere væsner som ham selv, men det var for langt væk. Imens han massede sig igennem støtte han ind i en vampyr mand som så ud til at have fundet sig en kvindelig menneske godbid. Jake nikkede anerkendene til ham selvom han ikke fattede hvordan vampyre kunne få sig selv til at fortærre mennesker, andre væsner var fint, men mennesker.
Han fik klemt sig op i baren og satte sig på den eneste frie plads ved siden af en menneskepige der så meget kedsommelig ud. Bartenderen kom hen til hende med en drink og begyndte flirtende at tale til hende igen "inden du kommer for godt i gang så skaf mig en gin og tonic" sagde han så og gav bartenderen et kækt smil der blev gengældt af en sur grimasse hvorefter bartenderen vendte sig rundt for at finde alcoholen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:26

Emily tog sit glas og rykkede det lidt længere væk fra sig og dunkede hovedet ned i bardisken og udstødte et langt suk. Hun løftede hovedet igen og lod et lille kig, igennem øjenkrogen lande på manden der havde sat sig ved siden af hende. Hun tog en tår af hendes drink, og hvis hun skulle høre på den bartender igen, ville hun personligt selv slå ham ihjel, og der skulle ikke ret meget til. Hun tog iivrigt en tår mere, ved tanken om ham. Hun drejede så hovedet for at studere manden ved siden af hende lidt mere. Hun sendte ham et skævt smil. "Nu har han kedet mig i en stiv time, med hans ævl om familen..." Sagde hun kedsomt og gabte halvt. Hun rystede på hovedet og drejede det igen væk, hvis han nu ikke var til at snakke. Hun tog igen en tår, og snart var den tømt også. Hun spejdede igen rundt i rummet og lagde mærke til alle de folk der dansede tæt op af hinanden på dansegulvet. Hun fik kuldegysninger da hun så en mand løfte den ene arm, og så verdens strste svedplet, nok på størrelse med en elefantfod. Hun flækkede af grin og var lige ved at falde ned af stolen. Hun var ved at være en smule stiv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:36

"Ja sådan går det når man er er single pige i baren" svarede han lidt ligeglad uden at kigge på hende. Han modtog sin gin og tonic og tog en lille tår af den, imens han spejdede hen imod pigen ved siden af ham som på rekord til tømte sin drink "hey, måske skulle du holde lidt igen med d..." det var alt han nåede at sige inden pigen brød ud i et stort grineanfald som næsten vippede hende af stolen. "giv hende der sodavand for resten" sagde han så til bartenderen der skræmt nikked imens han kiggede på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:46

Emily stoppede med at grine. Hun så på drengen. "Mig, sodavand? Jeg skal have en af den samme" Sagde hun til bartenderen og smilte. Hun så op og ned af manden, måske havde han ret. Hun trak på skulderne og var igen begyndt at snakke med sig selv. Hun så lige ud i luften og lukkede alt andet ude i et kort sekund. Hun kunne ærke hun var blevet lidt svimmel, men det var nok af at dunke hovedet ned i bordet. Hun lagde igen hovedet på den kolde bardisk og smilede for sig selv. Hendes hår dækkede det meste af hendes ansigt, og bartenderen ville have frit udsyn til hendes bryster, men hun var helt ligeglad. Hun rystede stille på hoevedet. "Bare en sodavand til mig alligevel." Sagde hun og fandt det lidt pinligt at hun først havde sagt nej og så ja. Måske var det ikke det klogeste at drikke sig fuld idag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 11:57

Jake grinede lidt af hendes handlinger. Mennesker kunne være så dumme når de fik alcohol, men hvad fa'en det kunne væsner vel osse. "klogt valg med en sodavand" svarede han og så hvordan bartenderens øjne var limet føst til hendes bryster. Man kunne ligefrem se hvordan han savlede. Jake var egentlig lidt ligeglad med det, han lænede sig let ind over disken og kiggede deres udvalg af drikkevare. Det synes at vare længe inden bartenderen endten fik taget sig sammen til at hælde en cola op til hende og stilte den på baren, hvorefter han igen begyndte at savle over sit udsyn. Det var faktisk lidt ækelt hvor desperat han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:01

Emily var begyndt at syntes at bartenderen var belastende. Hun så op på ham og greb ud efter hans hans og fik fat i den. "Hør her, gamle mand. Du er ikke min type, du er meget ældre end jeg er og rigtig vammel og klam. Jeg gider ikke høre om din familie, du behøver ikke nedstirre mine bryster, og så skulle du måske til at finde en på din egen alder, istedet for at ligge an på sytten årige okay? Og hvis du ikke kan forstå det, skal jeg nok få dig til at forstå" Sagde hun koldt og strammede grebet. Da hun havde holdt ham der i et lille stykke tid, slap hun halsen og satte sig igen op, og tog en tår af sin cola. "Ja tak, det syntes jeg også" Sagde hun og nikkede venligt til manden ved siden af hende. Hun tog en ordenlig tår igen, stilte den på bordet og lagde sine hænder på sine lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:07

Jake kiggede lidt fra pigen til bartenderen, fra pigen til bartenderen og tilbage igen. Det faste blik i pigens øjne fik bartenderens ansigt til at se lille og forskræmt ud som en mus og han bakkede langsomt væk helt rød i hovedet. Hvem vidste at mennesker næsten kunne være ligeså skrænmmende i attituden som vampyre, nu tænkte han lige vampyre fordi de bare var kolde i røven. Jake kiggede over på pigen igen med et ligegyldigt blik "Jeg er Jake" sagde han så "og du er??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:14

Emily gav bartenderen et dræberblik, og kiggede ligefrem. "Emily Payton." Sagde hun med en varmere tone end før, og så på ham. Man kunne ikke rigtig se hendes ansigt, fordi det meste af hendes hår havde dækket for det hele aftenen. Hun tog igen en tår af sin cola. Hun smilede til sig selv, fordi hun faktisk var ret stolt over hun havde været sådan overfor bartenderen. Hun kiggede ned på sine hænder, og ville helst undgå øjenkontakt med nogen. Hun kiggede næsten aldrig nogen i øjnene når hun snakkede, det var bare noget hun gjorde og hun vidste ikke hvorfor. Hun så kort på Jake. Hvorfor havde han den der ligeglad attitude på? Hun trak på skulderne, det kom jo heller ikke hende ved hvordan han rendte rundt og opførte sig. Hun gav sig igen til at pille ved sine handsker, med noget af hendes krop vendt imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:30

Jake kiggede rundt lokalet for at finde ud af om der var nogen han kendte, men det så ikke ud til at der var forfærdelig mange andre væsner i klubben og dem der var var meget fulde. Han sukkede og vendte sig hen imod baren igen *perfekt..* tænkte han, nu var han fanget med en masse mennesker , måske skulle han finde noget at slås med igen. "mennesker..." mumlede han for sig selv og lagde sig ned over bar disken "ikke andet end besvær" Han mumlede lige stille nok til at der sikkert ikke var nogen der lagde mærke til det.

/arg! plejer at skrive længere, men er helt død for krea//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:36

Emily rakte pludselig en hånd frem som for at hilse på ham. Hun fjernede sit hår fra hendes ansigt, så man kunne se det ordenligt. Hun smilte til ham. De var kommet lidt skævt ind på hinanden, ellers var det hende selv der havde sørget for det. Hun grinte svagt. "Undskyld, jeg har været sådan lidt... Ja hvad skal man kalde det?" Sagde hun og tænkte, imens hendes arm hang hængende ud i luften. Hun så på og og han så ret irritabel ud. Hun lod langsomt hendes arm glide ned langs siden, og vendte sig om. "Undskyld.." Sagde hun bare.

/Det er ikke dig, men mig. Jeg er generelt bare dårlig til det her ): Det er mit andet forum det er gået af lort herinde >_< Bare pga. Mig/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeSøn 26 Dec 2010, 12:50

Jake kiggede lidt på hende inden han selv løftede hånden, dog ikke så livligt som hende, "ingen grund til at undskylde" sagde han så med et anstrengt smil imens han tænkte lidt over hvor underlige mennesker kunne være, men nu havde dette eksemplar jo også hældt en masse former for alcohol ned og på meget kort tid. Man kunne vel ikke bebrejde det med den bartender. "Du er lidt fuld" afsluttede han og ville slet ikke tænke på hvor meget hun havde fået før han kom. Selv brød han sig ikke om at være fuld, men lidt alcohol var vel okey.

//nah, tror ikke det er dig, for har det også sådan i mine andre indlæg lige nu. Måske skulle du overveje en anden form for karakter, din er meget klassisk for lost world, så det er lidt ligeom "been there, done that"^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 02:07

Emily nikkede. "Jeg ved det godt.." Sagde hun let fornærmet, da hun jo ikke var helt hjernedød. Hun rystede på hovedet og vendte sig lidt væk fra ham. Dette var gået helt galt. Hun vendte sig igen mod den såkaldte Jake. "Vil du danse? Altså bare for sjov.." Sagde hun og ville udforske sin stabilitet og hvor fuld hun egentlig var. Hun ville ikke drikke mere, lige pt. Hun smilede et skævt smil, og regnede egentlig ikke med at han ville, men det var jo heller ikke sådan noget seriøst noget. Hun drak resten af hendes cola. Hun skubbede stolen med sig selv på, længere ind mod bardisken.

//Præcis.. Men der er jo så mange, så man har vel mødt de fleste.. Men jeg vil helt klart også prøve xD Hun er nemlig ret kedelig ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 02:13

Jake kiggede lidt ind imod dansegulvet og de svedene mennesker. Han sank en klump. "Jeg.. Jeg har det ikke så godt med for mange mennesker" løj han og kiggede på hende med et undskyldene smil. Han havde ingen intentioner om at skulle gøre sig selv til grin på et dansegulv, eller blive klemt sammen med en masse mennesker der gjorde sig til grin på et dansegulv.
Han vendte sig rundt og tog lidt af sin gin og tonic igen inden han vendte sig imod hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 02:21

Emily grinede. Hun kunne jo ligefrem se svaret komme. "Det er bare iorden" Sagde hun og blinkede. Hun så lidt rundt, og derefter ud på dansegulvet. Det var faktisk ret klamt. Folk gled i sit eget sved, og gjorde sig selv til grin. Hun smilede lidt, og var egentlig glad nok for at han havde sagt nej, når det kom til stykket. Hun så på bartenderen der nu severede længst væk fra hende. Hun smilte lidt og rystede på hovedet. Hun måtte jo virke som om hun var sindsyg. Hun var jo bare blevet træt af ham, og det havde da hjulpet? Hun grinede bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 11:06

Jake fandt menneskepigen ved siden af ham temelig underlig, ikke at det var en dårlig ting for hellere det end kedelig. Hun kunne pludselig begynde at grine for sig selv også var hun også meget godt til at stirre ud i luften til tider. "Men hvis du det er at du har lyst til at danse så skal jeg ikke stoppe dig" fortsatte og tømte det sidste af sin gin og tonic. Hun skulle jo ikke tro at hun ikke selv bare kunne gå ud at danse, selvom det nu var okey med lidt selvskab også selvom det var et menneske han hang ud med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeTirs 28 Dec 2010, 00:06

Emily rystede på hovedet. "Jeg er faktisk glad for at du sagde nej" Sagde hun og skulede ud på dansegulvet med alle de svedige mennesker. "Det er lige en tand for klamt.." Sagde hun og smilede til sig selv. Hun var ikke selv den der kom i kontakt med folk, og ikke de svedige typer overhovedet, og så kunne hun jo egentlig ikke danse, når hun nu tænkede efter. Hun rystede bare på hovedet, og så på Jake. Hun begyndte stille at køre sine tommeltotter omkring hinanden, så de havde få lette berøringer. Hun stirrede stadig på Jake. Måske var hun sindsyg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeLør 08 Jan 2011, 00:33

"Det er namlig lige lidt for klamt" grinede han og kiggede ud på dansegulvet "Alcohol og dans er ikke en god kompination" fortsatte han og havde faktisk haft lyst til at sige , 'mennesker, alcohol og dans' men lod vær da han jo osse var et mennske. Han lage efter lidt tid mærke til at hun stirrede en smule imens han legede med sine fingre. Hun var lidt crazy af et menneske. En eller anden vampyr ville sikkert være henrykt for at forvandle hende til vampyr så hun kunne joine resten af de tosse vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitimeLør 22 Jan 2011, 12:47

Emily vendte blikket imod sine tommeltotter. Hun smilte til sig selv, igen. Hun så på Jake. "Jeg siger tak for den pludselige, og meget bedre underholdning." Sagde hun og rakte en hånd frem for at vise sin venlighed. Hun bestilte endu en cola, og var faktisk ikke så fuld igen, da colaen faktisk havde hjulpet en smule. Hun lynede sin jakke op, så den stod åben, og trak ned i blusen, med kun en hånd. Hun havde det pludseligt varmt, og tænkte at det nok havde noget at gøre med alle menneskerne, alle de klamme, svedige mennesker. Hun smilte bare til Jake, imens hun bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bliver det ikke sjovere? - Jake. Empty
IndlægEmne: Sv: Bliver det ikke sjovere? - Jake.   Bliver det ikke sjovere? - Jake. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bliver det ikke sjovere? - Jake.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Smukkere bliver det ikke. //Eric//
» Med tiden bliver alt bedre..ikke? ¤Kasper¤
» Mon det ikke snart bliver lyst .. (Morgan )
» Sikke en dag.. håber ikke den bliver være?///Loren
» Alkohol gør alt meget sjovere. - Ozzie.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: