Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en tur på stranden (neo)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 09:58

Sted: Stranden.
tid: kl 22:00
dag: irl
dato: irl
årstid: irl
påklædning: går i helt sort og stramt tøj.

Lusia kom gående hen af stranden og kiggede på det smukke vand hun kiggede sig om og smilte for sig selv, hun var træt og kiggede sig om for at se om hendes familie havde fult efter hende, men det havde de ikke hun kiggede lidt væk og så en fyr stå og glo mod havet hun gik bare langsbreden, *hvad skal jeg gøre* tænkte hun da hun tænkte på sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:06

//går ud fra at det er mig der er fyren^^//

Neo spejede stille ud over det oprørste hav. Julen var endelig ovre, han havde tilbragt den med min pleje far, ikke ligefrem det hyggeligste selvskab. et stille suk gled over hans læber da han kørte hånden igennem sit blonde pjuskede hår før han igen begravede den i lommen. Stranden virkede så skøn om natten når mørket var faldet på. på dennne årstid var stranden det bedste sted at opholde sig mente han. Det hele virkede så vildt og ligetil, ikke nogle facader, løgner eller svære ting man ikke havde nogen ide om hvad betød. Havet var havdet og på dene tid af året var havet for det meste vildt og koldt. vinden slog imod hans ansigt da han vendte sig imod vandet igen, gå turen hen langs havet måtte snart slutte. kulden gjorde det svært for ham at tænke. han så slet ikke den pige som var på vej imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:19

Lusia så sig om da fyren bare gik, han havde sikkert tankerne et andet sted og fandt sikkert ikke ud af at hun gik mod ham, hun havde også lidt at tænke på så hun tænkte for meget og hendes tanker røg et helt andet sted, hun kiggede ikke hvor hun gik også lidt tid efter ramlede hun ind i ham. ''det må du undskylde jeg så mig ikke for'' sagde hun og kiggede op på ham fyren som stod foran hende,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 10:28

neo fik et lettere chok da han mærkede et eller andet skubbe mod hans ryg. af refleks trådte han hurtigt et skridt bagud og så mistroisk på den fremmede. hvor fanden kom hun fra? i nogle sekunder stod han bare og betragtede hende med store øjne. stranden var stor og det virkede en smule underligt at hun lige faldt tilfældigt ind i ham. kort samlede der sig et lille smil på ham læber over hendes ord. "øh.. det er i orden. kom du noget til?" spurgte han og vidste ikke helt om han skulle hjælpe hende eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitimeMan 27 Dec 2010, 12:23

lusia rejste sig op og kiggede på ham, ''undskyld jeg gik i mine egene tanker'' sagde hun og kiggede på den vlonde fyr med det pjuskede hår. hun kiggede ud mod det store smukke hav, hun amilte for sig selv, og kigggede op i himlen, hendes søster kom i hendes tanker igen, hun havde et trist blik mod himen men kiggede hurtigt væk igen,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur på stranden (neo) Empty
IndlægEmne: Sv: en tur på stranden (neo)   en tur på stranden (neo) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur på stranden (neo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: