Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Druk igen! - Romeo

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:33

Dag: irl
Dato: irl
Tid: 1:38
Sted: TRC
Vejr: Koldt udenfor!
Omgivelser: Masser af folk der fester!
Påklædning: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6226888/001_large.jpg?1294854508

Fie havde lige fået smidt sin jakke og fået banet sig vej til baren. Hun fik hurtigt bestilt sig en drink imens hun så lidt rundt. Hun smilede glad, og strøg sit pandehår til siden, så verden ikke længere var blå. Hun smilede roligt og så lidt ned af sig selv. hun havde nu længe haft lyst til at prøve det outfit af. Og nu havde hun chancen. Hun tog sin drink, og gik hutigt over danse gulvet og hun til et frit bord, og satte sig ned. Hun drak lidt af sin drink, og så lidt rundt. Hun ville ikke kaste sig ud i vild dans endnu! Hendes blege hud lyste lidt op i mørket, men det var ikke videre noget man lage mærke til.
Fie så ned i sin farverige drink imens hun smilede et kært lille smil. Hendes sorte hår var let puffet op, og hun havde sin normale make-up på. Hun havde ikke gidet gøre mere ud af sig selv.
Måske skulle hun gå ned og danse lidt? Arg måske ikke alligevel, musikken var ikke lige til det mente hun selv!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:57

Påklædning: http://farm3.static.flickr.com/2714/4408584342_9af6cc45da.jpg

Romeo blev trukket ind på clubben, af sin veninde, som havde taget ham med under armen og hevet ham ud af sin lejlighed. Han havde nemlig ikke bevæget sig særlig meget udenfor, efter at hans kæreste havde slået op med ham, det havde taget hårdere på ham end han selv havde troet og hans venner/veninder havde troet. Men jah, nu var han altså på clubben og så sig lidt omkring. Han kunne da sagtens dufte at der var andre vampyrer til stede, end bare ham og sin veninde. Veninden vendte sig imod ham, imens de stod halvt inde på dansegulvet og hun smilte op til ham. "Nu henter jeg noget at drikke til os, også slår du dig lidt løs imens, jeg vil ikke se dig hænge med hovedet mere" sagde hun med løftet pegefinger, men hun smilte stadig og gik derefter op i baren. Og efterlod Romeo alene på dansegulvet, men han dansede ikke, han stod bare helt stille og så på de andre som dansede. Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt over at andre godt kunne more sig, han kørte dog bare en hånd gennem sit lange sorte hår og ventede på sin veninde. Han havde skam ikke i tankerne at slå sig løs alene og ligne en idiot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:08

Fie havde i lidt tid holdt øje med indgangen, det kunne være ret så morsomt at se de forskellige typer der kom ind. Hun grinede lidt for sig selv da en dreng af den lidt mere alternative og hardcore type blev hevet ind af en pige, selvom at Fie sagtens selv kunne have fundet på at gøre det samme. Hun bed sig i læben, og betragtede ham lidt da han stod alene ved dansegulvet. Hun overvejede et kort øjeblik om hun skulle gøre noget? Hun var underligt nok nysgerrig over ham, men hun vidste dog stadig ikke helt... Men nu var han jo alene?! Fie sprang så op og gik med hurtige og elegante skridt over til ham. "Du ser ret ensom ud hva'?"sagde hun med et kært smil. Hun mente det ikke ondt, men et eller andet skulle hun jo sige? Fie sendte ham et sødt lille smil og så lidt rundt på mængden der dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:15

Romeo var ikke specielt den tålmodige type, når det galt at skulle vente på sin veninde. Da han viste hvor langsom hun kunne være i visse situationer, specielt når det galt at hente et eller andet. Men han lod dog være med at se på sit ur, som var inde under alt det andet tøj som han havde på og måtte bare bide i det sure æble. Ellers var Romeo en meget tålmodig type, selvom mange godt kunne misforstå det på hans udseende, men det tog han sig snart ikke så meget af længere. Han overvejede faktisk at smutte væk fra clubben, også tage skideballen af sin veninde senere, hvis ikke det havde været fordi han blev overrasket over at der faktisk kom en hen til ham og han så tænkende på hende. Men kunne så ikke lade være med at grine lidt og trak kort på den ene skulder, "tjaaa... Min veninde er bare ret langsom, så man kan vel godt sige at jeg er lidt ensom lige nu, fordi jeg står for mig selv" sagde han med et svagt smil og lod sine hænder glide ned i sine lommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:29

Fie smilede sødt, og grinede lidt over hans kommentar om sin veninde. Hun var selv ret tålmodig, men det kiksede for hende nogle gange. Hun strøg en hånd igennem sit pandehår så det fjernede sig fra hendes udsyn. Han virkede da flink nok? Fie smilede til ham og så lidt hen mod baren. "Tror du hun har noget imod jeg låner dig lidt?" spurgte hun og grinede lidt af sig selv. Hvis han alligevel ventede, hvorfor så ikke bruge vente tiden på noget sjovt. Hun bed sig i læben og smilede lidt over sin dumme idé om at hive ham ud og danse. Hvad nu hvis han slet ikke ville danse? Hvad skulle hun mon så? Det var jo ikke lige fordi hun gad give sådan op, når hun godt ville snakke med ham!
Fie så lidt rundt efter hans 'langsomme' veninde, ikke fordi hun ville få så meget ud af det, da hun ikke kunne huske hvordan hun så ud. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Forresten hedder jeg Fie" sagde hun og smilede skævt. Hun havde nær glemt at fortælle det. Typisk Hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:38

Romeo kunne ikke lade være med at smile skævt over det hun spurgte om og så sig kort rundt efter veninden, men hun var vist forsvundet i mængden, hun var sikkert faldet i snak oppe i baren med en eller anden ramdom dude, det var hans veninde ret god til, det var dog også det som så gjorde hende rigtig langsom, til at gøre de ting, hun faktisk havde sat sig for at gøre. Han vendte blikket tilbage imod pigen og rystede kort på hovedet, " nej, tror jeg nu ikke.. Hun bedte mig nu alligevel om at komme lidt udenfor, og jeg er også ældre end hende, så jeg har en fordel" sagde han og smilte skævt til hende. Hvorefter at han nikkede lidt med hovedet, da hun fortalte ham sit navn og smilte venligt til hende, " hyggeligt at møde dig Fie, jeg hedder Romeo" præsenterede han sig med endnu et nik og smilte skævt. Hvorefter at han tog sin ene hånd op af lommen og kørte den gennem sit hår, men da han fik øje på hendes tatovering, blev han nærmest fascineret og betragtede den kort. "Din tatovering er flot, den klær' i hvert fald dit pandehår" sagde han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 08:53

Fie smilede glad over hans svar! Fantastisk! Hun så lidt rundt og smilede nu manglede hun kun et lille smut hul til at komme ind i mængden, når hun selvfølgelig havde fået spurgt ham. "Super! Men jeg ved altså ikke hvor længe jeg låner dig" sagde hun og grinede lidt. Hun fik ham jo nærmest til at lyde som en ting. Det var dog ikke menningen!
"I lige måde Romeo!"sagde hun og smilede sødt til ham. Hun strøgt kort hånden over sin tatto. Hun så så på ham og smilede. "Tak"sagde hun med et glad smil. Hun havde ikke forventet at han havde opdaget en af hende tattoer, men det var nu hellerikke så vigtigt.
"Lyst til at danse?"spurgte hun, og så på ham med et glad blik og en skævt smil. Hun håbede på et ja fra ham, men det var okay hvis han sagde nej, så kunne hun jo bare skaffe ham noget at drikke. Hun kunne godt tænke sig til at hans veninde sikkert havde glemt at fange en drink til ham, nu hvor hun havde været så længe væk! Og desuden kunne Fie få rabat hos nogle at bartjenderene. Så hvorfor ikke udnytte det?
Fie pillede kort ved hendes nederdel, en af hendes dårlige vaner. Det irriterede hende når hun opdagede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 19:24

Romeo smilede bare lidt over det hun sagde, han havde nu ikke noget imod at hun lånte ham i noget tid. Men han viste allerede nu at han ikke ligefrem ville drikke sig mega stiv, så han kom til at lave noget dumt, det ville Fie eller hans veninde nok synes om at han gjorde. Selvom det plejede at hjælpe på hans humør når han drak, men ikke denne gang. Han svarede hende ikke på det hun sagde, det så han ikke nogen grund til, ellers ville samtalen bare ende ud i pinlig tavshed, hvis ikke værre. Han nikkede dog blot, så hun viste at han hørte efter og bevægede sig en gang imellem for ikke at stå for stille ude på dansegulvet, så andre ville se mærkeligt på ham. Han blev dog lidt nervøs for det hun spurgte om og kløede sig tænkende i nakken, "øhm.. Jeg er ikke så god til det med at danse, men jeg kan da godt prøve" sagde han stille, da det var lang tid siden at hans sidst havde danset, så han kunne godt gøre det lidt forkert. Men han gad heller ikke danse vildt, så derfor gik han helt tæt på hende og lagde den ene hånd omkring hendes liv og tog forsigtigt fat i hendes hånd og begyndte roligt at bevæge sig, men gang imellem svang han hende lidt ud fra sig, men trak hende så ind til sig igen, og grinte lidt over sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 06:57

Fie grinede lidt og smilede glad over hans nikken. Fie smilede over han undskyldning om at han ikke var så god til at danse. "Bare rolig det går nok"sagde hun og smilede glad til ham, og undlod at sige at hun selv var et talent til ballet. Hun bed sig i læben, og smilede lidt over tanken. "Er man en gentelemand? "sprugte hun drillende, og smilede skævt til ham. Hun Lod ham bare føre dansen, selvom hun havde meget svært ved at holde sig tilbage. Hun bed sig i læben, og smilede sødt til ham. Hun Fulgte roligt hans bevægelser imens de dansede. hun betragtede ham lidt, imens hendes læber formede sig til et lille kært smil. "Kommer du her tit?"spurgte hun roligt imens de dansede. Hun kunne ikke se nogle problemer i en lille snak imens de dansede det ville kun gøre det hyggeligt. Fie slap kort hans skulder og viftede sit blå pandehår væk fra sine øjne så hun bedre kunne se hvad der forgik omkring hende. Hun smilede skævt til ham, og begyndte at bevæge sig ind imod midten af dansegulvet med ham. Hun så kort hen mod baren og smilede roligt, det så ikke ud til at der stod nogle forvirrede piger der henne så hans veninde var sikkert ikke færdig endnu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 21:32

Romeo begyndte bare at grine lidt over det hun sagde og lod derefter et skævt smil komme frem på hans læber imens han trak lidt på den ene skulder. Han ville nok ikke rigtig ligge mærke til det selv, hvis han begyndte at være en gentleman, det var nok noget som bare kunne komme frem i ham, uden at det var meningen, men det var jo heller ikke ligefrem nogen dårlig ting, ellers det håbede han da ikke. Han havde ikke noget imod at hun begyndte at danse lidt mere ind mod midten, for nu hvor han tænkte over det, så stod de faktisk ret langt ude i kanten af alle de andre mennesker. Men da de var kommet ind på midten, dansede han bare roligt videre og håbede nu ikke at hun syntes han begyndte at blive kedelig og tænkte kort over hendes spørgsmål. Men rystede så kort på hovedet og smilte svagt, " nej ikke specielt, jeg går ikke særlig meget i byen, når jeg har kæreste på, fordi så er jeg mest sammen med hende... Men hvis hun gerne ville have mig med i byen, så siger jeg skam ikke nej" forklarede han og smilte svagt. Men nu hvor han jo ikke havde kæreste på mere, så kunne han vel godt begyndte at bevæge sig noget mere ud fra sin lejlighed, selvom han ikke havde nogen problemer med at være derhjemme, der var jo hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitimeTirs 15 Feb 2011, 21:49

Fie smilede glad til ham, og dansede roligt videre med ham, hun havde intet imod at der var lidt gentleman over ham, det var kun hyggeligt. Hun havde ret svært ved ikke slå sig løs på gulvet, men hun lod stadig hver, det var altid så pinligt fordi alle skulle glo på hende. Fie bed sig i læben, og hørte hans svar. "Sååå Hun er med i dag eller?"spurgte hun, og hentydede lidt til hans veninde. Man vidste jo aldrig. Altså det kunne jo ligeså godt var et meget åbent forhold de levede i? Fie smilede sødt til ham imens de dansede. Han virkede meget sød syntes hun. Og det var aalt for længe siden hun havde snakket med en sød fyr.
Fie smilede og lyttede da sangen sluttede og en ny startede. Hun grinede lidt over det, fordi det havde virket som om da første sang lige var startet? Hun betragtede ham lidt imens. Bor du her i Deepshell?" spurgte hun smilende, hun kom jo selv fra Werclare så det kunne jo være at han boede i en anden by måske?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Druk igen! - Romeo Empty
IndlægEmne: Sv: Druk igen! - Romeo   Druk igen! - Romeo Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Druk igen! - Romeo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: