Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tvivler på graviditeten. (åbnet emne)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tvivler på graviditeten. (åbnet emne) Empty
IndlægEmne: tvivler på graviditeten. (åbnet emne)   tvivler på graviditeten. (åbnet emne) Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 08:08

S: byen
V: solrigt.
T: 12:00
D: fredag
Dato: 7/1

Cecilie gik stille og tænkte på om hvad hun skulle gøre, jaster havde ikke været der i et stykke tid, så hvad skulle hun nu gøre hvis hun mistede ham, hun ville ikke kunne opforstre deres barn alene, men hun ville heller ikke kunne få sig selv til at få en abort, nu var hun så lykkelig sammen med ham, så HVOR var han, hun havde ikke snakket med ham i et lille stygge tid, *har jeg gjordt ham noget* tænkte hun for sig selv,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tvivler på graviditeten. (åbnet emne) Empty
IndlægEmne: Sv: tvivler på graviditeten. (åbnet emne)   tvivler på graviditeten. (åbnet emne) Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:23

lusia gik stille og rolig for sig selv, og så den pige hun var kommet til at bide, hun havde det dårrligt over at have bidt hende hun gik der over til hende. ''hejsa, jeg er virkelig ked af jeg bed dig'' sagde hun og kiggede på hende, hun var trist over det, da pigen linede hendes søster.
Tilbage til toppen Go down
 
tvivler på graviditeten. (åbnet emne)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: