Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 må holde mig vågenzzZZzz...Faith

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




må holde mig vågenzzZZzz...Faith Empty
IndlægEmne: må holde mig vågenzzZZzz...Faith   må holde mig vågenzzZZzz...Faith Icon_minitimeOns 05 Jan 2011, 01:43

Dato/dag: IRL
Tid: 12.32
vejr: himlen er klar og det sner eller regner ikke, der er lidt vind
omgivelser: noget legeplads, men ingen til at lege på den.
Pæklædning: Et par blå løse jeans, en hvid trøje og en cremefarvet efterårsjakke

Oliver stod i elevatoren ned fra hans lejlighed, lyset kørte nedefra og op hvergang han kørte en etage ned. Han stod op, men var meget tæt på at sove. Efter en nattevagt på arbejdet var han taget hjem for at sove. Problemmet var bare at han ikke havde kunne sove og da han enelig var faldet i søvn havde hans mobil ringet. *lorte mobil* tænkte han og bevægede sig langsomt ud af elevatoren med dovne skridt og hænderne dybt begravet i lommerne. Han hilste kort på nogen af sine naboer som han mødte på vejen ud og trådte så ud i den kolde luft.
Det var rart at komme uden for og få noget luft i hovedet specielt når luften var så kold. Fra hans lejlighedsbygning kunne man se en lille lejeplads lidt væk og Oliver besluttede at gå derover imod uden nogen rigtig grund. Han begyndte langsomt gå derover imod med sine store poser under øjnene og efter nok et kvarter stod han på lejepladsen, den lille tur derover havde taget uanmindelig lang tid mente han. Han fik øje på en lille gynge lidt væk og et smil bredte sig på hans læber, som en zoombie gik han over imod gyngen og satte sig med et bumb ned på den. Han skubbede fra med benene og begyndte langsomt gynge frem og tilbage på gyngen med et fjernt smil rettet ned imod jorden. Pludselig begyndte jorden at spinne og før Oliver vidste af det var han faldet i søvn på gyngen som han stadig havde fat i så han ikke faldt af.
Tilbage til toppen Go down
 
må holde mig vågenzzZZzz...Faith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tænke tænke - Faith
» just the way.. - Faith
» Så jul igen og jeg har ingen at holde den sammen med (Rail)
» Ehmm havntur - Faith
» Ingen krea til overskrit - Faith

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: