Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle ) Empty
IndlægEmne: Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle )   Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle ) Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 08:55

Sted: I et fest lokale.
Tid: 22.20.
Dato¨: 31 december.
Omgivelser: Folk som der har klædt sig ud.
påklædning: http://2.bp.blogspot.com/_hYqwiWLj3-w/SgBiNlQx8GI/AAAAAAAAAVo/TPzLylS-54o/s320/%3D%3Futf-8%3FB%3Fd29uZGVyd2hvX2dlbmVyaWMuanBn%3F%3D-726856



Nitaki sad inde i et stort fest lokale, der var ret mange mennesker, både fulde og ikke fulde mennesker og væsner var kommet, denne aften skulle bruges på at hygge sig med nogle venner som hun måske kunne få her, men måske kunne hun osse få en fjende, så hun gik op i mod baren og satte sig på en barstol ,hun havde drikkelse med så hun ikke behøvede at betale for det.
Så hun sad og kiggede og ventede bare på der kom nogle der så intresante ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle )   Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle ) Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 23:32

Fester var lige noget for Isabella, der var der hvor mest festlige mennesker var samlet på samme tidspunkt. Det var her der var størst chance for at finde en at forføre. Menneske og væsners kroppe gned op af hinanden mens de dansede. Isabella blev sig let i læben, da hun så nogle frække typer. Men Isabella var ligeglad om de var kønne eller smukke, bare hun fandt et eller andet interessant ved dem, selv kvinder. Isabella havde langt rødt smukt hår, der bølgede ned af hendes skuldre. Hun havde et sort sjal af pels omkring hendes skuldre, og så en lårkort blå kjole. Der viste hendes former uden at vise for meget. Hun havde sorte stilleter og så sorte netstrømper der gik til midt på låret i et flot netmønster. Hendes havblå øjne kiggede omkring, efter en hun ville forføre. Hun smilte tilbage til de folk der kiggede på hende, med hende knaldrøde læber. Hun satte sig op på baren og bestilte en sex on the beach drink
Tilbage til toppen Go down
 
Kan du gætte hvem jeg forstiller? ( Åbent for alle )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: